logo-manobazar-2048x6021
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

برند لاوازا برخواسته از سرزمینی باستانی : تلاشی 120 ساله

blog manobazar
14 آوریل 2021
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
برند لاوازا - من و بازار

120 سال تلاش تا و رسیدن یه سطحی جهانی

برند های بسیاری در حوزه قهوه و ملزومات آن فعالیت دارند. همگی در تلاشی شبانه روزی به دنبال نامی برای خود در این بازار بسیار گسترده هستند یا شاید هدف آنها رسیدن به برند لاوازا lavazza باشد .

تاریخچه لاوازا lavazza history

همه چیز از آنجا شروع شد که لوئیجی لاوازا اولین فروشگاه Lavazza را از طریق سان توماسو ،در شهر تورین ایتالیا در سال 1895 افتتاح کرد . شاید تصور ما این باشد که لوئیجی لاوازا با کیسه های انواع قهوه ها احاطه شده بوده و توانسته ترکیبات متفاوتی را آزمایش کند.

لوئیجی لاوازا فردی با ابتکار بوده است . ،او اشتیاق فراوان به کارش داشته است . او ریشه ها و خصوصیات مختلف گیاه و قهوه را کشف کرد و هنر مخلوط کردن را برای تطبیق با سلیقه مشتریان خود مطالعه کرد . اینگونه بود که انواع میکس قهوه متولد شد .

وی پس از سفر به برزیل ، در دوره توانست ویژگی های نوشیدنی قهوه را ببیند . قهوه های لاوازایی که ما امروز می نوشیم حاصل ایده او در میکس قهوه های مناطق مختلف جهان است.
در سالهای اولیه پس از جنگ ، تورین رونق خوبی داشت . فیات شروع به ساخت اتومبیل در کارخانه Lingotto کرد و فروشگاه Lavazza به یک شرکت کوچک تبدیل شد.

لاوازا lavazza در سال 1927 ، در Corso Giulio Cesare تاسیس شد . این شرکت شامل لوئیجی لاوازا ، همسرش امیلیا و فرزندانش ماریا ، ماریو و جوزپه ، معروف به Beppe بود . آنها شرکت لوئیجی لاوازا را با سرمایه 1.5 میلیون لیر تشکیل دادند.پس از تاسیس ،با ناوگان وسایل نقلیه و یک شبکه فروش جذب خریدار آغاز شد. برند لاوازا خوشحال است از نقش های مهمی را که دو زن به نام های امیلیا و ماریا در میان 5 عضو موسس بازی کرده اند .

در این سالها بود که Lavazza Pergamin بسته بندی متشکل از دو لایه کاغذ برای حفظ عطر قهوه را ایجاد کرد . این امر خانواده ها را قادر می ساخت تا مقادیر بیشتری از میکس قهوه را خریداری کرده و آن را برای چند روز در خانه نگهداری کنند . این اولین قدم به سمت بسته بندی Lavazza بود که امروز در فروشگاه ها می بینیم .

ما یک بار دیگر در سالهای پس از جنگ جهانی دوم دوباره متولد شدیم . ایتالیا در سال 1946 جمهوری شد. ما از جنگ و سال های تحریم قهوه جان سالم به در بردیم.

سال 1947 اولین لوگو برند لاوازا Lavazza ، توسط Aerostudio Borghi در میلان طراحی شد. نامه های حرف اصلی “A” بزرگتر از حروف دیگر بود . دو سال بعد، لاوازا اولین قوطی های تحت فشار قهوه را تولید کرد.

لاوازا متعهد به تلاش روز افزون است . قلب تعهد پایداری شرکت ( پروژه Tierra ) ، در سال 2004 راه اندازی شد و امروز نیز ادامه دارد. از طریق این ابتکار مهم ، Lavazza به تدریج شرایط زندگی بیش از 3000 کشاورز در هشت کشور را بهبود بخشیده است ، رشد اقتصادی ، افزایش سطح زندگی آنها و معرفی تکنیک های کشاورزی جدید و پایدار و سودآور از جمله فعالیت های مستمر برند لاوازا است .

در سال 2018 برند لاوازا Lavazza اسپانسر باشگاه لیورپول شد و همچنین اسپانسر تیم ویلیامز ریسینگ در فصل 2020 فرمول یک .

برند لاوازا امروزه در بیش از 90 کشور با بیش از 20 دفتر و کارخانه تولید در ایتالیا و سایر نقاط جهان حضور دارد .

تولیدات برند لاوازا

برند لاوازا در حال حاضر توانته در بسیاری از کشور های دنیا حضوری فعال داشته باشد . لاوازا بسیاری از غرفه ها و فروشگاه ها را تصاحب کرده است . تولیدات لاوازا فقط به تولید انواع قهوه معطوف نمی شود .
این برند خوشنام در حوزه تولید دستگاه های سرو قهوه برند لاوازا Coffee Machines ، تجهیزات جانبی قهوه Accessories و … نیز فعالیتی قوی دارد .

اما آنچه که لاوازار به برندی جهانی بدل کرده بطور قطع و یقین قهوه های برند لاوازا هستند .
از جمله قهوه های برند لاوازا می توان به دسته های پودر قهوه ، دان قهوه ، قهوه اسپرسو ، کپسول های نسپرسو لاوازا و بسته های کادویی قهوه نیز اشاره کرد . هرکدام از این دسته بندی ها خود شامل انواع قهوه می شوند .

از معروف ترین قهوه های برند لاوازا اسپرسو و دان قهوه است . Super Crema ، Espresso Italiano ، Qualità Rossa را می توان معروفترین در بین دان قهوه لاوازا دانست .

در میان قهوه های اسپرسو نیز لاوازا کرم گوستو Crema e Gusto ، لاوازا روسا Qualità Rossa ، لاوازا اسپرسو ایتالیانو Espresso Italiano را نام برد .

با یک جستجوی ساده در فضای مجازی می توان دید که در بسیاری از فروشگاهای مشهور اینترنتی دنیا نظیر آمازون Amazon انواع محصولات لاوازا یافت می شود .

من و بازار نیز با توجه طرفداران این محصول ، انواع تولیدات برند لاوازا رو تامین و در اختیار شما مصرف کنندگان عزیز قرار داده است . خرید قهوه لاوازا به سادگی و با چند کلیک ساده در فروشگاه اینترنتی من و بازار در دسترس شماست .

لاوازا خود خود ایتالیاست 

 

منابع : amazon ، lavazza ، wikipedia

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

اسکراب بدن

3 اصل اسکراب بدن و مزایای آن

مقدمه خرید اسکراب بدن مارک خوب مهم است، اما نحوه استفاده از آن مهمتر !؟ از تجمع سلول‌های مرده پوست، […]

علیرضا بهرامیان
27 نوامبر 2021
خواص قهوه + 9 خاصیت ویژه قهوه بر اساس شواهد علمی

9 خاصیت ویژه قهوه که من و بازار به شما می گوید

خواص قهوه علاوه بر اثرات انرژی زا، با فهرست طولانی از فواید سلامتی بالقوه مرتبط است که دلیل بیشتری برای دم کردن قهوه به شما می دهد.

علیرضا بهرامیان
11 ژانویه 2022
8 چای برتر جهان که نمی شناختید - من و بازار

8 چای برتر جهان که نمی شناختید

بعد از آب، چای پرمصرف ترین نوشیدنی در کل جهان است. انواع چای ها یکی از قدیمی ترین نوشیدنی های روی کره زمین است و از خیساندن برگ های خشک شده در آب تهیه می شود.

blog manobazar
16 ژانویه 2022
preloader