logo-manobazar-2048x6021
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

راهنمای خرید ضد تعریق رکسونا + 4 ویژگی اصلی

blog manobazar
26 آگوست 2022
5 دقیقه زمان برای مطالعه
ویژگی‌ها و راهنمای خرید ضد تعریق رکسونا - من و بازار

خرید ضد تعریق رکسونا Rexona

با شروع فصل تابستان یکی از مشکلات اصلی که با آن روبرو می‌شوید، افزایش تعریق است. اگر روزانه چندین بار دوش بگیرید، باز بوی عرق آزاردهنده خواهد بود. حتی ممکن است بر اعتماد به نفس شما برای حضور در اجتماع تاثیر منفی داشته باشد. خرید ضد تعریق رکسونا یکی از گزینه‌هایی که می‌توانید برای کنترل عرق و خوشبویی بدن خود از آن استفاده کنید.

چرا استفاده از ضد تعریق رکسونا را توصیه می‌کنیم

رکسونا Rexona - من و بازار

رکسونا Rexona یکی از برندهای بسیار محبوب برای مصرف کنندگان ایرانی است. این برند به شرکت بریتانیایی-هلندی یونیلیور تعلق دارد. رکسونا یکی از برندهای پرمدعا در حوزه تولید محصولات ضد تعریق و خوشبو کننده بدن است. کیفیت بالای محصولات این کمپانی سبب شده که هرگز از خرید ضد تعریق رکسونا پشیمان نشوید. این مجموعه از کارشناسان حرفه‌ای کمک می‌گیرد و مدعی است فرایند تعریق را به‌ خوبی می‌شناسد. در نتیجه، ابتکارات و نوآوری‌های خاصی در تولید محصولات خود به کار می‌برد.

ویژگی اصلی محصولات ضد تعریق رکسونا Rexona

با توجه به اینکه برندهای آرایشی و بهداشتی زیادی در بازار وجود دارند و هر یک از برندها از تبلیغات مختلف استفاده می‌کنند، مرحله انتخاب و خرید محصول دشوارتر شده است. اماآشنایی با ویژگی‌های اصلی هر محصول می‌تواند به شما در انتخاب بهتر کمک کند.

  • عملکرد 48 ساعته

ضد تعریق رکسونا با علمکرد 48 ساعته - من و بازار

اسپری‌های رکسونا عملکرد بسیار مطلوبی دارند و می‌توانند 48 ساعت حجم تعریق شما را کاهش داده یا به صفر برسانند. اگر هنوز با عملکرد اصلی ضد تعریق‌ها آشنا نیستید باید بگوییم وظیفه محصولات ضد تعریق، کنترل و کاهش حجم عرق در ناحیه زیر بغل است.

اما فرمولاسیون اصلی دئودورانت به‌جای کنترل عرق به خوشبو شدن بدن و جلوگیری از بوی بدن عرق کمک می‌کند. مزیت اصلی خرید ضد تعریق رکسونا این است که علاوه بر کنترل عرق در خوشبو کردن بدن نیز عملکرد مطلوبی دارد. اگر میزان تعریق شما بالا است انتخاب محصولات ضد تعریق رکسونا بهترین گزینه است.

  • فرمولاسیون مبتنی بر موشن سنس MotionSense

فرمولاسیون مبتنی بر موشن سنس با ضد تعریق رکسونا - من و بازار

اگر به محصولات رکسونا دقت کرده باشید دقیقا زیر نام برند با عبارت موشن سنس مواجه می‌شوید. باید بدانید این فرایند به نام کمپانی رکسونا ثبت شده و به این معنی است که محصولات رکسونا حاوی کپسول‌های حساس به حرکت هستند. پس از استفاده از ضد تعریق‌های رکسونا، کپسول‌های ریز و هوشمندی روی سطح بدن شما قرار می‌گیرند. زمانی که حرکت می‌کنید سایش زیر بغل سبب ترکیدن کپسول‌ها شده و عطر و طراوتی فوری ایجاد می‌کنند. همین امر سبب شده که قدرت و عطر محصولات رکسونا در طول روز کاهش نیابد و خرید ضد تعریق رکسونا به امری ضروری برای خانم ها و آقایان تبدیل شود. .

  • عدم ایجاد لک Invisible

انواع ضد تعریق نامرئی رکسونا - من و بازار

یکی از مزیت‌های اصلی محصولات رکسونا این است که می‌توانید به‌راحتی از آنها استفاده کنید و هیچ لک یا رنگ تیره‌ای روی لباس ایجاد نمی‌شود. در اغلب موارد، ترکیبات موجود در دئودورانت‌ها و ضد تعریق‌ها پس از ترکیب با عرق بدن سبب ایجاد لک روی پیراهن یا لباس شما می‌شوند.

اما رکسونا ادعا می‌کند که در تولید اسپری‌های ضد تعریق خود از فرایندی به نام نامرئی یا Invisible استفاده می‌کند که مانع از تشکیل لک‌های زرد یا سفید روی لباس‌ها می‌شود. در نتیجه با خرید ضد تعریق رکسونا نه ‌تنها عرق خود را کنترل و خوشبو می‌کنید بلکه از تشکیل لک روی لباس خود جلوگیری کرده‌اید.

  • مواد موجود در اسپری‌های ضد تعریق

در ساخت اسپری‌های ضد تعریق از مواد مختلفی استفاده شده است. الکل یکی از مواد اصلی است که در اغلب برندها استفاده می‌شود. هدف اصلی از بکارگیری الکل، خشک شدن سریع مواد فعال اسپری روی بدن است.

 چنین حالتی اجازه تماس مستقیم اسپری با لباس را نمی‌دهد. در محصولات رکسونا نیز مانند سایر اسپری‌های ضد تعریف از الکل استفاده می‌شود. اما به دلیل اینکه الکل می‌تواند واکنش‌های آلرژیک به دنبال داشته باشد، حجم الکل موجود در محصولات رکسونا بسیار کم است.

دلیل اصلی بوی بد عرق وجود باکتری‌های مولد بو است برای جلوگیری از بوی بد عرق در تولید اسپری‌های ضد تعریق رکسونا از مواد آنتی باکتریال استفاده شده است.

 باکتری‌های بی ضرری روی بدن زندگی می‌کنند که برای بقای خود به عرق وابسته هستند. وظیفه مواد آنتی باکتریال از بین بردن این باکتری‌ها است. به عبارت ساده، اسپری ضد تعریق رکسونا رشد و تکثیر باکتری‌های سطح بدن را کاهش داده و از بوی تند بد عرق جلوگیری می‌کند. توجه به این نکته بسیار اهمیت دارد و در خرید ضد تعریق رکسونا Rexona باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

با شروع فصل تابستان یکی از مشکلات اصلی که با آن روبرو می‌شوید، افزایش تعریق است. اگر روزانه چندین بار دوش بگیرید، باز بوی عرق آزاردهنده خواهد بود. حتی ممکن است بر اعتماد به نفس شما برای حضور در اجتماع تاثیر منفی داشته باشد. خرید ضد تعریق رکسونا یکی از گزینه‌هایی که می‌توانید برای کنترل عرق و خوشبویی بدن خود از آن استفاده کنید.

مزایای اسپری‌های ضد تعریق رکسونا

مزایای اسپری‌های ضد تعریق رکسونا - من و بازار

  1. کاربرد آسان
  2. کنترل عرق و جلوگیری از بوی بد بدن
  3. قابلیت استفاده برای نقاط مختلف بدن
  4. ایجاد لایه محافظتی روی پوست به دلیل وجود نمک آلومینیوم
  5. خشک شدن سریع
  6. عدم ایجاد لک‌های زرد یا سفید روی لباس های روشن و تیره

راهنمای خرید ضد تعریق رکسونا Rexona

برای اینکه بتوانید محصول مناسب بخرید باید به برخی نکات توجه کنید.

  • دوام و ماندگاری

ممکن است ساعات طولانی خارج از خانه بوده و به دلیل فعالیت زیاد بدن شما بوی بد بگیرد و شدت تعریق افزایش پیدا کند. بنابراین بهتر است هنگام خرید ضد تعریق رکسونا بر انتخاب محصولاتی متمرکز شوید که ماندگاری و دوام بالایی دارند. اغلب محصولات برند رکسونا تا 24 ساعت از بدن شما در برابر عرق و بوی بد محافظت می‌کنند.

  • قابلیت مبارزه با بوی بد عرق

فعالیت باکتری‌های موجود در سطح بدن سبب شده که بوی عرق تند و بد شود. بنابراین، هنگام خرید ضد تعریق رکسونا دقت کنید که از قابلیت جلوگیری از بوی بد برخوردار باشند. برند رکسونا برای حل این مشکل از مواد آنتی باکتریال استفاده می‌کند. حتی در گرمای شدید تابستان بدن شما بوی بد نمی‌گیرد.

  • بسته بندی ساده و حمل آسان

اگر بیشتر ساعات روز را خارج از خانه و مشغول انجام فعالیت‌های شدید هستید باید اسپری ضد تعریق با خود داشته باشید. بسته‌بندی نامناسب محصول مانع از قرارگیری آن در کیف و حمل آسان آن خواهد شد. طراحی زیبا و حمل آسان دو مزیت اصلی خرید ضد تعریق رکسونا محسوب می‌شوند.

  • عدم تحریک پوست

به دلیل اینکه اسپری‌های ضد تعریق در تماس مستقیم با پوست هستند وجود هر نوع ماده حساسیت‌زا می‌تواند پوست را ملتهب کند. پس هنگام انتخاب بر محصولات عاری از مواد حساسیت‌زا متمرکز شوید. جوش شیرین و برخی روغن‌ها مهم‌ترین ترکیبات حساسیت‌زای موجود در اسپری‌های ضد تعریق و دئودورانت‌ها هستند.

سخن پایانی

قبل از خرید ضد تعریق رکسونا باید از تفاوت ضد تعریق و دئودورانت آشنا باشید. سعی کردیم اطلاعات مفید اما مختصری در مورد این دو محصول بیان کنیم. در گام بعد باید بدانید که ترکیبات موجود در اسپری‌های ضد تعریق زنانه و مردانه متفاوت است. به‌علاوه عطر و رایحه محصولات زنانه و مردانه کاملا با هم متفاوت است. پس در انتخاب این محصول باید به جنسیت خود توجه داشته باشید.

اگر برای شما یافتن و  خرید ضد تعریق رکسونا اصل کار دشواری است، می توانید به فروشگاه اینترنتی من و بازار اعتماد کنید. ما با دسترسی به بازار های بین المللی انواع ضد تعریق از برترین برند ها را تامین و آماده ارسال به سراسر کشور هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

چیز کیک نوتلا manobazar - من و بازار

طرز تهيه چیزکیک نوتلا : نوتلا رو عشقه

طرز تهيه چیزکیک نوتلا من و بازار اينجا است تا يك چیزکیک خوشمزه داشته باشيد . فر خود را روشن […]

blog manobazar
24 مارس 2021
راهنمای خرید نودل Noodles - من و بازار

راهنمای خرید نودل Noodles

در راهنمای خرید نودل لازم است بدانید از بهترین برندهایی که به صورت اورجینال در فروشگاه‌های معتبر عرضه می‌شود، نودل با برند اندومی و نودل کره ای سامیانگ است.

blog manobazar
29 آوریل 2023
موس اوریو Oreo Mousse - من و بازار

طرز تهیه موس اوریو Oreo Mousse

از موس اوریو می توانید برای مهمانی و دورهمی ها استفاده کنید. چند لیوان که از Oreo Mousse پر شده، می تواند هر کسی را جذب خود کند.

blog manobazar
02 مارس 2021
preloader