logo-manobazar-2048x6021
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

راهنمای خرید چیپس پرینگلز Pringles

blog manobazar
22 آگوست 2022
7 دقیقه زمان برای مطالعه
راهنمای خرید چیپس پرینگلز - من و بازار

راهنمای خرید چیپس پرینگلز Pringles

خرید چیپس پرینگلز Pringles امروزه به عنوان یکی از تنقلات پرطرفدار نسبت به چیپس‌های معمولی بسیار رایج شده است. این نوع چیپس از مزه‌دار کردن سیب‌ زمینی اسلایس شده با آرد سیب زمینی، ذرت، برنج و ادویه‌های مختلف همچون نمک، سرکه، لیمو، فلفل، کچاپ و غیره درست می‌شود. البته این محصول به دلیل بسته‌بندی محکم و فوق‌العاده‌ توانسته نظر بسیاری از مصرف‌کنندگان را جلب کند و برای مدت طولانی می‌توان محتوای آن را نگهداری کرد.

در این مقاله قصد داریم صفر تا صد چیپس پرینگلز را برای شما شرح دهیم و باید نکاتی را هنگام خرید این محصول رعایت کنید.

تاریخچه چیپس پرینگلز Pringles

تاریخچه پرینگلز - من و بازار

در رابطه با تاریخچه چیپس سیب زمینی پرینگلز (Pringles) روایت‌های مختلفی وجود دارد اما به طور کلی این نوع چیپس از کشور آمریکا به دیگر کشورها تسری پیدا کرده است. طبق حکایتی این نوع چیپس برای نخستین بار توسط شخصی به نام «جورج گرام» سرآشپزی آمریکایی- آفریقایی در رستوران جورج نیویورک اختراع شده است. وی زمانی که با اعتراض مشتریان نسبت به بزرگی ضخامت تکه‌های سیب زمینی پخته شده مواجه می‌شود، اقدام به برش سیب زمینی با ضخامت نازک می‌کند تا هنگام خوردن نیاز به استفاده از چنگال نداشته باشند. از این رو با توجه به استقبال مشتریان از سیب زمینی نازک و ترد شده، چیپس اختراع شد.

طبق روایت دیگری، در سال 1937 فردی به نام پرینگلز در ایالات متحده آمریکا روشی مدرن را برای فرآوری سیب زمینی کشف کرده که توسط شرکت P&G به صورت طعم‌دار تولید و در بازار عرضه می‌شود.

در روایت مشابهی آمده است که چیپس سیب زمینی پرینگلز نخستین بار در سال 1968 توسط شرکت «پرکتل اند گمبل» تولید شده است و در سال 2012 خط تولید پرینگلز به کلوگ (Kellogg) یک شرکت صنایع غذایی آمریکایی که تولید کننده غلات صبحانه، برگه ذرت، غذاهای گیاهی، وافل، تردک، کلوچه، چیپس است، واگذار می‌شود.

این شرکت بعد از 7 سال تولید مداوم توانسته این محصول را در بازارهای جهانی عرضه کند و در حال حاضر خرید چیپس پرینگلز از فروشگاه‌های سراسر جهان محبوبیت فوق العاده‌ای پیدا کرده است.

دلیل محبوبیت خرید چیپس پرینگلز Pringles

محبوبیت خرید چیپس پرینگلز - من و بازار

چیپس پرینگلز یکی از معروف‌ترین و خوشمزه‌ترین چیپس‌های صادراتی در جهان است که به دلیل تنوع طعم و کیفیت بالا محبوبیت زیادی دارد. این نوع چیپس در طعم‌های مختلف کلاسیک، نمکی، لیمویی، سرکه‌ای، کچاپ، خامه ترش و پیاز، پنیر چدار، کوکتل میگو، پنیری تند، خردل ژاپنی، بیکن دودی، فلفل هالوپینو، سس مارینارا، پنیر موزارلا و کاری، سس باربیکیو و غیره تولید و روانه بازار می‌شود.

از طرفی دیگر بسته‌بندی این محصول محبوبیت خرید چیپس پرینگلز را بین مصرف‌کنندگان چند برابر کرده است. بسته‌بندی چیپس پرینگلز به شکل قوطی طراحی شده است که باعث می‌شود محتوای داخل آن در برابر ضربه و فشار شکل اولیه خود را از دست ندهد. همچنین پس از باز کردن بسته‌بندی می‌توانید با بستن درب قوطی باقیمانده محصول را برای مدت طولانی‌ به صورت تازه نگه دارید.

طرز تهیه چیپس پرینگلز Pringles

طرز تهیه چیپس پرینگلز - من و بازار

چیپس پرینگلز بر خلاف چیپس‌های معمولی به جای سیب زمینی خام از سیب زمینی‌های خشک اسلایس شده تهیه می‌شود. این روش درست کردن چیپس پرینگلز باعث می‌شود که کیفیت چیپس، ظاهر و طعم آن متفاوت شود.

البته روش دیگری نیز برای تهیه این نوع چیپس وجود دارد به طوری که سیب زمینی‌های خشک شده را آسیاب می‌کنند و پس از الک کردن، پودر سیب زمینی را با روغن، آب و آرد ذرت، نشاسته ذرت، آرد برنج، مالتودکسترین، مونو و دی گلیسیرید، نمک و نشاسته گندم مخلوط می‌کنند تا خمیر سیب زمینی به دست بیاید.

این خمیر غلیظ را از طریق قیف روی نوار نقاله قرار می‌دهند و به صورت ورقه‌های نازک روی تسمه خاصی قالب می‌زنند. بنابراین این خمیرها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته به شکل ظاهری کنونی تولید و بسته‌بندی می‌شود.

بر این اساس در ترکیبات چیپس پرینگلز تنها 40 درصد سیب زمینی وجود دارد و بقیه مواد را آرد سیب زمینی، آرد برنج، آرد ذرت، روغن گیاهی، نمک و ادویه غیره تشکیل می‌دهند.

مهم‌ترین ویژگی‌ها برای خرید چیپس پرینگلز Pringles

ویژگی‌ چیپس پرینگلز - من و بازار

قبل از تصمیم به خرید چیپس پرینگلز بهتر است که با ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول آشنا شوید تا با اطمینان بیشتری نسبت به سفارش آن از طریق فروشگاه‌های معتبر اقدام کنید.

در انتخاب کردن تنقلات، معمولا افراد به دنبال محصولاتی هستند که علاوه بر کیفیت بالا، ارزش غذایی مناسبی نیز داشته باشد. برند پرینگلز برای جلب نظر تمام مصرف‌کنندگان با هر نوع رژیم غذایی سعی کرده است این محصول را با استفاده از روش‌های مدرن با کمترین میزان کالری تولید کنند. این روش تولید باعث شده است که میزان کالری موجود در چیپس پرینگلز نسبت به سایر محصولات کمتر از 50 درصد باشد.

همچنین این محصول فاقد کلسترول و اسیدهای چرب ترانس و دیگر مواد مضر برای بدن است و به راحتی می‌توان از آن به عنوان میان وعده یا کنار غذای اصلی استفاده کرد. مصرف چیپس پرینگلز را به دلیل داشتن سیب ‌زمینی تازه و گندم در ترکیبات خود به افراد گیاه‌خوار توصیه می‌کنیم.

میزان ارزش غذایی یک چیپس پرینگلز 100 گرمی به شرح زیر است:

  •  میزان کالری: 510
  • میزان پروتئین: 6 گرم
  • مقدار کربوهیدرات: 60 گرم
  • مقدار ویتامین ب 1: 21/0 گرم
  • کلسترول: ندارد

همچنین این محصول حاوی مقادیر قابل توجهی سدیم و پتاسیم است که بر ارزش غذایی آن افزوده است.

تفاوت اصلی خرید چیپس پرینگلز با چیپس‌های معمولی در چیست؟

چیپس پرینگلز با چیپس‌های معمولی تفاوت‌های بسیاری دارد و همین تفاوت‌ها باعث محبوبیت این محصول وارداتی در بین مصرف‌کنندگان آن شده است. در ادامه برخی از تفاوت‌های چیپس پرینگلز با چیپس‌های معمولی را بیان خواهیم کرد.

  1. چیپس معمولی تنها از سیب زمینی خام اسلایس شده تهیه می‌شود در حالی که در ترکیبات چیپس پرینگلز علاوه بر سیب زمینی و از مواد دیگری نیز استفاده می‌شود.
  2. چیپس‌های معمولی در زمان تولید در روغن غوطه‌ور می‌شوند به همین دلیل میزان چربی در آنها بسیار بالا است. در حالی که چیپس پرینگلز میزان چربی بسیار پایینی دارد و لذیذتر و خشک‌تر است.
  3. یکی دیگر از تفاوت‌های اساسی چیپس پرینگلز با چیپس معمولی در روش تولید است به طور کلی که چیپس Pringles تنها یک طرف آن طعم‌دار شده و پس از خروج چیپس‌ها از قوطی باید آنها را برعکس کنید و سپس در دهان خود قرار دهید تا طعم و مزه آن را بهتر درک کنید.
  4. هنگام خرید چیپس پرینگلز و خوردن آن تفاوت این محصول را با چیپس معمولی از نظر کیفیت و طعم احساس خواهید کرد.
  5. چیپس پرینگلز با بافت، ضخامت، سایز و قطر یکسان و یکنواخت تولید و بسته‌بندی می‌شود اما چیپس‌های تولید داخل به صورت برش‌های مختلف در ابعاد و اندازه متفاوت در بازار عرضه می‌شوند.

راهنمای خرید چیپس پرینگلز Pringles

خرید چیپس پرینگلز - من و بازار

قبل از اقدام به تهیه و خرید چیپس پرینگلز لازم است از اورجینال بودن و تقلبی نبودن محصول اطمینان حاصل کنید. به دلیل محبوبیت چیپس‌های پرینگلز بسیاری از شرکت‌ها با برندهای مختلف جهت کسب سود بیشتر اقدام به عرضه محصولات مشابه کرده‌اند. بنابراین قبل از خرید، حتما به نام برند شرکت پرینگلز که روی محصول درج شده توجه کنید.

از مهمترین نکات در زمان خرید چیپس پرینگلز این است که حتما به تاریخ انقضای آن توجه کنید. اگر مدت انقضای این محصول به اتمام رسیده باشد طعم و مزه آن از بین می‌رود و ممکن است عوارضی را برای مصرف‌کننده به دنبال داشته باشد.

اگر شما هم از جزو طرفداران چیپس‌های خارجی هستید، می‌توانید با خیالی آسوده از طریق فروشگاه اینترنتی من و بازار اقدام به خرید انواع چیپس پرینگلز بهترین کیفیت و نوع بسته‌بندی کنید. این فروشگاه آنلاین معتبر با توجه به دسترسی‌ به بازارهای بین‌المللی و حوزه خلیج فارس این کالای را به صورت اورجینال تأمین کرده است و با ثبت سفارش محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

در این فروشگاه می‌توانید محصولات متنوعی اعم از مواد خوراکی، قهوه و چای، لوازم زیبایی و سلامت همچون خرید صابون لرویا و غیره را به صورت اورجینال و با کیفیت بالا از بهترین و برترین برندها سفارش دهید. برای سفارش کالا از فروشگاه اینترنتی من و بازار می‌توانید از طریق وب سایت این فروشگاه به آدرس www.manobazar.com اقدام کنید.

قیمت خرید چیپس پرینگلز در ایران

قیمت چیپس پرینگلز در ایران با توجه به وارداتی بودن بستگی به نوسانات ارزی دارد اما به طور کلی برای خرید چیپس پرینگلز باید چیزی حدود دو برابر چیپس‌های معمولی تولید شده در داخل کشور هزینه کنید. این محصول را می‌توانید از طریق فروشگاه‌های آنلاین معتبر داخلی به صورت اورجینال در طعم‌های گوناگون و در بسته‌بندی‌های 40، 125 و 165 گرمی خریداری کنید. البته قیمت این نوع چیپس‌ها با توجه به طعم و وزنی که دارند، متفاوت است.

جهت استعلام قیمت انواع چیپس پرینگلز با طعم و مزه‌های مختلف می‌توانید به فروشگاه اینترنتی من و بازار مراجعه کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم دلیل محبوبیت خرید چیپس پرینگلز Pringles در سراسر دنیا را مورد بررسی قرار دهیم و همچنین تاریخچه پیدایش این نوع چیپس و روش درست کردن آن را بیان کردیم. همانطور که گفته شد تولید کنندگان برای تهیه این چیپس نسبت به چیپس‌های معمولی از فرمول پیچیده و خاصی استفاده می‌کنند. شما می‌توانید چیپس پرینگلز را از فروشگاه اینترنتی من و بازار به صورت اورجینال و با کیفیت مناسب خریداری کنید.

2 پاسخ به “راهنمای خرید چیپس پرینگلز Pringles”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تفاوت قهوه عربیکا و روبوستا - من و بازار

تفاوت قهوه عربیکا و روبوستا + 9 تفاوت اصلی

دو نوع رایج‌ دانه قهوه‌ای که در دنیا کشت می‌شوند عربیکا و روبوستا هستند. به طور کلی، تفاوت قهوه عربیکا و روبوستا در دانه قهوه، طعم، قدرت، ظاهر دانه و … است .

blog manobazar
13 ژانویه 2023
ویژگی‌ها و راهنمای خرید ضد تعریق رکسونا - من و بازار

راهنمای خرید ضد تعریق رکسونا + 4 ویژگی اصلی

ضد تعریق رکسونا یکی از گزینه‌هایی که می‌توانید برای کنترل عرق و خوشبویی بدن خود از آن استفاده کنید.

blog manobazar
26 آگوست 2022
طرز تهیه خرما بریز دسر مقوی کرمانی - من و بازار

طرز تهیه خرما بریز | دسر مقوی کرمانی

طرز تهیه خرما بریز به عنوان دسر لذیذ کرمانی جذاب جالب خواهد بود.

blog manobazar
23 مارس 2023
preloader