logo-manobazar-2048x6021
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

راهنمای خرید کاپوچینو گوددی Good Day Cappuccino [3 نکته اساسی ]

blog manobazar
11 دسامبر 2022
7 دقیقه زمان برای مطالعه
راهنمای خرید کاپوچینو گوددی Good Day Cappuccino - من و بازار

راهنمای خرید کاپوچینو گوددی Good Day

خوردن یک نوشیدنی گرم و خوشمزه در روزهای بارانی پاییز و روزهای سرد سال بسیار دلنشین است. یکی از انواع نوشیدنی‌های گرم کاپوچینو است. کاپوچینو را می‌توانید در یک کافه میل کنید و یا اینکه با خرید پودر کاپوچینو گوددی خودتان آن را در خانه و به آسان‌ترین شکل ممکن درست کنید و از نوشیدن آن لذت ببرید.

به حتم امکان هر روز رفتن به کافه و یا تهیه آن در زمان کاری وجود ندارد، اما با تهیه پودرهای آماده این محصول می‌توانید به راحتی در هر زمان که خواستید، یک لیوان کاپوچینوی گرم و شیرین میل کنید. این نوشیدنی گرم کافئین‌دار انرژی مورد نیاز برای شروع کار را به شما می‌دهد و می‌تواند به عنوان یک نوشیدنی فوق‌العاده برای عصرانه انتخاب شود.

کاپوچینو چیست؟

کاپوچینو-چیست؟ - من و بازار

قبل از آنکه درباره خرید کاپوچینو گود دی صحبت کنیم، بهتر است به معرفی کاپوچینو بپردازیم. کاپوچینو یک نوشیدنی گرم کافئین‌دار است که از ترکیب قهوه اسپرسو و فوم شیر به دست می‌آید. برخلاف قهوه و به علت ترکیب شدن با شیر طعم این نوشیدنی شیرین است. در مدل‌های دست‌ساز میزان شیرینی آن قابل کنترل است و می‌توان بدون شکر یا با شکر آن را درست کرد.

نحوه دیگر درست کردن کاپوچینو استفاده از پودرهای آماده است. با خرید کاپوچینو گوددی، پودر ترکیب شده با شکر را در اختیار دارید و طعم آن شیرین است و نیازی به اضافه کردن شکر نیست. این محصول به‌خاطر طعم و بافت بی‌نظیر خود طرفداران بسیاری دارد.

معرفی پودر کاپوچینو گوددی

معرفی کاپوچینو گوددی - من و بازار

تنوع محصولات گوددی فراوان است. گوددی رژیمی، گوددی طعم دار و معروف ترین آن کاپوچینو گوددی است. یکی ار راه‌های درست کردن کاپوچینو، خرید کاپوچینو گوددی است. این محصول به صورت پودری تهیه شده است و به صورت نیمه آماده در شاسه‌های ۲۵ گرمی بسته بندی شده است. در داخل هر شاسه پودر آماده ترکیب با آب داغ وجود دارد. در پشت شاسه نیز یک شاسه کوچک حاوی پودر کاکائو قرار دارد که می‌توانید آن را روی کاپوچینوی خود بریزید و طعم کاکا‌ئو را نیز به آن اضافه کنید.

نحوه درست کردن کاپوچینو گوددی

طرز تهیه کاپوچینو گوددی - من و بازار

برای درست کردن کاپوچینو گود دی تنها نیاز به یک لیوان آب داغ (حدود ۷۰ درجه سانتی‌گراد)، یک ساشه ۲۵ گرمی کاپوچینو و یک قاشق چای خوری دارید. پودر را داغ لیوان ریخته و آب داغ را روی آن بریزید و به خوبی هم بزنید تا تمام پودر در آب حل شود. از آنجایی که در این محصول پودر کرم وجود دارد، روی نوشیدنی کف تشکیل می‌شود و همین کف ایجاد شده این نوشیدنی را از موکا متمایز می‌کند. سپس پودر کاکائو را روی کف ایجاد شده بریزید.

بهترین مارک کاپوچینو

برند گوددی - من و بازار

برای خرید پودرهای آماده کاپوچینو، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ بهترین برندها بروید تا هم از کیفیت و هم از طعم آن لذت ببرید. برند گود دی یکی از برندهای محبوب و دوست داشتنی است و می‌توان آن را جز بهترین مارک‌های کاپوچینو قرار داد. با خرید گوددی می‌توانید خریدی با کیفیت و با قیمت مناسب را تجربه کنید.

کاپوچینو گوددی محصول کدام کشور است؟

کاپوچینو گوددی و دیگر محصولات گودد ی ساخت کشور اندونزی است. این برند در سال ۲۰۰۱ توسط فردی به نام سانتوس جایا آبادی راه‌اندازی شد و رفته رفته با پیشرفت کاری خود به یکی از برندهای شناخته شده و برتر در زمینه تولید انواع کاپوچینو تبدیل شد. محصولات برند گوددی به صورت وارداتی از اندونزی وارد کشور شده و به فروش می‌رسند. گوددی Good Day زیرمجموعه از محصولات شرکت KAPAL API است.

نکات مهم در هنگام خرید کاپوچینو

خرید کاپوچینو گوددی - من و بازار

 

در هنگام خرید کاپوچینو برای تشخیص کاپوچینو گوددی اصل و تقلبی لازم است به کشور تولید کننده، تاریخ تولید و انقضا و سلامت کالا دقت کنید. محصولی که خریداری می‌کنید باید استانداردهای لازم به عنوان یک ماده خوراکی را کسب کند. در صورت داشتن گواهی‌نامه‌های لازم، علامت گواهی روی بسته‌بندی‌ها درج می‌شود.

همچنین لازم است به تاریخ مصرف محصول دقت شود. بنابراین حتما هنگام خرید تاریخ تولید و انقضای آن را چک کنید و مطمئن شوید که برای مصرف شما زمان کافی وجود دارد. نکته دیگر که می‌تواند در هنگام خرید گوددی می‌تواند مورد توجه قرار گیرد، قیمت است. با بررسی قیمت‌ها در سایت‌های مختلف شما می‌توانید محصول را با قیمت پایین‌تری خریداری کنید.

کاپوچینو گوددی اصلی ساخت کشور اندونزی است. این محصول توسط کشور دیگری تولید نمی شود و نمونه های دیگر به عنوان تقلبی هستند. بارکد محصول نیز گواه بر این موضوع است. سه رقم ابتدایی بارکد کاپوچینو گوددی اصل، 899 می باشد که کشور تولید کننده ( اندونزی ) می باشد. به رنگ ساشه های گوددی نیز توجه کنید. رنگ های بکار رفته در نوع اورجینال کاملا زنده و حتی تصاویر دانه قهوه نیز بر روی آن مشخص است ولی در نوع تقلبی گوددی کاپوچینو، بصورت کمرنگ و روشن در آمده است.

کاپوچینو گوددی اصلی را می‌توان با موارد زیر نیز شناخت

  • نکته: توضیح هر شماره در زیر تصویر آمده است و با بررسی آن می‌توان تفاوت گوددی اصل و تقلبی را تشخیص داد.

کاپوچینو گوددی اصلی - من و بازار

شماره 1 – تصویر دانه های قهوه در نمونه گود دی تقلبی مشاهده نمی شود. در نمونه اصلی کاپوچینو گوددی به همین صورت می‌توان دید.

شماره 2 – در نمونه اصلی که مشاهده میکنید حاشیه بصورت کاملا صاف و یکدست است درصورتی که نمونه تقلبی بدین صورت نیست.

شماره 3- نمونه کاپوچینو گوددی اصل خط های طلایی حاشیه صاف و به موازات هم کشیده شده است. نمونه تقلبی بصورت بریده بریده است.

 

خرید کاپوچینو گوددی به صورت کیلویی

کاپوچینو نوشیدنی‌ای نیست که فقط یک‌بار بخواهید آن را امتحان کنید و از این‌رو بهتر است به خرید کیلویی یا چند عددی آن روی بیاورید تا در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. بسته‌های کاپوچینو گوددی بسته 30 عددی هستند و با خرید هر بسته می‌توانید ۳۰ بار این نوشیدنی را تهیه و از خوردن آن لذت ببرید.

در هر شاسه کاپوچینو گوددی ۲۵ گرم پودر کاپوچینو وجود دارد که برای تهیه یک لیوان از این نوشیدنی کافی است. البته امکان خرید کاپوچینو به صورت کیلویی هم وجود دارد و می‌توانید برای تالارها، دانشگاه‌ها و ادارات این محصول را به صورت کیلویی تهیه کنید.

مواد تشکیل دهنده گوددی کاپوچینو

مواد تشکیل دهنده گوددی کاپوچینو - من و بازار

یکی از مواردی که در هنگام خرید هر ماده خوراکی لازم است به آن توجه کنیم، مواد تشکیل دهنده آن است. کاپوچینو گود دی از ترکیب مواد زیر تشکیل شده است.

  1. پودر کرم
  2.  شکر
  3. پودر قهوه محلول فوری
  4. پودر کاکائو
  5. اسانس کاپوچینو
  6. قند خرما
  7. شیرین کننده شاکاروز
  8. آسه سولفام K

ارزش غذایی هر شاسه از این نوشیدنی نیز به شرح زیر است.

  1. ۱۱۰ کالری انرژی برای هر شاسه کاپوچینو
  2. ۱۵ گرم قند
  3. ۲.۵ گرم چربی
  4. فاقد نمک و اسید چرب ترانس

کاپوچینو گوددی را از کجا بخرم؟

کاپوچینو گوددی از کجا بخرم - من و بازار

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید این است که گوددی کاپوچینو را از کدام فروشگاه آنلاین خریداری کنند تا هم از نظر قیمت و هم از نظر اورجینال بودن محصول بتوانند به آن اعتماد کنند.

برای خرید آنلاین شما می‌توانید نگاهی به سایت‌های مختلف بیندازید و قیمت‌ها را بررسی کنید. همچنین می‌توانید مستقیما به سایت فروشگاه اینترنتی من و بازار مراجعه کنید و کاپوچینو گوددی ارزان و اورجینال را خریداری کنید.

کلام آخر

کاپوچینو یک نوشیدنی شیرین و دلنشین است که از ترکیب فوم شیر و قهوه درست می‌شود و طرفداران بسیاری دارد. در گذشته برای خوردن این نوشیدنی گرم نیاز به رفتن به کافه شاپ بود اما امروزه می‌توان در خانه و با ترکیب پودر کاپوچینو گوددی با آب داغ طعمی دلنشین را تجربه کرد. برای خرید کاپوچینو گوددی می‌توانید به سایت من و بازار مراجعه کنید.

فیلم معرفی گوددی کاپوچینو گوددی اصل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

زیبایی صورت

10 اصل برای زیبایی صورت

مقدمه چه نوع کرم زیبایی صورت می تواند تاثیر مناسبی داشته باشد؟ آیا عمل زیبایی صورت بهترین گزینه است؟ بهترین […]

علیرضا بهرامیان
26 نوامبر 2021
نکاتی درباره خرید نوتلا - من و بازار

راهنمای خرید نوتلا اصل

برای خرید نوتلا به جزییات دقت کنید. سلامت شما در گرو همین نکات ریز است. جزییات این مقاله به شما در خرید این محصول ایتالیایی کمک می کند.

blog manobazar
08 آگوست 2022
رژیم غذایی جنرال موتورز General Motors - من و بازار

رژیم غذایی جنرال موتورز General Motors : کاهش وزن در 7 روز

رژیم غذایی جنرال موتورز در 7 رو.ز می توانید به وزن دلخواه خود برسید.

blog manobazar
17 آوریل 2021
preloader