logo-manobazar-2048x6021
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

انواع قهوه فوری Instant Coffee

علیرضا بهرامیان
11 ژانویه 2022
7 دقیقه زمان برای مطالعه
انواع قهوه فوری Instant Coffee - من و بازار

مقدمه

قهوه فوری معمولاً با دو روش درست می شود؛ روش اول با همان روش معروف و آشنای فنجان قهوه دم کرده سنتی تهیه می شود. روش دوم یک پودر قهوه پایدار با طعم های مختلف است، فقط اضافه کردن آب گرم نیاز دارد. اما مسئله مهمتر این است در بین انواع قهوه فوری آنچه به مزاج شما خوش است را انتخاب کنید.

از همین رو فروشگاه بزرگ اینترنتی من و بازار در راستای احترام به مصرف کنندگان و همراهان خود به معرفی انواع قهوه فوری پرداخته که در ادامه آن را نظر می گذارنید.

انواع قهوه فوری چگونه تهیه می شود ؟

انواع قهوه فوری چگونه تهیه می شود - من و بازار

قهوه فوری که به آن قهوه محلول، کریستال های قهوه، یا پودر قهوه نیز می گویند، نوشیدنی ای است که از دانه های قهوه دم کرده به دست می آید و افراد را قادر می سازد تا با افزودن آب داغ یا شیر به پودر یا کریستال ها و هم زدن آن، قهوه داغ را به سرعت تهیه کنند. قهوه فوری به صورت تجاری با خشک کردن انجمادی یا خشک کردن اسپری تهیه می شود و پس از آن می توان آن را آبرسانی کرد. قهوه فوری به شکل مایع غلیظ نیز تولید می شود.

تاریخچه و مخترع قهوه فوری

تاریخچه و مخترع قهوه فوری - من و بازار

این که چه چیزی باعث شده شخصی به فکر اختراع چیزی مثل قهوه فوری بیافتد دقیقا مشخص نیست ولی قهوه فوری یا محلول آن در سال 1890 توسط دیوید استرنگ نیوزلندی اختراع و با استناد به فرآیند ثبت اختراع “هوای گرم خشک” به ثبت رسید. برخی از منابع مدرن، طنزنویس و نویسنده فرانسوی آلفونس آله را با این اختراع نسبت داده اند.

جورج کنستانت لوئیس واشنگتن فرآیند قهوه فوری را مدت کوتاهی پس از آن توسعه داد و اولین بار آن را به صورت تجاری به بازار عرضه کرد (1910). برند نسکافه که فرآیند تصفیه قهوه پیشرفته تری را معرفی کرد، در سال 1938 راه اندازی شد.

انواع قهوه فوری Instant Coffee

انواع قهوه فوری - من و بازار

مارک ها و برند های مختلفی از انواع قهوه فوری در سراسر جهان وجود دارد که هرکدام مزیت و لذت خود را دارند و از خوردنشان حتما لذت می بریم. در اینجا ما شما را با انواع قهوه فوری مختلف آشنا می کنیم تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید و از نوشیدن آن لذت ببرید.

#1 انواع قهوه فوری: نسکافه Nescafe instant coffee

قهوه فوری نسکافه - من و بازار

در دنیا برای هر ثانیه 23 هزار عدد فنجان نسکافه نوشیده می شود و البته زوج و فرد بودن این عدد دست شماست. از دیگر عواملی که باعث شده تا نسکافه دربین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار شود، مدت زمان تهیه و سرو آن است. شاید کمتر از 30 ثانیه. وقت طلاست، برای میلیون ها انسان در سراسر کره زمین ثانیه به ثانیه ارزشمند است. نسکافه این را درک کرده است. نسکافه گلد، نسکافه 3 در 1 ، نسکافه بدون کافئین و … از محبوب ترین محصولات اسن برند فوق العاده هستند.

#2 انواع قهوه فوری: جاکوبز Jacobs Instant coffee

قهوه فوری جاکوبز - من و بازار

تاریخ پرفراز و نشیبی دارد. 125 سال تجربه را اندوخته تا  بهترین کیفیت و طعم را به ما ارائه کند . در سال 1895 یوهان جیکوبز فروشگاه تخصصی خود را برای قهوه و چای در مرکز شهر برمن در کشور آلمان افتتاح کرد. امروزه جاکوبز Jacobs یکی از مارک های قهوه پیشرو در کشور آلمان و در بیش از 20 کشور دیگر می باشد. یکی از معروف ترین برند های تولید انواع قهوه ، جاکوبز است.

بطور معمول قهوه فوری جاکوبز در بسته بندی های سبز رنگ عرضه می شود . البته یکی دیگر از تولیدات این برند مدل گلد می باشد. همانطور که گفته شد این برند متعلق به کشور آلمان است که در شهر برمن مشغول فعالیت است. در ابتدا این محصول برای کشورهای شرق اروپا و روسیه تولید شده است . ولی در حال حاضر به بسیار از کشور های دنیا صادر می شود.

#3 انواع قهوه فوری : قهوه فوری برشته کلاسیک  Folgers

قهوه فوری برشته کلاسیک  Folgers - من و بازار

این‌ها کریستال‌های قهوه که باعث می‌شوند صبح‌ها جذاب‌تر به و خوشمزه تر آغاز شود، از سال 1850 قهوه درست می کند و در تمام این سالها کیفیت خوب خود را از دست نداده است.

کریستال های قهوه فوری Folgers یکی از محبوب ترین انواع قهوه فوری خشک شده یخ زده است، زیرا ارزان است اما همچنان طعم خوبی دارد. خیلی سریع حل می‌شود و برای درست کردنش نیازی به آب جوش ندارید.

#4 انواع قهوه فوری : قهوه فوری روست ایتالیایی

قهوه فوری روست ایتالیایی - من و بازار

این بسته های قهوه فوری از دانه های عربیکا با کیفیت بالا تشکیل شده است که به آن طعمی صاف و متعادل می دهد. رست تیره در این قهوه فوری برای افزودن نت های شیرین و شدت ایجاد شده است.

این کباب تیره برای ارائه نت های شیرین و شدت برای آغاز روز شما در صبح، عصر یا هر جایی در این بین ساخته شده است. محتوای کافئین در این قهوه فوری نسبتاً بالا است، با 130-140 میلی گرم در هر وعده.

تمام چیزی که برای انجام آن نیاز دارید در یک فنجان بریزید، آب داغ اضافه کنید، 10 ثانیه صبر کنید، هم بزنید و لذت ببرید.

#5 انواع قهوه فوری : قهوه فوری روست بدون کافئین ایتالیایی

قهوه فوری روست بدون کافئین ایتالیایی - من و بازار

احتمالاً یکی از بهترین گزینه‌های قهوه بدون کافئین فوری است که می‌توانید پیدا کنید. این بسته های باریک با 100% قهوه عربیکا پر و خورد شده تا با چند هم زدن سریع به راحتی حل شود. این قهوه خوش بو عطری قوی دارد که طعم غنی و پررنگ آن را تحسین می کند.

قهوه فوری بدون کافئین در بین مصرف کنندگان به «بی طعم» بودن، هم معروف شده است و طرفداران خاص خودش را در بازار قهوه فوری دارد.

#6 انواع قهوه فوری : قهوه فوری دیویدوف davidoff instant coffee

قهوه فوری دیویدوف - من و بازار

ديويدوف، برندی كه همه آن را مي شناسند. هرجا كه نامش گفته شود قهوه فوري آن به يادمان می آید. هر جرعه از قهوه فوری davidoff یك دعوت نامه برای کشف رمز و راز های لطافت طعم آن مي باشد. قهوه فوري ديويدوف از معروف ترين برند هاي دنيا است . شهرت جهاني آن باعث شده تا در گوشه گوشه دنيا از آن به عنوان يك عضو هميشگي در هر خانه اي ياد شود. هرگاه ليست خريدي در هرجاي كره زمين تهيه شود شماره يك اين ليست خريد قهوه فوری ديويدف است.

#7 انواع قهوه فوری : قهوه فوری 3 در 1 اصل

نسکافه 3 در 1 نستله Nescafe Original - من و بازار

یک گزینه برای کسانی است که می خواهند صبح نیز کافئین سیاه بنوشند. این پودر قهوه مستقیماً از مالزی وارد می‌شود، و برای داشتن یک فنجان قهوه داغش تنها 30 ثانیه زمان نیاز است.

این نسکافه خوشمزه به شکل چوب هستند و اگر در روز بیش از 2 نوشیدنی می نوشید، 28 چوب را نسبتاً سریع می سوزانید. برای طرفدارن قهوه های فوری سرد گزینه بسیار خوبی است و البته برای روزهای گرم و تابستانی ایده آل است.

#8 انواع قهوه فوری : قهوه فوری خشک شده با فریز ارگانیک مونت هاگن 

قهوه فوری خشک شده با فریز ارگانیک مونت هاگن - من و بازار

وقتی می‌توانید نسبت به آنچه در بدنتان می‌گذارید احساس خوبی داشته باشید، اتفاق خوبی است و  Mount Hagen دقیقاً همین حس را به وجود می آورد. Mount Hagen که در آلمان فرآوری شده است، 100٪ تجارت ارگانیک است.

این قهوه که نامش را از کوه هاگن آلمان گرفته، کاملاً صاف است و طعم تلخ و اسیدی را که اغلب در قهوه فوری ارزان‌تر یافت می‌شود را ندارد و البته بهترین گزینه برای کسانی نیست که یک فنجان قهوه با طعم قوی دوست دارند.

این قهوه فوری در یک ظرف شیشه ای قرار دارد و حدود 60 فنجان 6 اونس را می سازد. هر وعده حاوی 50 تا 60 میلی گرم کافئین است، به طوری که 12 اونس کافئین خوبی به شما می دهد. این نوشیدنی همچنین به راحتی حل می شود و فقط به چند بار هم زدن در آب داغ نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: طرز تهیه دالگونا

مزایای قهوه فوری چیست؟

مزایای قهوه فوری چیست - من و بازار

مزایای قهوه فوری عبارتند از:

  • سرعت آماده سازی (قهوه فوری به سرعت در آب داغ حل می شود)
  • وزن و حجم حمل و نقل کمتر نسبت به دانه ها یا قهوه آسیاب شده (برای تهیه همان مقدار نوشیدنی)
  • ماندگاری طولانی
  • و …

اگرچه قهوه فوری می تواند فاسد شود در غیر این صورت خشک نگه داشته شدن قهوه فوری همچنین پاکسازی را کاهش می دهد، زیرا تفاله قهوه وجود ندارد و حداقل یک مطالعه نشان داده است که ردپای محیطی کمتری نسبت به سایر روش های آماده سازی دارد.

نتیجه گیری

خرید قهوه فوری - من و بازار

نوشیدنی‌ها یا غذای خشک شده منجمد کار مردم را برای درست کردن و خوردن و نوشیدنشان راحت کرده اند و مصرف کنندگان نیز از این مزیت استقبال کرده اند. در مورد قهوه فوری و نحوه درست کردنش، تنها چیزی که لازم است آب است.

اگرچه پودر قهوه فوری مزایایی دارد، اما در درجه اول و در مورد ماندگاری اش باید گفت که قهوه فوری می تواند چندین ماه بیشتر از دانه های کامل از قبل آسیاب شده یا قهوه معمولی دوام بیاورد. پیشنهاد می کنیم اگر برای خرید قهوه فوری باکیفیت دچار تردید هستید به من و بازار اعتماد کنید. ما تلاش کردیم تا بهترین ها را در اختیار شما قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

بهترین خمیر دندان سفید کننده چه ویژگی هایی دارد - من و بازار

بهترین خمیر دندان سفید کننده چه ویژگی هایی دارد؟

. خمیر دندان‌های سفید کننده یکی از راه‌های آسان و بدون دردسر برای داشتن دندان‌های سفید و تمیز هستند.

blog manobazar
04 آگوست 2023
شکلات صبحانه

10 شکلات صبحانه باید بشناسید

مقدمه شکلات صبحانه یک خوراکی بسیار محبوب است که برای صبحانه صرف می شود و در بین کودکان و حتی افراد […]

علیرضا بهرامیان
29 نوامبر 2021
عکس نوتلا Nutella شکلات صبحانه ایتالیایی - من و بازار

نوتلا Nutella شکلات صبحانه ایتالیایی

شکلات صبحانه نوتلا Nutella از شکر، شیر، روغن نخل، کاکائو، فندق ، لیستین و وانیل تهیه می شود.

blog manobazar
02 اکتبر 2023
preloader