logo-manobazar-2048x6021
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

راهنمای خرید اسپری ضد تعریق نیوا

blog manobazar
01 آگوست 2022
8 دقیقه زمان برای مطالعه
راهنمای خرید اسپری ضد تعریق نیوا - من و بازار

راهنمای خرید اسپری ضد تعریق نیوا

همانطور که می‌دانید تعریق جزو یکی از مکانیسم طبیعی بدن در برابر فعالیت بدنی شدید و افزایش دما در اثر گرمای هوا است. بنابراین برای جلوگیری از ایجاد بوی ناخوشایند ناشی از تعریق در کنار استحمام روزانه، بهتر است از محصولات ضد تعریق استفاده کنید.

امروزه شرکت‌های مختلفی از جمله شرکت آلمانی نیوا Nivea در زمینه تولید این نوع محصولات بهداشتی فعالیت دارند. نمونه آن اسپری ضد تعریق نیوا است که به دلیل اسپری بودن و راحتی در استفاده، در بین مصرف‌کنندگان محبوبیت زیادی دارد. در این مقاله قصد داریم ویژگی‌های این نوع اسپری ضد تعریق را مورد بررسی قرار دهیم تا با آگاهی کامل نسبت به خرید و تهیه آن اقدام کنید.

اسپری ضد تعریق چیست؟

اسپری ضد تعریق مردانه نیوا Dry Impact - من و بازار

اسپری ضد تعریق یکی از انواع محصولات بهداشتی است که به منظور جلوگیری از تعریق شدید در بازار عرضه شده است. این محصول با فرمولاسیون خاص و ویژه در قسمت‌های زیر بغل و سایر جاهای بدن که دچار تعریق شدید می‌شود، مورد استفاده استفاده قرار می‌گیرد. این اسپری‌ها با پخش کردن رایحه خوشبو مانع ساطع شدن بوی نامطبوع از سمت بدن شما می‌شوند. البته اسپری ضد تعریق علاوه بر ایجاد عطر مناسب باعث بسته شدن منافذ پوست شده و از خارج شدن بیش از حد آب و عرق جلوگیری می‌کند. نمونه این نوع محصولات اسپری ضد تعریق نیوا است.

مهمترین مشخصات و ویژگی‌های اسپری ضد تعریق نیوا

نیوا یک شرکت آلمانی شناخته شده در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است. در این بین اسپری نیوا در دو نوع ضد تعریق و دئودورانت جزو محصولات تولیدی هستند که به دلیل مقرون به صرفه بودن طرفداران بسیاری دارد. از جمله مشخصات اسپری ضد تعریق نیوا می‌توان به مواد زیر اشاره کرد:

  • با باکتری‌های تولید عرق که سبب ایجاد بوی بد در بدن می‌شوند، مقابله می‌کند.
  • مانع تعریق در نواحی استفاده شده روی پوست شما تا 48 ساعت خواهد شد.
  • اسپری ضد تعریق از برند نیوا خاصیت ضد باکتری دارد.
  • این اسپری علاوه بر خاصیت ضد تعریق بودن، سبب نرم شدن پوست زیر بغل جهت شیو کردن خواهد شد.
  • این اسپری‌ها از رایحه‌های بسیار قوی انواع گیاهان و گل‌ها تولید می‌شوند.
  • این نوع اسپری‌ها مانع ایجاد لکه‌های زرد یا سفید روی لباس‌های روشن شما می‌شوند.
  • اسپری ضد تعریق برند نیوا جهت استفاده آقایان و خانم‌ها در مدل‌های مختلفی در دسترس هستند.
  • این محصول، کاملا بهداشتی بوده و ترکیبات آن فاقد الکل و پارابن و مناسب پوست‌های حساس است.
  • اسپری نیوا ضد حساسیت بوده و استفاده از آن منجر به ایجاد التهاب، سوزش، خارش، قرمزی، جوش و غیره در زیر بغل نمی‌شود.
  • اسپری بدن و ضد تعریق نیوا پوست را خیس نمی‌کند و استفاده از آن راحت و سریع است.
  • این نوع اسپری به دلیل کم حجم بودن به راحتی می‌توانید آن را در کیف خود حمل کنید.

آشنایی با انواع اسپری ضد تعریق

اسپری ضد تعریق نیوا نیز مانند هر نوع محصولات بهداشتی دیگری با تنوع بسیاری در بازار موجود هستند که هر کدام کارکردهای مخصوص به خود را دارند. در ادامه برخی از انواع پر کاربرد آنها را معرفی خواهیم کرد که که خرید اسپری ضد تعریق نیوا موثر است

1- اسپری ضد تعریق نیوا مردانه

اسپری ضد تعریق مردانه نیوا Cool Kick - من و بازار

با توجه به اینکه شدت تعریق در مردان به دلیل فعالیت‌های بدنی و ورزشی سنگین بیشتر است، اسپری‌های ضد تعریق مردانه با رایحه قوی‌تر تولید می‌شوند. توجه به این قابلیت برخی از زنان از اسپری ضد تعریق مردانه نیوا جهت تاثیرگذاری بهتر استفاده می‌کنند.

2- اسپری ضد تعریق زنانه نیوا

اسپری ضد تعریق زنانه نیوا Dry Comfort - من و بازار

این نوع اسپری متناسب با پوست حساس بانوان تهیه و تولید شده است. از آنجایی میزان لطافت و نازکی پوست بدن زنان نسبت به آیاقان بیشتر است، اسپری ضد تعریق زنان همواره دارای رایحه و بوی ملایم‌تری نسبت به مدل مردانه هستند.

3- اسپری ضد تعریق نیوا نامرئی

اسپری ضد تعریق مردانه نیوا Black and White Invisible - من و بازار

استفاده این نوع اسپری ضد تعریق برای مواقعی مناسبی است که قصد پوشیدن لباس سفید یا مشکی دارید و نمی‌خواهید لکه‌ای روی لباس نمایان شود. البته اسپری ضد تعریق برند نیوا هیچگونه لکه یا زردی روی لباس باقی نمی‌گذارد.

4- اسپری ضد تعریق نیوا برای پوست حساس

اسپری ضد تعریق زنانه نیوا Fresh Natural - من و بازار

این نوع از اسپری‌ها برای افرادی که دارای پوست‌های حساس هستند، بسیار مناسب است. از نشانه‌های داشتن پوست حساس بعد از استفاده از اسپری ضد تعریق می‌توان به ایجاد زخم، التهاب، قرمزی و غیره روی پوست اشاره کرد.

دئودورانت بهتر است یا اسپری‌ ضد تعریق نیوا

دئودورانت و اسپری ضد تعریق جزو محصولات بهداشتی پرکاربردی هستند که از آنها جهت جلوگیری از انتشار بوی بدن جلوگیری می‌کنند. البته از نظر عملکردی این دو محصول با هم تفاوت‌هایی دارند. به طوری که دئودورانت یا مام‌ها روی پوست بدن کشیده یا غلتانده می‌شوند اما از تعریق جلوگیری نمی‌کنند. در مقابل مهمترین کاربرد اسپری ضد تعریق نیوا جلوگیری از تعریق زیاد بدن است.

حال اینکه استفاده از کدام محصول مناسب‌تر است باید گفت که اگر جزو افرادی هستید که در طول روز بدن شما دچار تعریق کمتری می‌شود، صرفا قصد جلوگیری از انتشار بوی بد را دارید، دئودورانت بهترین انتخاب است. اما اگر جزو افرادی هستید که تعریق بدن آنها بوی بسیار زننده و ناخوشایندی ایجاد می‌کند و موجب ایجاد لکه روی لباس می‌شود، استفاده از اسپری ضد تعریق بهترین گزینه است. این نوع اسپری‌ها از تعریق نیز جلوگیری می‌کنند.

بنابراین با خرید اسپری ضد تعریق می‌توانید در هر مکان و زمانی با استفاده از آن بوی عرق بدن خود را بپوشانید. همچنین، می‌توانید از این اسپری در هر قسمتی از بدن اعم از زیر بغل، کشاله ران و پاها که مستعد عرق کردن هستند، به راحتی استفاده کنید.

چرا نیاز به استفاده از اسپری ضد تعریق نیوا داریم؟

بدن برای کاهش دما و ایجاد حس خنکی در پوست اقدام به تعریق می‌کند. با وجودی که تعریق کردن سبب دفع سموم از بدن می‌شود اما به دلیل حضور باکتری‌ها در دانه‌های عرق، بوی ناخوشایندی از بدن پخش می‌شود. بنابراین استفاده از محصولات ضد تعریق سبب می‌شود که میزان تعریق کاهش یابد و همچنین با انتشار بوی بد بدن خود مقابله کنید.

ماده فعال موجود در اسپری ضد تعریق‌ نیوا (نمک‌های خاصی از آلومینیوم) سبب مسدود کردن مجاری غدد عروقی شده و به کاهش تعریق بدن کمک می‌کند. بنابراین پیشنهاد ما استفاده از اسپری‌های ضد تعریق زنانه و مردانه از برند نیوا با رایحه‌های متنوع است. محصولات این برند عاری از الکل و مواد رنگی و نگهدارنده بوده و با تمام انواع پوست‌ها سازگار است. پس با استفاده از این محصول می‌توانید بدن خود را تا مدت 48 ساعت خوشبو نگه دارید.

نحوه استفاده از اسپری ضد تعریق نیوا

نحوه استفاده از اسپری ضد تعریق نیوا - من و بازار

قبل از استفاده از اسپری ضد تعریق و سایر اسپری‌های خوشبو کننده بدن باید نکاتی را رعایت کنید تا شاهد بهترین عملکرد این محصول باشید. قبل از استفاده از اسپری ضد تعریق نیوا، پوست بدن خود را کاملا خشک و تمیز کنید؛ سپس این اسپری را در فاصله 15 سانتی‌متری از زیربغل خود نگه دارید و عمل اسپری را انجام دهید.

البته دقت داشته باشید که اسپری را روی پوست ترک خورده یا تحریک شده حین اصلاح موهای زائد استفاده نکنید چرا که موجب سوزش و خارش بیشتر خواهد شد. در صورت رعایت این نکات، میزان عملکرد اسپری ضد تعریق بیشتر شده و با 48 ساعت ماندگاری می‌توانید بدن خود را خوشبو نگه دارید.

روش نگهداری از اسپری ضد تعریق نیوا

اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد استفاده از اسپری ضد تعریق نیوا را دارید، باید بدانید که روش نگهداری از این محصولات بهداشتی بسیار ساده است. با توجه به اینکه این اسپری‌ها با سطح پوست تماس مستقیم برقرار نمی‌کنند، هیچ نوع آلودگی را متوجه پوست بدن نخواهند کرد.

این ویژگی مانع رشد باکتری خواهد شد. بنابراین تا هر زمان که مایع درون آنها وجود دارد می‌توان از آن اسپری جهت جلوگیری تعریق استفاده کرد. ابعاد و اندازه اسپری‌های ضد تعریق بسیار کوچک و کاربردی هستند و به سادگی آنها را می‌توان در قفسه مورد نظر و کیف خود در کنار سایر لوازم آرایشی و بهداشتی قرار داد.

تفاوت بین محصولات ضد تعریق آقایان و خانم‌ها در چیست؟

غدد تعریق در بین زنان و مردان از نظر عملکرد مقداری با یکدیگر تفاوت دارند. تعداد غدد منفرد در زنان بیشتر است اما این غدد در زیر بغل مردان، عرق بیشتری تولید می‌کنند. بنابراین با وجودی که بین میزان تعریق زنان و مردان اختلافاتی وجود دارد، اما نیازی نیست که نوع و محصولات ضد تعریق آنها متفاوت باشد. در واقع، اسپری ضد تعریق از برند نیوا و سایر محصولات بهداشتی، فقط بر اساس نوع رایحه‌ای که دارند، به دو دسته زنانه و مردانه طبقه‌بندی می‌شوند. بنابراین انتخاب رایحه اسپری ضد تعریق نیز بستگی به سلیقه افراد دارد.

جمع‌بندی

امروزه انواع اسپری ضد تعریق از برندهای معتبر داخلی و خارجی در بازار عرضه شده‌اند که از نظر کیفیت و قیمت با هم تفاوت‌های بسیاری دارند. همانطور که گفته شد اسپری ضد تعریق با داشتن رایحه قوی و خوشبو در برطرف کردن بوی ناخوشایند بدن بسیار مؤثر است. همچنین با بستن منافذ پوست سبب کاهش تعریق بدن خواهد شد. بنابراین استفاده از اسپری ضد تعریق نیوا با ویژگی‌های منحصر به فردی که در این مطلب مورد اشاره قرار گرفت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

فروشگاه اینترنتی من و بازار با دسترسی به بازار های بین المللی انواع اسپری ضد تعریق اورجینال را تامین و آماده است تا در اختیار شما همراهان عزیز خود قرار دهد. با خرید اسپری ضد تعریق نیوا درب منزل سفارشات خود را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

طرز تهیه کوکی لیوانی - من و بازار

طرز تهیه کوکی لیوانی mug cookie :خوشمزگی در 80 ثانیه

در این مطلب خواهید خواند … طرز تهیه کوکی لیوانی من که طرفدار کوکی هستم . شما چطور؟ تاحالا شده […]

blog manobazar
02 جولای 2021
انواع ویفر

انواع ویفر

مقدمه انواع ویفر ها ترد، اغلب شیرین، بسیار نازک، مسطح، سبک و خشک هستند، که اغلب برای به عنوان میان […]

علیرضا بهرامیان
13 ژانویه 2022
کرم بیسکوییت لوتوس

کرم بیسکوییت لوتوس

مقدمه اینکه طرفداران پر و پا قرص کرم لوتوس بیسکوییت فراوان هستند، بر هیچ‌کس پوشیده نیست. به همین دلیل ما […]

علیرضا بهرامیان
03 دسامبر 2021
preloader