logo-manobazar-2048x6021
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

راهنمای کامل خرید شامپو کلیر CLEAR !

blog manobazar
16 جولای 2022
6 دقیقه زمان برای مطالعه
راهنمای کاملی برای خرید شامپو کلیر - من و بازار

مقدمه | راهنمای خرید شامپو کلیر CLEAR

یکی از قدیمی‌ترین برندهای مطرح در زمینه تولید محصولات مراقبت از مو و مشکلات مربوط به آن و همچنین محصولات بهداشت پوست، برند کلیر (CLEAR) است. محصولات برند کلیر در ایران بسیار شناخته شده هستند و مطمئناً همه افراد نام این برند را شنیده‌اند. محصولات کلیر به طور تخصصی برای بانوان و آقایان به صورت جداگانه و با توجه به تفاوت‌های پوستی آن‌ها، طراحی شده‌اند. به همین ترتیب آقایان و بانوان می‌توانند با خرید شامپو کلیر مناسب، مشکلات مربوط به پوست و موی خود را تا زیادی رفع کنند.

دو فاکتور مهم در خرید شامپو کلیر که موجب افزایش طرفداران و در نتیجه فروش این برند می‌شود؛ فاکتور اول، تنوع بسیار بالای شامپوهای کلیر و فاکتور دوم قیمت مناسب این محصولات است. تفاوتی ندارد که افراد دارای چه جنس مویی هستند، کلیر برای تمامی انواع مو، ده‌ها نوع شامپوی باکیفیت و کاربردی طراحی و تولیده کرده است. در این مقاله راهنمای کاملی در رابطه با شامپوهای کلیر گفته می‌شود تا تمامی افراد، اطلاعات لازم را در زمان خرید داشته باشند.

تاریخچه برند کلیر CLEAR

برند کلیر - من و بازار

در حال حاضر برند کلیر در بسیاری از کشورها و با نام‌های مختلفی تولید شده و در بازار محصولات مراقبت از مو و پوست ارائه می‌شود. اما به طور کلی این برند در سال 1975 فعالیت خود را در کشور فرانسه آغاز کرد. کشور فرانسه موسس برند کلیر بوده و شرکت تولید کننده محصولات آن نیز، یک شرکت بریتانیایی هلندی (Unilever) است.

کمپانی کلیر از همان ابتدای شروع فعالیت خود به دنبال رسیدن به هدف بهترین و موثرترین روش برای از بین بردن شوره ‌سر بوده است. در نتیجه تحقیقات گسترده‌ای بر روی مواد طبیعی انجام داد تا به یک فرمول خاص برسد. نهایتاً در حال حاضر نیاز مصرف ‌کنندگان در هر زمینه‌ای با خرید شامپو کلیر پاسخ داده می‌شود.

از سال 2000 میلادی به بعد، کشورهای دیگری نظیر پرتغال، هند، تایلند و غیره نیز از فرمولاسیون ویژه برند کلیر استفاده کرده و به تولید محصولات متنوع با نام تجاری این برند پرداختند. کلیر مأموریت دارد تا انعطاف‌ پذیری مو و پوست سر را افزایش داده و همچنین پوست سر را تقویت می‌کند. همین امر موجب رهایی افراد از شر مشکلات تکراری و همیشگی موی سر شده و حس اعتماد به نفس مصرف ‌کنندگان را افزایش می‌دهد.

شامپو کلیر اصلی ساخت کجاست؟

اما به طور کلی این برند در سال 1975 فعالیت خود را در کشور فرانسه آغاز کرد. کشور فرانسه موسس برند کلیر بوده و شرکت تولید کننده محصولات آن نیز، یک شرکت بریتانیایی هلندی (Unilever) است.

برند “کلیر” یک برند بین‌المللی شامپو است که تحت لوگوی “Clear” فعالیت می‌کند. این برند متعلق به شرکت “آنیلیور بیوتی” (Unilever) است. شرکت آنیلیور بیوتی یک شرکت چند‌ ملیتی‌نشین است که محصولات متنوعی در زمینه بهداشت و زیبایی تولید می‌کند.

محصولات کلیر به طور گسترده در بازارهای جهانی موجود هستند، اما ساخت این محصولات ممکن است در کشورهای مختلف صورت گیرد. به عنوان مثال، کارخانه‌ها و واحدهای تولید ممکن است در آسیا، اروپا، آمریکا یا دیگر مناطق جهان قرار داشته باشند. بنابراین، برای تشخیص ساخت کشور به برچسب پشت محصول که در ادامه نیز آن را بررسی شده، دقت کنید. در خرید شامپو کلیر به برچسب پشت محصول بیسار توجه کنید.

نحوه تشخیص شامپو کلیر اصل از تقلبی

کیفیت بالای شامپوهای کلیر و همچنین فرمولاسیون ویژه انواع این شامپوها، در رفع شوره سر و دیگر ناراحتی‌های پوستی نظیر خارش، خشکی و چربی موثر هستند. همین امر موجب کپی شدن و تولید این شامپوها با مواد اولیه بی‌کیفیت و عرضه آن در بازار شده است. بنابراین باید در رابطه با مشخصات اصل بودن شامپوها اطلاعات کافی داشت تا بتوان محصولات اورجینال را از نوع تقلبی تشخیص داد. تشخیص شامپو کلیر اصل از نوع تقلبی در برخی موارد بسیار سخت خواهد بود. خرید شامپو کلیر تقلبی و مصرف آن ممکن است عوارض جبران‌ناپذیری را به همراه داشته باشد. در نتیجه خرید شامپوی اصل و اورجینال کلیر اهمیت زیادی دارد.

اولین مورد در مشخصات شامپو کلیر اصلی که در زمان خرید آن باید به آن دقت شود، بطری است. بطری شامپوهای تقلبی، کیفیت پایینی دارد که به راحتی قابل تشخیص خواهد بود. همچنین شامپوهای اصلی برند کلیر، دارای بطری‌های 200 و 400 میلی‌متری هستند و به غیر از این دو ظرفیت، انواع دیگر ظرفیت‌های بطری را می‌توان تقلبی دانست.

بعد از چک کردن بطری، باید به سراغ اصالت کالا و کنترل شماره سریال شامپو رفت. بدین صورت که شماره سریال را از طریق پیامک چک کرده و از اصالت شامپو و برند آن مطمئن شد. افرادی که برای اولین بار قصد خرید شامپوهای کلیر دارند، بهتر است از فروشگاه‌های معتبر خرید کنند تا از اصل بودن کالا اطمینان داشته باشند.

بطور کلی شامپو کلیر به دو دسته مردانه و زنانه تقسیم می شوند. رنگ بسته بندی شامپو کلیر زنانه سفید است و کلیر مردانه سرمه ای. لیبل های این شامپو ها با توجه به نوع و محتویات زنگ بندی های متفاوتی دارند. تاریخ انقضا شامپو کلیر پشت محصول در قسمت بالا قرار دارد .هم تاریخ تولید و هم تاریخ انقضا باید مشخص باشد. در کنار تاریخ تولید ساعت و دقیقه نیز باید نوشته شده باشد.

خرید شامپو کلیر - من و بازار

یکی دیگر از مشخصات شامپو کلیر اصلی بارکد آن است. در زمان خرید شامپو کلیر به بارکد محصول توجه کنید. بطور مثال بارکد شامپو کلیر تایلندی باید با سه رقم 885 شروع شود که معرف همان کشور تایلند است. برند کلیر متعلق به کمپانی Unilever است و نماد آن که حرف U است باید پشت بسته بندی در کنار بارکد مشخص باشد.

خرید شامپو کلیر - من و بازار

درب شامپو از داخل پلمپ شده و زمانی که برای اولین بار آن را باز می کنید باید صدای شکسته شدن پلاستیک را متوجه بشوید. درب بسته بندی که از نظر رنگ نیز با بندنه متفاوت است باید قسمتی که روی آن PUSH نوشته شده حالتی نرم داشته باشد .

خرید شامپو کلیر - من و بازار

انواع شامپوهای برند کلیر

برند کلیر یکی از اولین تولیدکنندگان شامپوهای ضدشوره بوده است. این برند با شناسایی مشکلات پوست و مو، محصولات متنوعی را در زمینه رفع شوره سر تولید می‌کند. از انواع پرطرفدار و پرفروش برای خرید شامپو کلیر می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. شامپو ضد شوره مخصوص موهای معمولی بانوان کلیر
  2. شامپو ضد شوره و کنترل‌ کننده چربی بانوان کلیر
  3. شامپو ضد شوره، درخشان ‌کننده و حالت‌دهنده موی بانوان کلیر
  4. شامپو ضد شوره و طراوت ‌بخش آقایان کلیر
  5. شامپو ضد شوره و خنک ‌کننده نعنایی آقایان کلیر

کدام شامپو کلیر بهتر است؟

کلیر (Clear) یک برند مشهور شامپو است که محصولات متنوعی با انواع ویژگی‌ها و فرمولاسیون‌ها عرضه می‌کند. انتخاب بهترین شامپو کلیر بستگی به نیازها و مشکلات موی شما دارد. بطور مثال کلیر ضد ریزش مو، کلیر حاوی اسانس‌های گیاهی، کلیر مراقبت از رنگ مو و… همگی ویژگی های منحصر به فردی دارند که مناسب یک فرد خاص هستند. قبل از انتخاب شامپو کلیر، به نیازها و مشکلات خاص موی خود توجه کنید. همچنین، در صورت امکان، نظرات مصرف‌کنندگان دیگر و توصیه‌های متخصصان در زمینه مراقبت از مو را نیز مطالعه کنید.

در ادامه به بررسی تفاوت شامپو کلیر مردانه و زنانه می پردازیم تا در خرید این محصولات انتخابی دقیق داشته باشید.

خرید شامپو کلیر زنانه

خرید شامپو کلیر زنانه - من و بازار

بانوانی که دارای مشکلاتی از جمله شوره‌سر، خشکی و خارش پوست سر هستند، با مصرف شامپوهای زنانه برند کلیر می‌توانند از شر این مشکلات رهایی یابند. برند کلیر با استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک، پوست سر را عمیقاً پاکسازی کرده و هر گونه قارچ و یا دیگر مواد آسیب ‌زای پوستی را از بین می‌برد.

اغلب مخصولات مخصوص بانوان، با تنظیم و کنترل میزان چربی مفید پوست سر از خارش جلوگیری می‌کند و همین امر موجب می‌شود تا با استفاده از این محصولات، افراد به مرور شاهد کاهش و در نهایت حذف شوره‌های سر خود باشند. به طور کلی شامپوهای مخصوص بانوان کلیر حاوی مواد طبیعی و مغذی نظیر اسید آمینه، عصاره نعنا، گیاهان طبیعی، عصاره سیب، عصاره نعنا و جیسینگ هستند. انواع این مواد برای پوست خشک و چرب کاربرد دارند. برای خرید شامپو کلیر به ویژگی های موی خود بسیار دقت کنید تا بهترین محصول مناسب تایپ موی خود را تهیه کنید.

خرید شامپو کلیر مردانه

خرید شامپو کلیر مردانه - من و بازار

برند کلیر با استفاده مواد طبیعی و ارگانیک مانند عصاره قهوه، زغال، پوست مرکبات، نعنا، لیمو، اکالیپتوس و غیره انواع شامپوهای مردانه را تولید و روانه بازار کرده است. با استفاده از این شامپوها، پوست سر مرطوب شده و از شوره‌سر جلوگیری می‌شود. همچنین این محصولات، حس خنکی، طراوت و شادابی را برای آقایان به ارمغان می‌آورد. در صورتی که فرد دارای پوست سر ملتهب و یا خارش سر زیاد است، خرید شامپو کلیر مردانه بسیار برای او توصیه خواهد شد.

جمع‌بندی

یکی از روش‌های راحت و آسان خرید شامپو کلیر، خرید آن به صورت اینترنتی است. همچنین خرید اینترنتی، راهی برای رسیدن به محصول اصل و اورجینال خواهد بود. بدین صورت که بدون هیچ عجله‌ای و در خانه با بررسی چندین سایت مختلف فروش محصولات کلیر پرداخته و ویژگی‌های محصول و نظرات کاربران را چک کرد.

در نهایت با خرید شامپو کلیر مورد نظر با بهترین کیفیت و قیمت، سلامت موها و پوست سر خود را تضمین نمود. فروشگاه اینترنتی من و بازار، بستر مناسبی را برای عرضه انواع محصولات کلیر به وجود آورده و اصالت تمامی محصولات موجود در وب ‌سایت خود را ضمانت می‌کند تا تمامی افراد با خیالی آسوده به تمامی محصولات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند و در صورت نیاز آن‌ها را خریداری کنند.

سوالات متداول

1- شامپو کلیر اصل  ساخت کدام کشور است؟ کشور فرانسه، تایلند، عربستان از تولید کنندگان کلیر در بالاترین کیفیت هستند.

2- تفاوت شامپو کلیر ایرانی و خارجی در چیست؟ قیمت، کیفیت، رایحه و مواد اولیه مورد استفاده دز تولید این محصول از جمله مهمترین عوامل تفاوت هستند.

3- کدام شامپو کلیر بهتر است؟ انتخاب بهترین شامپو کلیر بستگی به نیازها و مشکلات موی شما دارد. ( ضد ریزش، ضد خارش، پاک کننده چربی و … )

4- شامپو clear برای چی خوبه؟ شامپو کلیر یک محصول ضد شوره است که به شما در رفع شوره سر کمک فراوانی می کند.

5- انواع شامپو کلیر زنانه چیه؟ شامپو کلیر ساکورا فرش، پاکننده قوی، ضد ریزش مو، محافظ کننده مو و … ( همگی مدل های کلیر ضد شوره هستند)

2 پاسخ به “راهنمای کامل خرید شامپو کلیر CLEAR !”

  1. المیرا گفت:

    مرسی از مطالب خوبتون درباره شامپو کلیر اصل . واقعا انتخاب شامپوی اصلی خیلی مهمه

    • پشتیبانی من و بازار گفت:

      خواهش میکنم
      قطعا همین طور هست. شناخت تایپ مو و در ادامه خرید شامپوی باکیفیت و اصل رمز سلامت موهای شماست.
      از دیدگاه شما بسیار متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

طرز تهیه کرم بیسکویت لوتوس خانگی

طرز تهیه کرم بیسکویت لوتوس خانگی در 2 دقیقه

آشپزی می تونه خیلی جذاب باشه. البته اگر یه رسپی بی نظیر رو انتخاب کرده باشید. کوکی، دسر، کاپ کیک یا اصلا یه نوشیدنی. با کمی چاشنی خلاقیت.

blog manobazar
20 مه 2021
بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال - من و بازار

نکات ضروری در خصوص بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال

بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال در بین برندهای خارجی چیست؟ آیا زدن کرم به دور چشم ممکن است اثر منفی نیز داشته باشد؟ جواب سوالات شما اینجاست …

blog manobazar
15 نوامبر 2023
راهنمای خرید قهوه با 3 نکته کلیدی - من و بازار

راهنمای خرید قهوه : 3 نکته کلیدی

راهنمای خرید قهوه با 3 نکته کلیدی به سادگی از کنار خرید قهوه عبور نکنید. برای خرید یک قهوه با […]

blog manobazar
14 مارس 2021
preloader