logo-manobazar-2048x6021
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

راهنمای خرید مام رکسونا Rexona

blog manobazar
12 آگوست 2022
5 دقیقه زمان برای مطالعه
راهنمای خرید مام رکسونا Rexona - من و بازار

راهنمای خرید مام رکسونا

عرق‌سوز شدن و انتشار بوی بد ناشی از تعریق زیاد از جمله مشکلاتی است که اغلب افراد در فصل گرم سال با آن درگیر می‌شوند. برای خلاصی از این وضعیت خرید مام رکسونا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این محصول کاربردی و پرفروش با داشتن رایحه‌های مختلف و مدل مردانه و زنانه، بوی بد عرق را کاملا از بین می‌برد و طراوت خاصی را به بدن شما خواهد بخشید. در این مقاله قصد داریم ویژگی‌ها این محصول را مورد بررسی قرار دهیم تا با آگاهی کامل نسبت به خرید و تهیه آن اقدام کنید.

مام چیست؟

مام یا دئودورانت رولی یا استیک های صابونی نوعی ضد عرق هستند که از آن در زیر بغل استفاده می‌کنند. مام‌ها به صورت مایع یا ژل تولید می‌شوند که برای خوشبو کردن بدن کاربرد دارند. هنگام خرید مام توجه داشته باشید که در ترکیبات آن موادی همچون پارابن، آلومینیوم و الکل وجود نداشته باشد، چرا که برای بدن مضرات زیادی دارند. مام رکسونا یکی از بهترین برندهای مام در بازار است. برند رکسونا rexona در زمینه رول ضد تعریق، اسپری ضد تعریق و غیره فعالیت دارد.

چرا خرید مام رکسونا را در اولویت قرار دهیم؟

خرید مام رکسونا اصل - من و بازار

انجام فعالیت‌های بدنی روزانه منجر به تولید عرق خواهد شد. در این بین زیر بغل به دلیل دارا بودن غدد عرق فراوان و قرار گرفتن در فضای بسته و محدود بیش از دیگر اندام بدن مستعد عرق کردن است. در این حالت استفاده از لوازم بهداشتی ضد تعریق مانند مام رکسونا بهترین گزینه است. با خرید مام رکسونا فعالیت غدد عرق را کاهش داده و بوی دلنشین را جایگزین بوی نامطبوع عرق خواهید کرد.

برند رکسونا یکی از بهترین برندهای مام در بازار است که با رایحه و عطرهای مختلف و کیفیت بی‌نظیر توانسته نظر بسیاری از مصرف‌کنندگان را جلب کند. این نوع مام فاقد الکل است و در زیر بغل لکه و سفیدک ایجاد نمی‌کند.

بنابراین دئودورانت یک محصول حیاتی برای کاهش بوی بدن به ویژه در فصل تابستان است که در رایحه‌ها و شکل‌های مختلف رولی، کرمی، اسپری ضد عرق زنانه و مردانه و غیره در دسترس هستند.

خرید مام رکسونا؛ مهمترین ویژگی‌های مام رکسونا

مام صابونی رکسونا - من و بازار

  • قبل از خرید مام رکسونا بهتر است که با ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول آشنا شوید تا با آگاهی بیشتر اقدام به خرید یک مام کاملا اورجینال و اصل از برند رکسونا کنید.
  • مام رکسونا با طرح‌ها، رنگ‌بندی و رایحه‌های مختلف تولید می‌شوند اما قیمت همه آنها یکسان است.
  • انواع مام‌های رکسونا برای رفع بوی بد ناشی از عرق استفاده می‌شوند اما کارایی و کاربرد آنها نسبت به همدیگر متفاوت است.
  • این نوع مام‌ها با انواع پوست از پوست‌های خشک گرفته تا انواع پوست‌های مرطوب و حساس، سازگاری دارند.
  • مام‌های اورجینال رکسونا بدون الکل بوده و فرمولاسیونی قدرتمند و موثری دارند.
  • مام‌های رکسونا در چهار فصل سال قابلیت استفاده دارد.
  • این محصول ماندگاری بسیار بالایی دارد و ضمن کاهش تعریق بدن باعث می‌شود که تا 48 ساعت بوی هیچگونه عرقی را احساس نخواهید کرد.
  • این محصول، کاملا بهداشتی بوده و ترکیبات آن ضد حساسیت است و استفاده از آن منجر به ایجاد التهاب، سوزش، خارش، قرمزی، جوش و غیره در زیر بغل نکنید.
  • به دلیل جذب سریع نگرانی بابت ایجاد لکه و سفیدک بر روی لباس نخواهید داشت.

خرید مام رکسونا؛ مهمترین فواید استفاده طولانی مدت از مام رکسونا

استفاده طولانی مدت از مام بهداشتی رکسونا باعث می‌شود که پوست زیر بغل شما چند درجه روشن‌تر شود. این قسمت از پوست بدن اغلب بر اثر اصلاح با تیغ به رنگ تیره در می‌آید. از این رو موادی که در مام رکسونا وجود دارد در صورت استفاده بلند مدت، تاثیر خوبی روی سفیدکنندگی پوست در این ناحیه دارد. همچنین این نوع مام غدد تعریق بدن را تضعیف کرده و شدت تعریق را کم می‌کند.

در این محصول ترکیبات فعالی مانند نمک آلومینیوم و نمک زیرکونیوم وجود دارد که باعث خشک شدن سریع زیر بغل و توقف تعریق آن قسمت از بدن خواهد شد. هنگام خرید مام رکسونا توجه داشته باشید که این محصول وارداتی اورجینال بوده تحت مجوز سازمان غذا و دارو وارد شده است.

تفاوت مام زنانه و مردانه برند رکسونا

هنگام خرید مام رکسونا دقت داشته باشید که این محصول به دو صورت مردانه و زنانه تولید و عرضه شده است. این دو مدل مام از این برند معتبر با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. از آنجایی که غدد تعریق در بین زنان و مردان کمی تفاوت دارد و نسبت تولید عرق در مردان بیشتر از زنان است، بنابراین مام‌هایی با خاصیت‌های مختلف بر این دو گروه مصرف ‌کننده تولید شده است. البته تمام این محصولات ضد تعریق با رایحه‌های مختلف طبق با سلیقه و نیاز خانم‌ها و آقایان در دسترس است.

نحوه خرید مام رکسونا

رکسونا یکی از پرفروش‌ترین برندها در حوزه‌ مام است. جهت خرید گروه محصولات این برند معتبر حتما به نیاز خود توجه کنید. البته در صورت مطالعه مشخصات محصولات می‌توانید نوع و عطر رایحه مناسبی را انتخاب کنید. البته خاصیت ضد تعریق در تمام مدل‌های مختلف این برند مشترک است و تنها تفاوت در رایحه آنها است که بستگی به سلیقه شما دارد. جهت خرید مام رکسونا اورجینال به فروشگاه‌های معتبر عرضه کننده محصولات این برند مراجعه کنید.

قیمت مام رکسونا

قیمت مام رکسونا قابل رقابت با محصولات برندهای مشابه است اما به دلیل عملکرد قوی و ماندگاری طولانی مدت، قیمت آن مقرون به صرفه است. تنها تفاوت قیمت محصولات برند رکسونا در مدل آنها است که چندان نیز قابل توجه نیست و روی انتخاب شما تاثیر نخواهد گذاشت.

خرید مام رکسونا؛ نحوه استفاده از دئودورانت و مام رکسونا

نحوه استفاده از مام رکسونا - من و بازار

جهت افزایش تاثیر بر کنترل تعریق و انتشار عطر خوش هنگام استفاده از مام یا دئودورانت باید نکاتی را رعایت کنید تا با خرید مام رکسونا شاهد بهترین بازدهی روی پوست خود باشید.

1- بهترین برند مام را انتخاب کنید

  • حتما در انتخاب دئودورانت و مام با کیفیت از بهترین برند دقت کنید. بسیاری از مام‌های بی‌کیفیت آسیب‌های جبران ناپذیری را برای سلامتی بدن به ارمغان خواهند آورد.

2- زیر بغل خود را تمیز کنید

  • بعد از انتخاب بهترین مام و خرید مام رکسونا برای آنکه اثر ضد تعریق بیشتر روی پوست شما احساس شود، باید بدن خود را به خوبی شست و شو دهید. البته شستشوی بدن باید به گونه‌ای باشد که باکتری‌ها تا حد امکان از محیط زیر بغل از بین بروند. در این حالت بازدهی مام رکسونا، بسیار بالا خواهد رفت. در صورتی که باکتری‌ها به خوبی شسته نشوند به مرور زمان مواد مام را تجزیه خواهند کرد و پس از گذشت مدت کوتاهی از استفاده، باز هم بوی بد از زیر بغل شما به مشام خواهد رسید.

3- زیر بغل خود را اصلاح کنید

  • در صورتی که زیر بغل شما اصلاح نشده باشد، باکتری‌های روی پوست شما با شست و شو از بین نخواهند رفت. بنابراین سعی کنید که زیر بغل خود را کاملا تمیز و شیو کنید تا از هرگونه آلودگی پاک شود. در صورت ایجاد خراش هنگام اصلاح تا 12 ساعت از مام استفاده نکنید چرا که باعث حساسیت و سوزش در پوست شما خواهد شد.

4- خرید مام رکسونا؛ زیر بغل خود خشک کنید

  • بعد از اصلاح حتما اقدام به خشک کردن زیر بغل خود کنید. در صورت وجود رطوبت در زیر بغل میزان کارایی مواد ضد تعریق کاهش پیدا می‌کند. از طرفی دیگر مانع جذب مواد مام در پوست شما خواهد شد.

5- زیر بغل خود را گرم کنید

  • اغلب پس از دوش گرفتن و خشک کردن پوست ناحیه زیر بغل، دمای بدن کاهش پیدا می‌کند. در صورت احساس خنکی در زیر بغل با انجام چند حرکت کششی بسیار سبک مقداری زیر بغل خود را گرم کنید. دلیل انجام این کار این است که ترکیبات موجود در ضد تعریق، در دمای بالا، احت‌تر جذب پوست می‌شود.

6- از مام به صورت منظم استفاده کنید

  • هنگام خرید مام رکسونا و سایر برندها توجه داشته باشید که زمان ماندگاری بهترین مام بر روی پوست نیز نهایت 48 ساعت است. اگر در کمتر از این مدت زمان، زیر بغل دچار تعریق شد، دو نشانه دارد، یا اینکه کیفیت محصول پایین است و یا اینکه نکات بهداشتی را قبل از استفاده از مام رعایت نکرده‌اید. به همین دلیل، توصیه می‌شود هر 48 ساعت یکبار از مام استفاده کنید.

جمع‌بندی مبحث خرید مام رکسونا

امروزه انواع مام از برندهای معتبر در بازار عرضه شده‌اند که از نظر کیفیت و قیمت با هم تفاوت‌های بسیاری دارند. همانطور که گفته شد مام در برطرف کردن بوی نامطبوع عرق مؤثر است و باعث کاهش تعریق بدن خواهد شد. هنگام خرید مام رکسونا به ویژگی‌های محصول که در این مطلب مورد اشاره قرار گرفت توجه کنید تا بهترین مدل با رایحه مطبوع متناسب با سلیقه خود را انتخاب کنید. البته هنگام خرید دقت داشته باشید که از طریق فروشگاه‌ها معتبر من و بازار محصول اورجینال و اصل برند رکسونا را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

انواع نسکافه - من و بازار

8 نسکافه فوق العاده در من و بازار

انواع نسکافه ها ویژگی خاصی دارند که این شناخت انوع قهوه و قهوه فوری را تخصصی می کند، محصولاتی که برای دوستداران قهوه مناسب است.

علیرضا بهرامیان
08 ژانویه 2022
انواع کرم نرم کننده

انواع کرم نرم کننده ها را در من و بازار بشناسید

مقدمه پوست بیرونی ترین سدی است که از بدن انسان در برابر خطرات و عوارض فیزیکی، شیمیایی و میکروبی محافظت […]

علیرضا بهرامیان
06 ژانویه 2022
فواید کافئین Caffeine - من و بازار

فواید کافئین Caffeine | تاثیری شگفت انگیز بر سلامت بدن

از افزایش انرژی و تمرکز تا بهبود سلامت قلب و عملکرد ورزشی. فواید کافئین می‌تواند در بسیاری از جنبه‌های زندگی به شما کمک کند.

blog manobazar
08 اکتبر 2023
preloader