logo-manobazar-2048x6021
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

راهنمای خرید قهوه استارباکس Starbucks

blog manobazar
05 جولای 2022
5 دقیقه دقیقه زمان برای مطالعه
راهنمای خرید قهوه استارباکس Starbucks - من و بازار

قهوه استارباکس Starbucks

اگر از طرفداران پر و پا قرص قهوه هستید و دوست دارید طعم‌های جدید را در این نوشیدنی بی نظیر کشف کنید، ما خرید قهوه استارباکس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. استارباکس یکی از بزرگترین تولیدکنندگان قهوه در جهان است و تا به امروز توانسته نظر افراد زیادی را به محصولات خود جلب کن.

به جرات می توان گفت که قهوه استارباکس محبوب ترین مارک قهوه جهان است. اگر تمایل دارید با محصولات این شرکت بیشتر آشنا شوید، مطالعه این مقاله برای شما مفید خواهد بود.

تاریخچه قهوه

تاریخچه قهوه - من و بازار

قهوه یک نوشیدنی پرطرفدار در سراسر دنیا است که از عصاره گیاه قهوه تهیه می‌شود. قهوه اولین بار در قرن 9 میلادی توسط یک چوپان به نام خالد کشف شد. خالد اهل اتیوپی بود و نظر او زمانی به درخت قهوه جلب شد که بزهای خود را در حال خوردن دانه‌های درخت قهوه یافت و متوجه شد که آن‌ها دارای انرژی بیشتری شده و شب به خواب نمی‌روند.

او دانه‌های قهوه را نزد راهبان صومعه برد تا راز دانه‌های گیاه قهوه را کشف کند. زمانی که راهبان از خواص دانه‌های قهوه آگاه شدند، پیشنهاد خشک کردن دانه‌های قهوه و استفاده از آن را برای شب‌های عبادت مطرح کردند و بدین ترتیب قهوه به عنوان یک نوشیدنی در سراسر جهان به اوج محبوبیت خود رسید.

تاسیس استارباکس|خرید قهوه استارباکس Starbucks

قهوه استارباکس Starbucks - من و بازار

استارباکس Starbucks یک کمپانی آمریکایی است که در سال 1971 تاسیس شد. موسسان شرکت استارباکس ابتدا در یک مغازه کوچک در شهر سیاتل به عنوان خرده فروش قهوه، چای و ادویه می‌فروختند؛ اما امروزه به یکی از بزرگ‌ترین برندها در زمینه تولید قهوه و کافی‌شاپ‌های زنجیره‌ای در دنیا تبدیل شده است و بخش عمده بازار قهوه را از آن خود کرده است.

خرید قهوه استارباکس اصل ، در برنامه روزمره بسیاری از مردم دنیا قرار دارد و با تنوع بالایی که دارد، تا حد زیادی تمام سلیقه‌ها را در بر دارد.

قهوه‌ استارباکس به دست بهترین افراد و با بالاترین استاندارد روز دنیا، کشت و آماده ارائه می‌شوند. همچنین فروشگاه‌های زنجیره‌ای استارباکس، بهترین قهوه‌های دنیا را به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

خواص قهوه Coffee

خواص قهوه و خرید قهوه استارباکس - من و بازار

قهوه یک نوشیدنی دارای کافئین است که به جهت وجود این ماده، اغلب برای تمرکز بهتر و بیدار ماندن بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی دیگر از خواص آن، آرامش اعصاب است و همچنین دارای خواص متعددی مانند افزایش طول عمر، بهبود سلامت کبد، پیشگیری از پارکینسون و… است.

قهوه یک نوشیدنی سرشار از آنتی اکسیدان است که سبب مقابله با ویروس‌ها و باکتری‌ها در بدن می‌شود و باعث ارتقا سلامت عمومی بدن می‌شود.

از دیگر خواص قهوه می‌توان به تقویت حافظه، کاهش خطر ابتلا به آلزایمر، کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2، کاهش افسردگی، کاهش وزن و لاغری، کاهش خطر ابتلا به نقرس و کاهش خطر ابتلا به سرطان اشاره کرد.

خرید قهوه استارباکس

از آنجایی که قهوه استارباکس تنوع بالایی در طعم و رایحه را دارا است، از این روی قبل از خرید آن باید دقت کافی را به عمل آورید تا قهوه‌ای که می‌خرید با ذائقه شما سازگار باشد. استارباکس محصولات خود را در دو نوع به مشتریان ارائه می‌کند:

  1. دانه و پودر قهوه
  2. قهوه و نوشیدنی‌های آماده جهت سرو و بیرون بر

نوشیدنی‌های آماده سرو استارباکس شامل چای، آبمیوه و نوشیدنی‌های سرد و گرم بر پایه قهوه است. در خرید قهوه استارباکس اصل این نکته را در نظر داشته باشید که این قهوه‌ها در مدل‌های گوناگونی قابل عرضه هستند. از انواع آن‌ها می‌توان به قهوه اسپرسو، قهوه آمریکانو، قهوه ترک، قهوه فرانسه، لاته، موکا و موارد مشابه اشاره کرد.

استارباکس اصل starbucks

قهوه-استارباکس-اصل - من و بازار

برای خرید قهوه استارباکس starbucks به چند نکته توجه کنید تا بهترین ها را بدست بیاورید.

قهوه استارباکس تاریخ انقضا 1 ساله دارد. بازه تولید تا تاریخ انقضا این محصولات 1 سال است. بارکد محصول نشان از اورجینال بودن این کالا را دارد.

هنگام خرید قهوه استارباکس اصل به سوپاپ وسط آن نیز توجه کنید. با کمی فشار عطر قهوه را باید حس کنید. درضمن از فروشگاه های معتبر تهیه کنید.

زمانی که قصد خرید دانه قهوه استارباکس یا خرید پودر قهوه استارباکس، در هر حالت ویژگی های هر کدام را با دقت بررسی کنید.

خرید قهوه استارباکس اصل

برای خرید قهوه استارباکس اصل به 3 مورد زیر توجه کنید.

قهوه-استارباکس-اصل - من و بازار

 

  • قهوه استارباکس اصل تولید کشور سوئیس است. بارکد این محصول گواه این موضوع است.
  • بارکد های که با سه رقم اول 761 شروع می شوند مربوط به کشور سوئیس هستند. به اینکته توجه جدی شود.
  • تاریخ انقضای محصول در تشخیص قهوه اصل از فیک بسیار اهمیت دارد. قهوه استارباکس تاریخ تولید و انقضای آن 1 ساله است. نه بیشتر و نه کمتر. 

طرز تهیه قهوه استارباکس نیز با توجه به مدل های متفاوت با هم تفاوت دارد.برای تهیه نوشیدنی قهوه استارباکس با توجه به نوع قهوه می توان در موکاپات، فرانسه ساز، موکاپات و یا دستگاه های اسپرسو ساز سرو کرد.

همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، قهوه استارباکس در بخش محصولات خام که شامل دانه‌ها و پودرهای قهوه است، تنوع بالایی دارد در ادامه به معرفی انواع قهوه‌های استارباکس خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: 16 نوع قهوه سرد و گرم که باید بشناسید

  • قهوه استارباکس اسپرسو روست starbucks

پودر قهوه استارباکس اسپرسو روست Espresso Roast - من و بازار

 

قهوه استارباکس اسپرسو روست Espresso Roast ترکیب خوشمزه از قهوه آمریکای لاتین، آسیا و اقیانوسیه است. این مدل در قلب صنایع استارباکس تولید می شود. بصورت دان، آسیاب شده و کپسولی عرضه و تولید می شود.

این قهوه مناسب برای انواع دستگاه های قهوه ساز نظیر اسپرسو ساز، موکاپات فرنچ پرس است. از ویژگی‌های مهم قهوه استارباکس اسپرسو روست Espresso Roast  که در خرید قهوه استارباکس باید به آن توجه نمود، می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  1. ترکیب: 100 درصد عربیکا
  2. رست: دارک یا تیره
  3. شدت: بالا
  4. عطر و طعم:‌ طعم قوی با نت های کاراملی

پودر قهوه استارباکس اسپرسو روست starbucks یکی از بهترین ترکیبات قهوه استارباکس است و در عین قوی بودن، طعمی لذت بخش و به یادماندنی را دارا است.

  • قهوه هوس بلند استارباکس house belend

قهوه استارباکس هوس بلند - من و بازار

ترکیبی از دانه های ریز آمریکای لاتین که به رنگ شاه بلوطی براق تیر تفت داده شده است.
قهوه هوس بلند استارباکس عطر و طعم بی نظیری دارد. تعادل و ماندگاری طعم در آن مثال زدنی است که با خوردن یک شات از آن طعمی لذت بخش وجود شما را فرا خواهد گرفت. استارباکس هوس بلند اولین ترکیبی است که در سال ۱۹۷۱ ایجاد شده است. شما می توانید برای دستگاه های فرنچ پرس، فرانسه ساز، و … از قهوه استارباکس هوس بلند استفاده کنید.

از دیگر ویژگی هایی که در خرید قهوه استارباکس هوس بلند باید به ان توجه کرد عبارتند از:

  1. ترکیب: 100 درصد عربیکا
  2. رست: مدیوم یا متوسط
  3. عطر و طعم:‌ نت طعم تافی
  • قهوه استارباکس پیک پلیس Starbucks

دانه قهوه استارباکس پیک پلیس Starbucks - من و بازار

قهوه استارباکس پیک پلیس Starbucks این نوع قهوه دارای دانه‌هایی با رست متوسط است و جهت تهیه نوشیدنی‌های بر پایه اسپرسو مانند کاپوچینو و لاته مناسب است. این محصول دارای دانه‌های روغنی است و برای افرادی مناسب است که در خرید قهوه استارباکس قهوه‌های متوسط را انتخاب می‌کنند. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. ترکیب: 100 درصد عربیکا
  2. شدت:‌ آرام و متعادل
  3. رست: متوسط
  4. عطر و طعم: طعم قوی با طعم کاکائو و آجیل
  • قهوه استارباکس کافه ورونا Caffè Verona

قهوه استارباکس کافه ورونا Caffè Verona - من و بازار

قهوه استارباکس کافه ورونا Caffè Verona یکی از محبوب‌ترین‌های استارباکس محسوب می‌شود قهوه استارباکس کافه ورونا Caffè Verona است ترکیبی از دانه های آمریکای لاتین و آسیایی است. یک شات از آن حس و حالی لذت بخش برای شما ایجاد می کند. استارباکس Caffè Verona برای اولین بار در سال 1975 در تولید شد.

نام آن از شهری گرفته شد که برای کمپانی استارباکس الهام بخش بوده است. این قهوه آسیاب شده مناسب برای انواع دستگاه های قهوه ساز می باشد . فرانسه ساز ، موکاپات ، فرنچ پرس و … مناسب است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ترکیب: 100 درصد عربیکا
  2. شدت: ملایم
  3. رست: دارک یا تیره
  4. عطر و طعم: طعم غنی با شکلات دارک
  • پودر قهوه استارباکس هالیدی بلند Starbucks

پودر قهوه استارباکس هالیدی بلند Starbucks - من و بازار

پودر قهوه استارباکس هالیدی بلند Starbucks برای ساختن تعطیلاتی دلپذیر بهترین ترکیب را دارد. خاستگاه آن آمریکا لاتین و اندونزی است. این قهوه بصورت پودر است و درجه آسیاب آن به گونه است که مناسب برای انواع دستگاه های فرانسه ساز، فرنچ پرس و تاحدودی موکاپات است.

از ویژگی‌های این نوع قهوه که در خرید قهوه استارباکس باید به آن دقت کرد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ترکیب: 100 درصد عربیکا
  2. شدت:‌ ملایم
  3. رست:‌ مدیوم
  4. عطر و طعم:‌ طعم پررنگ با نت های گیاهی و شیرین افرا
  • کپسول نسپرسو استارباکس Espresso Roast

کپسول نسپرسو استارباکس Espresso Roast - من و بازار

کپسول نسپرسو استارباکس Espresso Roast ترکیبی لذیذ از قهوه کشور های آمریکای لاتین و آسیایی اقیانوس آرام اس . همانطور که گفته شد این مدل یک قهوه کپسولی است و برای سرو آن به دستگاه مخصوص یا همان نسپرسو ساز نیاز دارید. در هر بسته تعداد 10 کپسول وجود دارد که در هر کپسول، 5.7 گرم قهوه هست. ویژگی‌های دیگر این محصول شامل موارد ذیل است:

  1. ترکیبات: 100 درصد عربیکا
  2. رست: دارک یا تیره
  3. شدت: 10 از 12
  4. عطر و طعم: نت طعم روست کاراملی
  • قهوه فوری استارباکس تافی نات لاته Starbucks

قهوه فوری استارباکس تافی نات لاته Starbucks - من و بازار

قهوه فوری استارباکس در مدل های متفاوتی تولید و روانه بازار می شوند. قهوه فوری استارباکس تافی نات لاته، کاپوچینو، وانیل لاته و … از محبوبترین محصولات آن هستند.

قهوه فوری استارباکس تافی نات لاته Starbucks از دانه های 100% عربیکا تهیه شده که به طرز ماهرانه ای با شیر لبنی ترکیب شده و با لایه ای ضخیم از فوم پوشانده شده است. در هر بسته بندی این محصول 4 ساشه 21.5 گرمی وجود دارد .

بسیاری از قهوه های پودر تولیدی برند استارباکس مناسب با دستگاه فرانسه ساز و فرنچ پرس است. پیشنهاد می کنیم برای اینکه از این نوشیدنی لذت ببرید طرز تهیه قهوه فرانسه را مطالعه کنید.

سخن آخر

قهوه دارای طیف وسیعی از طعم و رایحه است که این موارد ارتباط مستقیمی با منطقه تولید و نوع ترکیبات آن دارد. استارباکس محصولات خود را با بهترین دانه‌های قهوه عرضه می‌کند و با توجه داشتن ویژگی‌های خاص، تمام سلیقه‌ها را در بر می‌گیرد. این مقاله به شما کمک می‌کند تا در خرید قهوه استارباکس دچار سردرگمی نباشید و بهترین انتخاب را داشته باشید. خرید قهوه استارباکس را در فروشگاه های معتبر دنبال کنید. ما در فروشگاه اینترنتی من و بازار با دسترسی به بازار های بین المللی آماده ایم تا انواع قهوه استارباکس اصل را به سراسر کشور ارسال کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

طرز تهیه شیک نوتلا - من و بازار

طرز تهیه شیک نوتلا | نوشیدنی خوشمزه و خاص

طرز تهیه شیک نوتلا یکی از نوشیدنی‌های بسیار خوشمزه است که در سطح جهان محبوبیت دارد و انتخابی مناسب برای شب‌های گرم تابستان است.

blog manobazar
05 ژوئن 2023
طرز تهیه شیرینی جو دوسر و خرما - جنوبی

طرز تهیه شیرینی جو دوسر و خرما

با استفاده از طرز تهیه شیرینی جو دوسر و خرما، این اسلایس‌های بی‌نظیر را برای خود و خانواده‌تان تهیه کنید. خوشمزه و بسیار مغذی

blog manobazar
26 ژوئن 2023
پوست زیبا

10 مورد از بهترین مواد غذایی برای داشتن پوستی زیبا

مقدمه برای داشتن پوست زیبا چقدر تلاش کردید؟ برای داشتن پوست زیبا چقدر هزینه کردید؟ به گفته اغلب متخصصان؛ علم […]

علیرضا بهرامیان
24 سپتامبر 2021
preloader