logo-manobazar-2048x6021
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

کرم آبرسان سنت ایوز و 22 ویژگی اصلی

blog manobazar
21 اکتبر 2022
6 دقیقه زمان برای مطالعه
کرم آبرسان سنت ایوز - من و بازار

کرم آبرسان سنت ایوز

در اینجا محصول کرم آبرسان سنت ایوز را معرفی می‌کنیم تا اگر شما هم به یک محصول طبیعی برای رطوبت و شادابی پوست نیاز دارید، از آن استفاده کنید. این کرم امریکایی برای تمامی انواع پوستی مناسب است. یه عنوان ترمیم کننده و آب‌رسان به کار می‌رود تا به شما کمک کنید پوستی روشن و شفاف داشته باشید. در این مقاله با جزئیات بیشتر معرفی این کرم با ما همراه باشید.

آشنایی با محصول آبرسان سنت ایوز

آشنایی با کرم آبرسان سنت ایوز - من و بازار

کرم مخصوص آب رسانی سنت ایوز به کاهش خشکی و حتی زبری پوست نیز کمک شایانی می‌کند، همچنین در رفع چین و چروک پوست موثر است زیرا حاوی الاستین بوده و نرمی و لطافت پوست را افزایش می‌بخشد. نکته قابل توجه ضد حساسیت بودن این کرم است. علاوه بر این ویژگی‌ها، محصول آبرسان حاوی کلاژن موثر است که مانع افتادگی و شلی پوست می‌شود. به علاوه به جوان‌سازی و شادابی پوست کمک می‌کند. این جوان کننده پوست در ظرفی با گنجایش حجم 286 گرم عرضه می‌شود.

در ادامه این نوشته با ویژگی‌های این آبرسان و رطوبت‌ دهنده قدرتمند آشنا می‌شویم. سپس در مورد محصولات تقلبی و اصلی سنت ایوز توضیح می‌دهیم تا پس از تشخیص، بهتر بتوانید خرید کنید. در انتها نیز با نحوه استفاده از کرم آبرسان سنت ایوز آشنا می‌شویم.

کرم آبرسان سنت ایوز در کنار اسکراب های این برند طرفداران فراوانی دارند. پیشنهاد میکنیم تا راهنمای خرید اسکراب سنت ایوز را مطالعه نمایید.

ویژگی های آبرسان سنت ایوز

ویژگی های کرم آبرسان سنت ایوز - من و بازار

از خصوصیات و ویژگی‌های کرم آبرسان سنت ایوز می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. دارای خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی بالا
  2. نچرال و ارگانیک (دارای ترکیبات گیاهی و طبیعی روغن دانه گلرنگ)
  3. مناسب تمام انواع پوست معمولی، خشک، چرب و مختلط
  4. دارای خاصیت ترمیم کنندگی
  5. کاهش خشکی و زبری پوست
  6. رفع چین و چروک پوست
  7. خاصیت جوان سازی پوست
  8. بر طرف کردن افتادگی و یا شل شدن پوست
  9. افزایش نرمی و لطافت پوست
  10. ضد اگزما و حساسیت پوست (فاقد پارابن)
  11. دارای استانداردهای لازم از وزارت بهداشت جهانی
  12. خاصیت کلاژن‌ سازی
  13. پاکسازی کننده
  14. بوی مطبوع حاوی عصاره نعناع
  15. ضد جوش و آکنه
  16. استفاده از روغن بذر گل‌‌های درمانی در ترکیبات سازنده (گل‌های گلرنگ کشور آرژانتین و استرالیا)
  17. دارای پروتئین الاستین
  18. ایجاد پوست صاف، نرم و درخشان
  19. فاقد چربی (oil free)
  20. دارای بافت سبک و کم وزن
  21. حاوی پروتئین‌های الاستین (تقویت خواص کشسانی پوست)
  22. نداشتن تست حیوانی یا Cruelty Free

مواد تشکیل دهنده کرم آبرسان سنت ایوز

مواد تشکیل دهنده آبرسان سنت ایوز - من و بازار

در سنت ایوز تمامی محصولات صد در صد طبیعی است. زیرا در ساخت آن‌ها از گیاهان و میوه‌های طبیعی مثل نارگیل، شیر، زردآلو، زیتون، زغال اخته، گردو، روغن سویا، گلیسیرین و کره خامه‌ای استفاده شده است.

این ویژگی تنها محدود به رطوبت‌رسان نیست و شامل اسکراب‌ها و لوسیون‌های برند سنت ایوز نیز می‌شود. شما می‌توانید محصولات بی‌نظیر این کارخانه را در اشکال مختلف تهیه کنید. کرم سنت ایوز در دو شکل تیوپی و کاسه‌ای به بازار عرضه می‌شود.

روش تشخیص کرم آبرسان سنت ایوز اصلی از تقلبی

کرم آبرسان اصلی و تقلبی - من و بازار

متأسفانه برای بیشتر محصولات از برندهای مطرح، محصولات تقلبی نیز در بازار می‌توانیم پیدا کنیم. طبیعی است که محصولات تقلبی علاوه بر این که کارایی محصولات اصلی را ندارند، ممکن است به سلامت پوست آسیب برسانند. بنابراین خیلی مهم است بتوانیم کرم آبرسان سنت ایوز اصل و تقلبی را به درستی تشخیص دهیم. یکی از علت‌های تفاوت قیمت در این محصولات به دلیل همین مسئله محصولات فیک و تقلبی است. برای تشخیص محصول تقلبی و اصلی کرم آبرسان نشانه‎های خاصی وجود دارد که در زیر بیشتر شرح می‌دهیم.

  • تفاوت محسوس بوی محصول

نسخه اصلی کرم بوی خیلی خوبی دارد که نچرال و طبیعی است ولی نسخه فیک بویی شبیه کرم ساویز ایرانی دارد.

  • درج نام و مشخصات سازنده

بر روی لیبل کرم اصلی که ساخت کشور آمریکا است، شماره تلفن شرکت تولیدکننده درج شده است. در حالی که محصول اصلی فاقد این برچسب است.

  • کیفیت ساخت، ماتی و براقی

محصول اصلی از نظر آبرسانی و کیفیت به خوبی عمل می‌کند. با اولین استفاده کرم آبرسان سنت ایوز جذب فوری را متوجه می‌شود و پوست شما لطافت ویژه‌ای پیدا می‌کند، همچنین کوچک‌ترین اثری از چربی بر جای نمی‌ماند. در حالی که در محصول فرعی همان نگاه اول براقیت غیرطبیعی را خواهید دید. کاملا خواهید دید. این محصول تقلبی بیش از حد چرب است، در حالی که محصول اصلی فاقد چربی است و به جای براقیت، حالت مات دارد.

  • تاریخ انقضا

این آبرسان در قسمت تحتانی دارای حروف و اعدادی است که به صورت کد درج شده‌اند و علاوه بر اصالت، مکان سازنده و تاریخ انقضای کالا را نیز نشان می‌دهد. در نسخه اصلی کد طول دراز و ارتفاع به نسبت کوتاه‌تری نسبت به محصول تقلبی دارد. زیرا در محصول فیک، طول نوشته کد، کوتاه و ارتفاع بلندتر است.

روش اصلی تشخیص محصول

تشخیص آبرسان سینت ایوز - من و بازار

راه مطمئن‌تری نیز برای تشخیص محصول اصلی از تقلبی کرم آبرسان سنت ایوز وجود دارد. برای این کار باید به سایت اصلی محصولات آرایشی سنت ایوز (www.m.checkcosmetic.net) مراجعه کنید. البته، چون در این سایت محصولات برندهای گوناگونی وجود دارد، بهتر است اول برند سنت ایوز را انتخاب کنید و سپس کد درج شده در قسمت تحتانی کرم را وارد کنید. در این صورت می‌توانید سه گزینه مربوط به تاریخ ساخت، مدت باقی مانده تا انقضاء محصول و کشور سازنده کرم را مشاهده کنید.

طریقه استفاده از کرم ‌آبرسان سنت ایوز

طرز استفاده از کرم سینت ایوز - من و بازار

این کرم جوان‌ساز نیز همانند بیشتر کرم‌های ‌آبرسان باید استفاده شود. به این ترتیب که مقداری از کرم را در قسمت کف دست مالش می‌دهید، سپس دستتان را بر روی گونه‌ها می‌کشید. این کار را تا سمت انتهای پوست ادامه می‌دهید و پس از آن برای قسمت‌هایی مثل پیشانی، بینی و چانه تکرار می‌کنید. این محصول را شب‌ها و صبح‌ها بر روی پوست تمیز استفاده کنید. تا زمانی که کامل جذب نشده، ماساژ را ادامه دهید.

توجه داشته باشید که حتما باید از مالش کرم به ناحیه چشم خودداری کنید. اگر به اشتباه کرم به چشم نفوذ کرد، به سرعت آن را با آب شستشو دهید. اگر پوست خشکی دارید، می‌توانید در کنار این محصول از صابون لرویا استفاده کنید. در ترکیبات این صابون، از شیر استفاده شده است. به همین دلیل در کنار کرم، تأثیر استفاده بیشتر است. صابون شیر لرویا خواص سفیدکنندگی و روشن‌کنندگی دارد.

فروشگاه اینترنتی من و بازار

برای تهیه محصول کرم آبرسان سنت ایوز و یا صابون شیر لرویا می‌توانید به فروشگاه اینترنتی من و بازار مراجعه کنید. در صورت نیاز کارشناسان به شما مشاوره می‌رسانند تا انتخاب درستی برای خرید داشته باشید تا بهترین کرم های آبرسان برای پوست شما معرفی کنند.

2 پاسخ به “کرم آبرسان سنت ایوز و 22 ویژگی اصلی”

  1. مهناز گفت:

    بسیااااار عالی و با کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

راهنمای خرید قهوه استارباکس Starbucks - من و بازار

راهنمای خرید قهوه استارباکس Starbucks

برای انتخای بهترین محصول استارباکس راهنمای خرید قهوه استارباکس Starbucks را مطالعه کنید. جزییات دقیقی از محصولات این برند دریافت کنید.

blog manobazar
05 جولای 2022
طرز تهیه کاپوچینو خانگی - من و بازار

طرز تهیه کاپوچینو خانگی : باریستا شو

طرز تهیه کاپوچینو خانگی اگر هوس یک نوشیدنی جذاب به سراغ شما آمده، کاپوچینو cappuccino درست کنید. برای تهیه این […]

blog manobazar
19 ژوئن 2021
آموزش طرز تهیه قهوه فرانسه با فرنچ پرس

طرز تهیه قهوه فرانسه در 1 دقیقه : فرنچ پرس را آماده کنید

طرز تهیه قهوه فرانسه French coffee قهوه روش های دم کردن متفاوتی داره و کشور های زیادی روش اختصاصی خودشون […]

blog manobazar
11 ژوئن 2022
preloader