logo-manobazar-2048x6021
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

جعبه گشایی چای بارمال ارل گری

blog manobazar
23 ژوئن 2021
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
جعبه گشایی چای بارمال ارل گری - من و بازار

در این مطلب خواهید خواند ...

چای بارمال ارل گری

چای عطری می پسندید یا چای ساده ؟ چای دیر دم یا زود دم ؟ قطعا ذائقه ها با هم متفاوت است . با جعبه گشایی چای بارمال ارل گری در موبیدیو من و بازار ما را همراهی کنید تا با خصوصیات این چایی بیشتر آشنا شوید .

فیلم جعبه گشایی چای بارمال ارل گری

اگر مایل هستید تا چای بارمال اصل را بیشتر بشناسید پیشنهاد میکنیم تا فیلم جعبه گشایی چای بارمال ارل گری را تماشا کنید .

به کانال ما در نماشا بپیوندید .

چای بارمال چیست؟

چای بارمال 100٪ طبیعی است . این چایی از گیاه Camellia sinensis تولید می شود و از برگهای خشک آن ، چای بینظیری دم می شود . چای بارمال یکی از نوشیدنی های پرطرفدار در دنیا است . به طوری که در اکثر فروشگاه های دنیا یافت می شود . حتی در فضای مجازی و فروشگاه های اینترنتی بزرگی نظیر آمازون Amazon نیز به راحتی در دسترس عموم قرار دارد .

بارمال bharmal بطور کلی سه نوع چایی تولید می کند . از این محصولات می توان به چای سیاه ، چای سبز و چای سفید اشاره کرد . تمامی این چای ها از مزارع کشور های صاحب نام در صنعت تولید چایی تامین می شود . به همین دلیل است که چای بارمال طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است . سریلانکا ، هند ، کنیا و چین تامین کننده های برگ های چای بارمال هستند .

انواع محصولات چای بارمال 

بارمال انواع چای تولید می کنید . از معروف ترین تولیدات آن چای بارمال چکش سبز ، چای بارمال مشکی ( نیزه ای ) ، بارمال هندوانه ، بارمال نقره ای ( سوپر پیکو ) ، چای بارمال ارل گری یا ( عطری ) را توان نام برد .

چای ارل گری چیست ؟

برای شناخت بیشتر آن بهتر است که از اجزای تشکیل دهنده آن مطلع شوید. چای ارل گری نیز مانند انواع دیگر چای از گیاه کاملیا سینن سیز Camellia Sinensis گرفته شده است. در واقع همان چای سیاه است که برای به عمل آوردن آن از فرآیند طولانی تری استفاده شده است.

چای ارل گری معمولاً از چای چینی تهیه میشود و در تهیه آن از روشهای مختلفی استفاده می کنند. معمولاً هنگام به عمل آوردن چای، برگاموت خشک را به آن اضافه میکنند. در روش دیگر تولیدکنندگان از پوست برگاموت استفاده میکنند که به شکل ظاهری آن نیز جذابیت بیشتری می بخشد.

گروه دیگری از تولیدکنندگان در حین یا پس از مرحله خشک کردن چای به آن روغن برگاموت اضافه می کنند. از هر روشی که استفاده شود نتیجه یک چای سیاه با طعمی شیرین و مالتی است که می توان طعم میوه و گل را در آن احساس کرد. اگر برگهای چای در هنگام فرآیند به عمل آوردن خیسانده شوند به چای طعمی گس می دهد و به همین دلیل چای برخی از شرکتهای تولید کننده با بقیه فرق میکند و طعم گس دارد.

خواص چای ارل گری

چای ارل گری فواید دو گانه دارد. اگر چه مقدار آنتی اکسیدان موجود در آن به اندازه چای سبز نیست ولی این چای نیز حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان پلی فنول است بخصوص تیوفلاوین و تئو روبیجین .

این دو پلی فنول در کنار هم با رادیکالهای آزاد و مضر بدن مقابله می کنند. هنگامی که این چای در سبک زندگی سالم همراه با فعالیت بدنی استفاده شود در کنترل وزن، افزایش تمرکز و پیشگیری از ابتلا به دیابت نوع دوم بسیار مؤثر است.

همانطور که میدانید تاثیرات این چای در افراد مختلف ممکن است متفاوت باشد ولی اگر در کنار یک زندگی سالم همراه با تغذیه سالم و فعالیت بدنی و با رعایت نحوه نوشیدن آن مصرف شود حتماً تأثیرات مهم و مثبتی خواهد داشت.

چای بارمال ارل گری Bharmal English Blend Ceylon Tea

چای بارمال عطری بسیار معروف است . چای بارمال عطری با بسته بندی قرمز رنگ به بازار های جهانی عرضه می شود .عطر این چای خوشنام از برند بارمال ارل گری است . خرید چای بارمال ارل گری در بسیاری از خانواده ها مرسوم است و به عنوان یک خرید مستمر است . این چای فاقد هرگونه افزودنی است و محصولی از کشور سریلانکا است . چای بارمال ارل گری 500 گرم از معروف ترین بسته بندی های آن است .

اگر شما هم از طرفداران چای عطری هستید پیشنهاد ما برای شما استفاده از چای بارمال عطری مدل ارل گری است .

مشخصات چای ارل گری بارمال

این چایی یک چای طعم دار است . این نمونه یک نوع چای ارل گری است . دم کشیدن آن بین 3 تا 5 دقیقه زمان میبرد که تا زمان 3 دقیقه بصورت یک چای کم رنگ ، 3 تا 4 دقیقه یک چای با رنگ معمولی و در 5 دقیقه با رنگی قوی می توانید حسی خوش و با نشاط از آن دریافت کنید .

از دیگر ویژگی های بارمال ارل گری اسن است که یک چای سیاه شکسته است . یادآوری می شود که چای بارمال عطری کاملا ارگانیک است .

 

منابع : tearink ، wikipedia 

گردآوری ، تهیه و تنظیم : کاری از تیم بلاگ فروشگاه اینترنتی من و بازار

8 پاسخ به “جعبه گشایی چای بارمال ارل گری”

  1. راد گفت:

    با این آهنگ زیبا چه حس و حالی به کیلیپتون دادید ممنون از اطلاعات مفیدی که در اختیارمون قرار دادید

  2. محمد گفت:

    قشنگه کارتون. اگه چای دم کشیده ش رو هم میذاشتین که رنگشو ببینیم عالی تر میشد.

  3. بهار گفت:

    عالی

  4. فاطمه گفت:

    از اینکه خیلی وقت و انرژی برای محصولات و مشتریای من و بازار میزارین ممنونمم

    • من و بازار گفت:

      وظیفه ماست که تمام تلاشمون رو برای همراهانمون انجام بدیم .
      از همراهی شما خرسندیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

جعبه گشایی قهوه استارباکس اسپرسو روست Espresso Roast

جعبه گشایی قهوه استارباکس اسپرسو روست Espresso Roast

جعبه گشایی قهوه استارباکس اسپرسو روست Espresso Roast قهوه استارباکس اسپرسو روست ترکیب خوشمزه از قهوه آمریکای لاتین ، آسیا […]

blog manobazar
24 نوامبر 2021
آنباکس لاوازا روسا - من و بازار

جعبه گشایی قهوه لاوازا روسا در 45 ثانیه

جعبه گشایی قهوه لاوازا روسا همیشه اطلاعات ، جزئیات و محتویات هر محصول مورد توجه افرادی است که قصد خرید […]

blog manobazar
20 آوریل 2021
جعبه گشایی قهوه لاوازا کرم گوستو فورته Forte - من و بازار

جعبه گشایی قهوه لاوازا کرم گوستو فورته Forte

جادوی لاوازا را در ترکیب عربیکا و روبوستا می توان یافت. دقت و ظرافت آن به گونه ای است که هیچ برندی توانایی رقابت با آن را ندارد.

blog manobazar
10 مارس 2022
preloader