logo-manobazar-2048x6021
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

طرز تهیه نوشیدنی انبه در 80 ثانیه

blog manobazar
04 آگوست 2021
4 دقیقه زمان برای مطالعه
طرز تهیه نوشیدنی انبه - من و بازار

طرز تهیه نوشیدنی انبه

تا بازار انبه توی فصل تابستون داغه یه نوشدنی خوشمزه دیگه رو براتون آماده کردیم . فواید نوشیدنی ها رو دست کم نگیرید . علاوه بر سلامتی شما رو سرحال میکنه . پس ما رو همراهی کنید تا طرز تهیه نوشیدنی انبه رو به شما آموزش بدیم .

مصارف خوراکی انبه

از انبه Mango در همه جای دنیا استفاده خوراکی می شود . برای مصرف بصورت میوه کافی است پوست آن را جدا کنید .
انبه در انواع سالاد ، نوشیدنی، آبمیوه ، شربت ،ترشی و بستنی ها استفاده می‌شود. همچنین از این میوه گرمسیری برای درست کردن مربا، شیرینی، تارت، کیک و پورهٔ میوه نیز استفاده می‌ شود.
در برخی کشور ها در غذای اصلی نیز از انبه استفاده می کنند . هندو ها در بسیاری از غذا ها و چاشنی ها از انبه استفاده می کنند .

انواع نوشیدنی انبه

معمولا برای تهیه این نوشیدنی و ایجاد طعم های متفاوت آن را با میوه های دیگر میکس میکنند تا هم تنوعی ایجاد شود و هم ذائقه های متفاوتی را جذب کند .
از انواع آن می توان ، نوشیدنی انبه و شیر ، نوشیدنی انبه بستنی ، نوشیدنی انبه و طالبی ، نوشیدنی انبه و پرتقال و … را نام برد .

ارزش غذایی و خواص انبه

یکی از منابع عالی پتاسیم همین میوه است ، توصیه میشود افرادی که دارای فشارخون بالا هستند از این میوه استفاده کنند. مصرف انبه قند خون را به یکباره افزایش پیدا می‌کند و موجب ترشح هورمون انسولین می‌شود.
دارا بودن فیبر فراوان ، ویتامین ث، ویتامین آ و آنتی‌اکسیدان از ویژگی های این میوه است . انبه همچنین موجب تقویت دستگاه گوارش و کلیه نیز می‌شود، و به علت آهن فراوانی که دارد از آنمی جلوگیری می‌کند.

خب خب. دیگه بیشتر از این هواییتون نکنم . بریم سراغ مواد لازم برای طرز تهیه نوشیدنی انبه

مواد لازم

1 – شیر : 1/2 پیمانه
2 – انبه یخ زده :3 پیمانه ( 450 گرم )
3 – موز یخ زده : 1 عدد بزرگ
4 – ماست یونانی : 1/2 پیمانه
5 – نعنای تازه : کمی برای تزیین
اگه مواد لازم رو آماده کردید ، بریم تا این نوشیدنی رو آماده کنیم .

طرز تهیه نوشیدنی انبه

در ابتدای کار به میکسر نیاز دارید تا بتوانید این نوشیدنی را اماده کنید .

درون ظرف میکسر به مقدار 1/2 پیمانه شیر بریزید . انبه یخ زده را اضافه کنید . 450 گرم انبه کافی است . حالا نوبت موز است تا به مواد قبلی اضافه شود . یک موز بزرگ کاافی است . حتما موز یخ زده باشید تا نوشیدنی شم ا خنکی بیشتری به خود بگیرد .

با استفاده از انبه و موز یخ زده دیگر نیاز  به استفاده از یخ برای خنک کردن این نوشیدنی ندارید . حالا 1/2 پیمانه ماست یونانی به مواد قبلی اضافه کنید . اگر ماست یونانی در دسترس نبود ، می توانید به سلیقه خود از یک ماست دیگر استفاده کنید . حالا میکسر را روشن کنید و همه مواد را با هم مخلوط کنید . این کار را تاجایی انجام دهید که مواد به خوبی با هم مخلوط شوند و به ترکیبی صاف و یکدست برسید .

خب تقریبا کار شما تمام شده و کافی است تا مواد درون میکسر را درون لیوان بریزید . یک برگ نعنای تازه می تواند حس لذت بخشی به نوشیدنی شما ببخشد . ” نوش جان “

فیلم طرز تهیه نوشیدنی انبه Mango drink

اگر تمایل دارید تا جزییات بیشتری از طرز تهیه نوشیدنی انبه Mango drink بدانید می توانید فیلم زیر را مشاهده کنید .

به کانال ما در نماشا بپیوندید .

منابع : wikipedia ، youtube

گردآوری ، تهیه و تنظیم : کاری از تیم بلاگ فروشگاه اینترنتی من و بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قهوه ایلی illy coffee - فروشگاه من و بازار

قهوه ایلی illy coffee | راهنمای خرید

قهوه ایلی illy coffee ، یکی از باکیفیت‌ترین قهوه‌های موجود است که دارا بودن کیفیت بالا سبب ممتاز شدن این برند در میان سایر کمپانی‌ها شده است.

blog manobazar
18 ژوئن 2023
کره بیسکویت لوتوس - من و بازار

کره بیسکویت لوتوس ، یک طعم جهانی

بیشتر افراد در صبحانه‌ها و یا در میان وعده عصرانه همیشه به دنبال یک طعم جدید و متفاوت هستند. کره بیسکویت لوتوس همان طعم خاص و جهانی است.

blog manobazar
30 آگوست 2022
طرز تهیه کیک خرما Date cake - من و بازار

طرز تهیه کیک خرما Date cake Recipe

با طرز تهیه کیک خرما Date cake Recipe دیگر نیازی به خریداری هیچ کیکی ندارید و به راحتی یک محصول خانگی با کیفیت خواهید داشت.

blog manobazar
10 مه 2022