logo-manobazar-2048x6021
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

طرز تهیه دسر بیسکویتی لوتوس Lotus Biscoff برای 6 نفر

blog manobazar
17 مارس 2021
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
طرز تهیه دسر بیسکویتی لوتوس بیسکوف - من و بازار

طرز تهیه دسر بیسکویتی لوتوس Lotus Biscoff

محصولات لوتوس جذابیت بی نظیر دارند. انواع رسپی ها را می توان با محصولات این برند تهیه کرد. از کوکی، بیسکویت، دسر تا هر رسپی خلاقانه دیگر. یکی از این رسپی های خوشمزه طرز تهیه دسر بیسکویتی لوتوس  است که بطور کامل و با تمامی جزییات در اختیار شما قرار خواهیم داد. ما را تا آخر همراهی کنید تا دسر لوتوس را در اختیار شما قرار دهیم .

دسر Dessert

یکی از جذاب ترین خوردنی ها دسر ها Dessert هستند. معمولا برای تهیه دسر ها نیاز به هزینه زیادی نیست یکی از ویژگی های دسر ها این است که با آن می تواند کودکان را به خوردن غذا تشویق کرد.

داشتن یک دسر جذاب نیازمند کمی خلاقیت و ایده های ناب است. من و بازار اینجاست تا شما را در ساخت یک دسر خوشمزه همراهی کند. در کنار شما هستیم تا طرز تهیه طرز تهیه دسر بیسکویتی لوتوس بیسکوف را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه دسر بیسکویتی لوتوس بیسکوف Lotus Biscoff

1 – بیسکویت لوتوس بیسکوف : 22 عدد
2 – خامه سرد و همزه : 375 میلی لیتر
3 – پودر شکر : 16 گرم
4 – پنیر ماسکارپونه : 226 گرم
5- عصاره وانیل : 1 قاشق چای خوری
6 – کرم بیسکویت لوتوس: به مقدار لازم

  • کرم بیسکویت لوتوس Lotus Biscoff Spread

لوتوس Lotus یه برند جذاب و خوشمزه برای همه است. بزرگ و کوچیک و یا افرادی که گیاه‌خواری رو انتخاب کردند عاشق محصولات این برند هستند.

کرم بیسکویت لوتوس Lotus Biscoff Spread یا کره بیسکویت لوتوس یک از تولیدان این برند هست که می توانید در رژیم غذایی خود با خیالی آسوده استفاده کنند. کرم بیسکویت لوتوس کرانچی Lotus Biscoff Spread Crunchy هم از دیگر تولیدات این برند بی نظیر و عالی هست. محصولات لوتوس lotus ارزش غذایی بالای دارند و یک میان وعده فوق‌العاده مغذی و مفید است. محصولات لوتوس می تواند مهمان روزانه سبد غذایی فرزندان شما نیز باشد. از جمله خواص کرم بیسکویت لوتوس وجود پروتئین، کربوهیدرات و فیبر است. بطور مشخص ارزش غذایی بالای محصولات لوتوس از جمله دلایلی است که توجه افراد زیادی را بدست آورده است.

پیشنهاد می کنیم تا طرز تهیه کرم بیسکویت لوتوس خانگی را مشاهده کنید.

طرز تهیه دسر بیسکویتی لوتوس Lotus Biscoff

این رسپی برای 6 نفر است. پس به 6 لیوان نیاز دارید. هر 22 عدد بیسکویت لوتوس را ریز ریز کرده و درون یک ظرف قرار می دهیم. پس از خرد کردن کوکی های لوتوس، درون یک ظرف دیگر خامه سرد و همزه بریزید . کمی پودر به آن اضافه کنید. پنیر ماسکارپونه فراموش نشود. ابتدا پنیر را در دمای اتاق قرار داده تا حالتی نرم به خود بگیرد . سپس به شکر و خامه خود اضافه کنید. افزودن یک قاشق چای خوری عصاره وانیل قبل اینکه شروع به همزدن کنید، لازم است.

پس از این کار به وسیله همزن برقی یا بصورت دستی، به خوبی آنها را هم بزنید. این کار را تا زمانی ادامه دهید که ترکیب شما حالت قله قله به خود بگیرد. داشتن یک خامه ریز برای تهیه این دسر کار شما را ساده می کند. ترکیبی که آماده شده را به درون خامه ریز منتقل کنید .

ظروف خود را آماده کنید. درون هر ظرف ( ترجیحا از لیوان استفاده کنید ) یک تا دو قاشق غذا خوری کوکی های ریز شده بریزید. سپس ترکیبی که درون خامه ریز هست را به درون لیوان پایپ کنید. توجه کنید لیوان را پر نکنید. چرا که پس از پایپ ترکیب ، باید دوباره به اندازه یک قاشق بیسکویت های خرد شده روی آن بریزید .

یک بار دیگر لایه ای از ترکیبی که آماده کرده اید را روی آن پایپ کنید.

کرم بیسکویت لوتوس را به مدت 30 ثانیه درون مایکروویو قرار دهید تا حالتی مایه به خود بگیرد . اگر برای شما تهیه کرم بیسکویت لوتوس نیز کاری دشوار است ، با وجود من و بازار دیگر جای هیچ نگرانی نیست .

مراحل تهیه ای دسر بیسکویتی لیوانی شما تقریبا به آخر رسیده است. به اندازه یک قاشق از کرم بیسکویت را روی آخرین لایه ای که پایپ کردید بریزید. برای تزیین می توانید یک عدد کوکی لوتوس را روی دسر خود بگذارید. یا کمی بیسکویت ریز شده را روی آن بریزید.

دسر بیسکویتی لوتوس شما آماده است. از خورد آن لذت ببرید.

فیلم طرز تهیه دسر بیسکویتی لوتوس Lotus Biscoff

در ویدئو زیر تمامی جزییات به نمایش گذاشته شده تا شما به راحتی دسر بیسکویتی لوتوس را آماده کنید.

نوش جان

به کانال ما در نماشا بپیوندید .

تهیه و تنظیم : کاری از تیم بلاگ فروشگاه اینترنتی من و بازار

منابع : wikipedia ، youtube ، pinterest ، lotusbiscoff

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

نوشیدنی خرما - من و بازار

4 نوشیدنی خرما + تضمین سلامتی

انواع نوشیدنی خرما محبوب در مناطق گرمسیری است که معمولا از ترکیب خرما با شیر، بادام، زنجبیل، دارچین، نعناع، آبلیمو و یا میوه‌های دیگر تهیه می‌شود.

blog manobazar
02 آوریل 2023
اسکراب بدن

3 اصل اسکراب بدن و مزایای آن

مقدمه خرید اسکراب بدن مارک خوب مهم است، اما نحوه استفاده از آن مهمتر !؟ از تجمع سلول‌های مرده پوست، […]

علیرضا بهرامیان
27 نوامبر 2021
طرز تهیه کره بادام زمینی خانگی با مخلوط کن - من و بازار

طرز تهیه کره بادام زمینی خانگی با مخلوط کن در 90 ثانیه

من و بازار برای شما یک رسپی جذاب دیگر آماده کرده است . با ما باشید تا طرز تهیه کره بادام زمینی خانگی با مخلوط کن را در زمانی کوتاه یاد بگیرید .

blog manobazar
26 مه 2021
preloader