logo-manobazar-2048x6021
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

طرز تهیه کوکی کره بادام زمینی بسیار ساده و خوشمزه

blog manobazar
19 دسامبر 2022
6 دقیقه زمان برای مطالعه
طرز تهیه کوکی کره بادام زمینی - من و بازار

کوکی کره بادام زمینی

کوکی کره بادام زمینی یکی از انواع شیرینی‌های ساده و خوشمزه بین‌المللی است که در بسیاری از کشورها نظر افراد را به خود جلب کرده است. این کوکی معمولا با چای سرو می‌شود و طعم بسیار مطلوبی دارد. در پخت این کوکی از کره بادام زمینی استفاده می‌شود و طعم آن بسیار نزدیک به کره بادام زمینی است. بنابراین برای درست کردن این کوکی بهتر است از کره بادام زمینی مرغوب و با طعم مطلوب استفاده شود. درست کردن این کوکی بسیار آسان است و در ادامه دستور پخت آن آورده شده است.

مواد لازم برای تهیه کوکی کره بادام زمینی

مواد لازم برای تهیه کوکی کره بادام زمینی - من و بازار

برای تهیه کوکی کره بادام زمینی نیاز است قبل از هرکاری مواد مورد نیاز را تهیه کرد. خوشبختانه مواد مورد نیاز برای تهیه این کوکی از جمله موادی است که به راحتی و در همه جا یافت می‌شود.

  1. 1 عدد تخم مرغ
  2. 130 گرم شکر قهوه‌ای
  3. 100 گرم کره
  4. 120 گرم کره بادام زمینی
  5. 210 گرم آرد
  6. نصف قاشق چای‌خوری عصاره وانیل
  7. نصف قاشق مرباخوری جوش شیرین

کره بادام زمینی انتخابی شما تاثیر بسیار زیادی در طعم نهایی کوکی دارد. انواع مختلفی از کره بادام زمینی در بازار موجود است و یکی از برندهای معروف و خوشمزه، کره بادام زمینی جیف است.

کره بادام زمینی جیف

کاور معرفی کره بادام زمینی جیف قرمز - من و بازار

شاید این سوال برایتان ایجاد شود که کره جیف چیست؟ در پاسخ باید گفت، کره جیف یکی از محصولات پرطرفدار در سراسرجهان است. در اصل این محصول، کره بادام زمینی است که با برند jif شناخته می‌شود. این برند قدیمی در تولید کره بادام زمینی از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت استفاده می‌کند و کیفیت بالا و طعم بی‌نظیرش آن را به یکی از بهترین کره‌های بادام‌ زمینی تبدیل کرده است. با خرید کره بادام زمینی جیف کوکی شما طعم فوق‌العاده‌ای پیدا می‌کند. البته امکان استفاده از دیگر کره‌های بادام زمینی نیز وجود دارد و ممکن است در مزه نهایی قدری تفاوت احساس شود.

پیشنهاد می کنیم تا مطلب ” کره بادام زمینی Jif + فواید و راهنمای خرید ” مطالعه نمایید.

مراحل تهیه کوکی کره بادام زمینی

مراحل تهیه کوکی بادام زمینی - من و بازار

برای درست کردن کوکی کره بادام زمینی در قدم اول لازم است کره را ۳۰ دقیقه بیرون از یخچال بگذارید تا کاملا نرم شود. کره‌ای که به دمای محیط رسیده و کاملا نرم شده را با شکر هم می‌زنیم. برای این کار از دور تند همزن برقی استفاده کنید. هم زدن این دو تا جایی ادامه می‌یابد که یک بافت نرم کرم رنگ ایجاد شود. سپس تخم مرغ را به همراه وانیل به ظرف اضافه می‌کنیم و آنها را مجدد با دور تند همزن می‌زنیم تا با هم مخلوط شوند.

در مرحله بعد نوبت به اضافه کردن کره بادام زمینی می‌رسد. همان طور که گفته شد طعم کره بادام زمینی انتخاب شده در طعم نهایی کوکی بسیار تاثیر گذار است. کره بادام زمینی را به مخلوط اضافه کرده و هم می‌زنیم. سپس آرد را به آن اضافه می‌کنیم.

توجه کنید که قبل از اضافه کردن آرد بهتر است آن را سه مرتبه از الک رد کنید تا هوادهی( نکته کلیدی در کوکی کره بادام زمینی) شود و در نهایت بافت کیک بهتری را ایجاد کند. در این حین می‌توانید جوش شیرین هم به آرد اضافه کنید و این دو را با هم ترکیب کرده و به آرامی به مخلوط تخم‌مرغ و کره و … اضافه کنید

مواد مخلوط شده با هم را به دور متوسط همزن مخلوط کنید تا خمیری یک دست و یکنواخت ایجاد شود. در نهایت شکلات‌ها را که از قبل به صورت نگینی خرد شده است را به مواد اضافه کنید و آن را در لیسک یا قاشق در حد مخلوط شدن هم بزنید.

آماده سازی کوکی کره بادام زمینی قبل از پخت

آماده سازی قبل از پخت - من و بازار

بعد از آماده شدن خمیر کوکی کره بادام زمینی می‌توان سریع جهت پخت آن اقدام کرد یا زمانی را برای استراحت خمیر در نظر گرفت. می توانید کاسه حاوی مواد کوکی را با سلفون بپوشانید و آن را برای یک ساعت داخل یخچال بگذارید. پس از گذشت یک ساعت زمان استراحت، خمیر کوکی را بیرون آورده و با دست گرد کنید و داخل سینی فر که با کاغذ روغنی پوشانده شده است، بچینید. به این موضوع توجه کنید که کوکی‌ها مقداری پف می‌کنند و نباید آنها را به هم چسبیده در سینی قرار دهید. بهتر است بین هر دو کوکی به اندازه یک کوکی فاصله بگذارید.

پخت کوکی کره بادام زمینی

پخت کوکی کره بادام زمینی - من و بازار

هنگامی که شروع به چیدن کوکی‌ها در سینی فر می‌کنید، فر راروی ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد قرار دهید تا کاملا گرم شود. بعد از گرم شدن فر سینی را در طبقه وسط فر قرار دهید و حدود یک ربع ساعت صبر کنید. دور کوکی‌ها به رنگ طلایی در می‌آید و این تغییر رنگ نشان از آماده شدن کوکی کره بادام زمینی شما است. بعد از بیرون آوردن از فر به کوکی‌ها دست نزنید و اجازه دهید کاملا سرد شوند. بعد از سرد شدن آنها را از کاغذ روغنی جدا کرده و با چای یا قهوه میل کنید و از طعم بی‌نظیر آن لذت ببرید.

کره بادام زمینی

کره بادام زمینی - من و بازار

کره بادام زمینی از مغز بادام زمینی تولید می‌شود و یک ماده غذایی بسیار ارزش‌مند و مقوی است. انواع مختلفی از کره بادام زمینی در بازار موجود است و کره بادام زمینی jif یکی از مدل‌های محبوب و مرغوب است. انواع مختلفی از کره بادام زمینی جیف وجود دارد و می‌توان به جیف بدون شکر و رژیمی، دارای شکر و نمک، حاوی امگا ۳ و جیف کرانچی اشاره کرد. برای دریافت کالری کمتر و پخت کوکی رژیمی می‌توانید کره بادام زمینی بدون شکر آن را برای تهیه کوکی کره بادام زمینی انتخاب کنید. فواید کره بادام زمینی بینظیر است و مصرف ان سرشار از انرژی و سلامتی است.

برای تهیه کوکی کره بادام زمینی رژیمی می توانید از جیف رژیمی، شکر قهوه ای لایت در تهیه این خوراکی خوشمزه استفاده کنید.

فیلم طرز تهیه کوکی کره بادام زمینی

به کانال ما در نماشا و آپارات بپیوندید .

منبع : youtube

گردآوری، تهیه و تنظیم: کاری از تیم بلاگ فروشگاه اینترنتی من و بازار

کلام ‌آخر

کوکی کره بادام زمینی یکی از کوکی‌های خوشمزه و جذاب فرانسوی است در که سراسر جهان پخت می‌شود و اکثر افراد عاشق طعم آن هستند. از آنجایی که در داخل این کوکی از کره بادام زمینی استفاده می‌شود، می‌توان آن را یک کوکی مقوی و با ارزش غذایی مفید در نظر گرفت و با چای و قهوه آن را میل کرد. همچنین این کوکی برای بچه‌ها نیز مناسب است و به این صورت همراه با شیرینی، بادام زمینی نیز می‌خورند. البته حتما به این موضوع دقت کنید که افرادی که به بادام زمینی حساسیت دارند، نباید از این کوکی بخورند.

کره بادام زمینی اصلی‌ترین عامل در طعم کوکی کره بادام زمینی است و شما می‌توانید برای خرید کره بادام زمینی jif به صورت آنلاین به وب سایت فروشگاه اینترنتی من و بازار مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

طرز تهیه شیرینی جو دوسر و خرما - جنوبی

طرز تهیه شیرینی جو دوسر و خرما

با استفاده از طرز تهیه شیرینی جو دوسر و خرما، این اسلایس‌های بی‌نظیر را برای خود و خانواده‌تان تهیه کنید. خوشمزه و بسیار مغذی

blog manobazar
26 ژوئن 2023
راهنمای کاملی برای خرید شامپو کلیر - من و بازار

راهنمای کامل خرید شامپو کلیر CLEAR !

دو فاکتور مهم در خرید شامپو کلیر موجب افزایش طرفداران و در نتیجه فروش این برند شده؛ فاکتور اول، تنوع بسیار بالای شامپوهای کلیر و فاکتور دوم قیمت مناسب است.

blog manobazar
16 جولای 2022
طرز تهیه کیک شکلاتی خیس Moist Chocolate Cake - من و بازار

طرز تهیه کیک خیس Moist Chocolate Cake

اگر به دنبال تهیه یک عصرانه خوشمزه و خانگی آن هم از جنس کیک هستید، پیشنهاد می‌کنیم کیک خیس را انتخاب کنید. طرز تهیه کیک خیس ساده و راحت است.

blog manobazar
03 ژانویه 2023
preloader