logo-manobazar-2048x6021
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

انواع شامپو Ogx و 13 محصول برتر

blog manobazar
16 ژانویه 2023
6 دقیقه زمان برای مطالعه
معرفی انواع شامپو Ogx - من و بازار

شامپو Ogx او جی ایکس

شامپو از جمله محصولات مهم مراقبت از مو بوده که علاوه بر آنکه موها را تمیز می‌کند، کاربردهای دیگری هم برای مو خواهد داشت. با در نظر گرفتن ترکیباتی که در شامپو به کار رفته است می‌تواند به درمان مشکلات مو کمک کند،‌ موها را تقویت کند و سلامت مو را حفظ کند.

شامپو Ogx از جمله محصولات اصلی برند ogx محسوب می‌گردد که ساخت کشور آمریکا است. برند او جی ایکس ogx با بهره‌گیری از انواع ویتامین‌ها و سایر مواد لازم برای مو، مشکلات موها را برطرف می‌سازد. در ادامه این مطلب در خصوص ogx شامپو صحبت کرده و انواع شامپوهای او جی ایکس را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

محصولات برند ogx

محصولات برند ogx - من و بازار

برند ogx به تولید محصولات گوناگون سلامت و بهداشت مو می‌پردازد. محصولات این برند آمریکایی عبارت است از شامپو، نرم کننده، ماسک مو و روغن مو. فرمولاسیون محصولات ogx با توجه به جنس‌ و نیازهای متعدد مو در آزمایشگاه‌های فوق حرفه‌ای صورت می‌گیرد. بر همین اساس از تنوع بالایی در ارائه محصولات برخوردار است. این برند حرفه‌ای مدعی آن است که به کمک کارشناسان خود موفق به تولید شامپوهایی شده که قادر به درمان کلیه مشکلات مو بوده و با مصرف و این مدل شامپو اوجی ایکس ogx اصل موهایی شاداب و براق به شما هدیه می‌دهد.

بیشتر بخوانید : همه چیز درباره شامپو‌های ضد شوره سر

انواع شامپو ogx

انواع شامپو ogx - من و بازار

انواع شامپو ogx از قرار زیر است:

  1. شامپو بیوتین و کلاژن ogx
  2. شامپو شامپاین ogx
  3. شامپو اکسیژن ‌رسان ogx
  4. شامپو کراتین ogx
  5. شامپو بامبو ogx
  6. شامپو الیاف بامبو ogx
  7. شامپو انار و زنجبیل ogx
  8. شامپو شیر نارگیل ogx
  9. شامپو آبرسان عصاره آفتاب‌گردان ogx
  10. شامپو شی‌باتر ogx
  11. شامپو لیمویی هایلایت ogx
  12. شامپو حجم ‌دهنده بیوتین ogx
  13. شامپو سیک اسنس ogx

معرفی انواع شامپو Ogx او جی ایکس

معرفی انواع شامپو Ogx او جی ایکس - من و بازار

شامپو اوجی ایکس ogx از تنوع بالایی برخوردار است. با تشخیص شامپو ogx اصل شما از تهیه شامپوی سایر برندها بی‌نیاز خواهد کرد. در ادامه به معرفی چند مورد از شامپوهای ogx خواهیم پرداخت.

1- شامپو ضد ریزش مو ogx

شامپو ogx کلاژن Biotin Collagen - من و بازار

شامپو بیوتین و کلاژن ogx یا شامپو بنفش ogx به دلیل دارا بودن ترکیبات موثری همچون بیوتین، مانع از ریزش مو می‌گردد. ویتامین B موجود در این شامپو منجر به افزایش استحکام و ضخامت مو شده و به تقویت پیاز مو کمک می‌کند. کلاژن موجود در “شامپو بیوتین و کلاژن ogx” هم سبب بهبود ظاهر مو و مقاومت آن می‌گردد. ترکیب دو ماده بیوتین و کلاژن موجب گردیده تا این شامپو به عنوان یک محصول بی‌نظیر جهت درمان ریزش مو شناخته شود. از ویژگی‌های دیگر شامپو بنفش ogx باید به محافظت از مو در برابر اشعه نور خورشید و آلودگی‌های محیطی اشاره داشت.

2- شامپو آب‌رسان و صاف کننده ogx

شامپو آب‌رسان و صاف کننده ogx - من و بازار

شامپو روغن کوکو ogx یا شامپو مشکی ogx از قابلیت نرم‌کنندگی و صاف کنندگی برخوردار است. این شامپو حاوی روغن کوکو kukui است. روغن کوکو نه تنها دارای خاصیت نرم کنندگی فوق‌العاده بالایی است، بلکه به دلیل برخورداری از مواد مغذی نظیر آنتی اکسیدان‌ها و ویتامین‌ها، به حفظ سلامت و زیبایی مو نیز کمک می‌کند. همچنین این روغن از ایجاد شوره سر هم جلوگیری نموده و از مو در برابر اشعه نور خورشید و آلودگی‌های محیطی محافظت می‌کند. شامپو کوکو ogx برای افرادی که موهای گره‌خورده، حالت‌دار، وز و دهیدراته دارند، بسیار مناسب است.

3- شامپو آب‌رسان و مرطوب کننده ogx

نرم کننده مو روغن آرگان Ogx - من و بازار

شامپو روغن آرگان ogx یا شامپو آبی ogx از خاصیت آب‌رسانی و مرطوب‌کنندگی عمقی مو برخوردار است. روغن آرگان ماده‌ای است فوق‌العاده ارزشمند که دارای مقادیر بالایی ویتامین C، ویتامین E، ویتامین A و امگا ۳ است. روغن آرگان به دلیل دارا بودن انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی موجب می‌گردد تا موهایی شاداب، سالم، نرم و ابریشمی داشته باشید. همچنین این محصول حاوی سیکلوتراسیلوکسان است. این ماده مانع از ایجاد الکتریسیته ساکن بر مو شده و از وز شدگی مو جلوگیری می‌کند. شامپو آبی ogx برای کسانی که دارای موهایی نازک، خشک، شکننده، وز و به طور کلی آسیب‌دیده هستند، بسیار مناسب است‌.

بیشتر بخوانید: 11 نوع شامپو که باید آنها را بشناسید

ترکیبات شامپو ogx

ترکیبات شامپو ogx - من و بازار

شامپو ogx اصل و انواع مختلف آن فرموله شده با ترکیبات و مواد متفاوت از یکدیگر است. ولی نقطه اشتراک تمامی این شامپو‌ها، برخوردار بودن از ترکیبات مغذی و آب‌رسان و عدم وجود ترکیبات مضر برای مو است. به طور معمول شامپو اوجی ایکس ogx حاوی موادی اعم از:

  • بیوتین
  • انواع ویتامین‌ها
  • شی‌باتر
  • روغن نارگیل
  • عصاره گیاه لوندر
  • عصاره بامبو
  • عسل طبیعی
  • روغن بادام
  • روغن آرگان
  • سایر روغن‌های مغذی و تقویت کننده

ویژگی انواع شامپو ogx

ویژگی انواع شامپو ogx - من و بازار

شامپو ogx یکی از مفیدترین شامپوهای موجود در بازار است. این شامپو به تشخیص نیاز موهای شما پرداخته و به تدریج به درمان آسیب‌ها می‌پردازد. شامپو ogx دارای ترکیبات بسیار مغذی بوده، اما این موضوع تنها دلیل مصرف شامپو ogx به شمار نمی‌رود. انتخاب ogx شامپو علل خواهد داشت. خصوصیات متمایز شامپو ogx نسبت به سایر شامپوها از قرار زیر است:

  • فاقد تست حیوانی

برند ogx با حمایت از حقوق حیوانات، از تست محصولات خود بر حیوانات اجتناب می‌کند؛ در حال حاضر این موضوع برای مصرف‌کنندگان بسیار حائز اهمیت بوده و این برند با تست محصولات خود بر حیوانات سلامتی و جان آنها را تهدید نمی‌کند.

  • فاقد سولفات، گلوتن، پارابن و سایر ترکیبات مضر

به کار بردن ترکیبات مضری اعم از سولفات، گلوتن، پارابن و… در بین اغلب تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی رایج است. این ترکیبات مضر تاثیر مستقیمی بر پوست خواهند داشت. این شامپو فاقد هرگونه ترکیبات مضری بوده و به مو آسیب نمی‌زند. شامپو ogx بدون سولفات به عنوان محبوب ترین شامپو در بین بسیاری از برند ها شناخته می شود.

  • حاوی ph خنثی

شامپوهای ogx دارای ph خنثی هستند. این قابلیت چربی سر را کنترل کرده و مانع از خشک شدن یا چربی بیش از اندازه پوست می‌گردد. همچنین ph خنثی شامپو ogx مانع از بروز شوره بر پوست سر می‌شود.

روش استفاده از شامپو ogx

روش استفاده از شامپو ogx - من و بازار

با در نظر داشتن حجم و بلندی مو، موهای خود را با مقدار مناسبی از شامپو بشویید. شامپو ogx بدون سولفات بوده و مانند شامپوهای دیگر کف نمی‌کند. از این رو برای هربار مصرف نیازی نیست مقدار زیادی از شامپو را مصرف نمایید. به منظور دستیابی به نتیجه‌ بهتر، هفته‌ای ۳ مرتبه موهای خود را با ogx شامپو بشویید.

شما می‌توانید انواع محصولات شامپو و مراقبت از مو موردنظر خود را با بهترین کیفیت و ضمانت اصالت کالا از فروشگاه اینترنتی من و بازار تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

کرم لوتوس چیه - من و بازار

کرم لوتوس چیه؟ خلاصه، مفید و خودمونی

کرم لوتوس یکی از محبوبترین خوارکی‌های دنیاست. عطر و طعمش فوق العاده هست و کیفیت مواد اولیه‌ش بسیار بالاست.

blog manobazar
18 اکتبر 2023
انواع نسکافه - من و بازار

8 نسکافه فوق العاده در من و بازار

انواع نسکافه ها ویژگی خاصی دارند که این شناخت انوع قهوه و قهوه فوری را تخصصی می کند، محصولاتی که برای دوستداران قهوه مناسب است.

علیرضا بهرامیان
08 ژانویه 2022
خواص خرما برای زنان - من و بازار

خواص خرما برای زنان؛ خواص شگفت انگیزی باید بدانید

خواص خرما برای زنان و مصرف آن در دوران خاص مانند شیردهی، بارداری یا دوران قاعدگی توصیه می‌شود تا با حفظ سلامت بدن، این ایام را راحت‌تر سپری کنند.

blog manobazar
19 آوریل 2023
preloader