logo-manobazar-2048x6021
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

با شوره سر خداحافظی کنید : به جنگ دشمن خود بروید

blog manobazar
22 مارس 2021
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
به جنگ دشمن خود بروید - من و بازار

به جنگ دشمن خود بروید : شوره سر را فراموش کنید.

شوره سر و ریزش مو سالیان درازی است که به دغدغه مردم کره زمین تبدیل شده است. با من و بازار  به جنگ دشمن خود بروید .

ما باید به این نکته توجه کنیم که شوره سر یک بیماری است .
سلول های بدن بطور مرتب میمیرند و و به دلیل وجود کراتین بازسازی می‌شوند . زمانی که این فعالیت افزایش یابد و مرگ سلولی نیز زیاد شود، بصورت ذرات قابل دید مشاهده خواهد شد . این موضوع برای بسیاری از مردم دنیا ناخوشایند است .

علائم شوره‌سر

علائم و نشانه های شوره سر ، خارش پوست سر و پوسته پوسته شدن آن است. لکه های قرمز و چربی پوست سر نیز از نشانه های آن است .

دلایل ایجاد شوره ‌سر

دلیل مشخصی را نمی توان برای شوره سر ذکر کرد ، اما محققان بر این باورند که عوامل ژنتیکی بیشترین تاثیر را در ایجاد شوره سر دارد . یکی دیگر از این دلایل را فصل زمستان می دانند . البته رعایت نکردن نکات بهداشتی را نیز فراموش نکنیم .

بد نیست بدانیم که لایه های پوستی بطور مداوم بازسازی می شوند . سلول ها هم زمانی که میمیرند از بدن دفع و به بیرون رانده می شود . برای اکثر افراد ، این حالت پوست مردگی بسیار جزئی بوده و قابل مشاهده نیست . با این حال ، شرایط خاص باعث می شود بازسازی سلول به ویژه در پوست سر به طور غیر معمولی سریع باشد.

این فرضیه وجود دارد که برای افراد مبتلا به شوره سر ، سلول های پوستی ممکن است در طی 2 تا 7 روز بالغ شده و ریخته شوند . این در حالی است که در افراد بدون شوره ، حدود یک ماه زمان نیاز است. نتیجه این است که سلولهای مرده پوست بصورت توده های بزرگ ریخته می شوند ، که به صورت پوسته های سفید یا مایل به خاکستری روی پوست سر ، پوست و لباس ظاهر می شوند.

چگونه خودتان شوره سر را درمان کنید ؟

برای درمان شوره سر کار سخت و پیچیده ای در پیش نخواهید داشت . امروزه در دنیا بیماری شوره سر ک امر طبیعی و قابل درمان است .

شوره ملایم را میتوان با یک شامپوی روزانه درمان کرد . اما در صورتی که شوره سر شما قوی باشد ، نیاز است تا از یک دارو یا شامپوی ضد شوره قوی استفاده کرد . استفاده از شامپوی ضد شوره می تواند به شما برای مقابله با این دشمن قدیمی کمک کند .

فراموش نکنیم که پوست سر مردان و زنان تفاوت بسیاری با یکدیگر دارند . هم زنان و هم مردان باید شامپوی مناسب سر خود استفاده کنند. 

شامپو های ضد شوره انواع مختلفی دارند . اما باید توجه کرد که هر شامپوی ضد شوره ای را استفاده نکنیم . من و بازار برای شما همراهان خود اقدام به تامین شامپوی ضد شوره کلیر کرده است .

شما می تواند شامپو ضد شوره کلیر اورجینال با بهترین کیفیت را از فروشگاه آنلاین اجناس خارجی من و بازار تهیه کنید. باتوجه به ویژگی های ذاتی زنان و مردان و تفاوت هایی که در پوست سر هرکدام وجو دارد ، من و بازار  شامپو ضد شوره کلیر مردانه و همچنین شامپو ضد شوره کلیر بانوان را تهیه کرده است . ما این کالا را مستقیما از دبی برای شما تامین و آماده ایم تا آن را به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن ارسال کنیم .

با من و بازار به جنگ دشمنان خود بروید . شوره سر را با ما فراموش کنید .

منابع : wikipedia ، mayoclinic ، nhs

یک پاسخ به “با شوره سر خداحافظی کنید : به جنگ دشمن خود بروید”

  1. آوینا گفت:

    جالب بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

همه چیز درباره شامپو‌های ضد شوره سر - من و بازار

همه چیز درباره شامپو‌های ضد شوره سر

شامپو ضد شوره موهای خشک چه ویژگی های دارد؟ بهترین شامپو ضد شوره خارجی کدام است؟

علیرضا بهرامیان
16 اکتبر 2021
معرفی انواع شامپو Ogx - من و بازار

انواع شامپو Ogx و 13 محصول برتر

شامپو Ogx ساخت کشور آمریکا است. برند او جی ایکس ogx با بهره‌گیری از انواع ویتامین‌ها و سایر مواد لازم برای مو، مشکلات موها را برطرف می‌سازد.

blog manobazar
16 ژانویه 2023
شامپو مخصوص موهای رنگ شده

5 واقعیت برای مراقبت از مو‌های رنگ شده

مقدمه بیرون آمدن از یک سالن آرایشی (یا حمام) با یک رنگ موی جدید، می‌تواند شما را در صدر جهان […]

علیرضا بهرامیان
10 نوامبر 2021
preloader