logo-manobazar-2048x6021
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

3 اصلی که در تهیه کرم آبرسان پوست باید از آن پیروی کرد

علیرضا بهرامیان
11 نوامبر 2021
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
کرم آبرسان پوست

مقدمه

آیا می‌دانستید بین محصولات مرطوب‌کننده و کرم آبرسان پوست تفاوت وجود دارد؟ با پرسیدن چنین سؤالی، همه در مرحله اول دچار شوک می‌شوند. اجازه بدهید توضیح دهیم. ما اغلب می‌بینیم که در مورد محصولات مراقبت از پوست از کلمات «کرم آبرسان پوست» و «مرطوب‌کننده» به جای یکدیگر استفاده می‌شود. اما لازم است بدانید که هر کدام به دو وضعیت پوستی متفاوت و در عین حال مشابه اشاره دارند. برای رفع این سردرگمی، و پیدا کردن پاسخ صحیح با ما همراه شوید.

تفاوت بین محصولات مرطوب‌کننده و کرم آبرسان پوست

ممکن است در ابتدای مسیر پیدا کردن جواب درست با سؤال‌هایی از این دست روبرو شوید:

  • کرم آبرسان پوست چرب و هیدراته چگونه کرمی است؟
  • کرم آبرسان پوست سینره چگونه عمل می‌کند؟
  • کرم آبرسان قوی پوست صورت خارجی را از کجا تهیه کنیم؟
  • کرم آبرسان چه مارکی خوبه؟
  • از کجا محصول آبرسان قابل اعتماد بخریم؟
  • چه کرم آبرسان قوی برای پوست‌های خشک مناسب است؟

پیش از پاسخ دادن به این سؤالات، لازم است شما با سمت پیدا کردن جواب سؤالات کلیدی‌تر بروید و از اصل عملکرد این محصولات آگاه شوید. بعد متوجه می‌شوید که پاسخ بسیاری از این دست سؤالات می‌توانید به راحتی بدهید.

1- تفاوت کرم آبرسان پوست و مرطوب‌کننده چیست؟

محققان زیبایی و بالینی درماتولوژی در بیمارستانی در آمریکا می‌گویند: «مواد مرطوب‌کننده به پوست شما آب اضافه می‌کنند و همچنین در حفظ آب موجود پوست کمک شایانی می‌کنند.» محصولات مرطوب‌کننده در واقع با کاهش از دست دادن آب سعی در بهبود پوست شما دارند. اساساً پوست کم آب، از نبود آب رنج می‌برد و باید با کرم آبرسان پوست هیدراته شود، در حالی که پوست خشک فاقد چربی است و نیاز دارد با محصولات مرطوب‌کننده، رطوبت و چربی به دست آورد.

پوست خشک؛ یک ویژگی برای پوست است که برخی افراد دارای آن هستند، در حالی که کم آبی پوست عارضه‌ای است که هر کسی، صرف نظر از نوع پوستش، می‌تواند آن را تجربه کند.

2- چه نوع موادی در کرم آبرسان پوست به کار برده می‌شود؟

پوستی که دچار خشکی فقدان آب شده است، به محصولاتی نیاز دارد که اصطلاحاً آن‌ها را «آبرسان» می‌نامند. پوست در اثر عوامل مختلفی می‌تواند دچار کم آبی شود. در زیر به برخی از این موارد اشاره کرده‌ایم:

  • محصولات آرایشی که استفاده می‌کنید
  • رژیم غذایی نامتعادل
  • استرس‌های محیطی
  • برنامه خواب نامناسب پوست مبتلا به کم آبی به نظر کدر، سفت، پوسته پوسته و حتی حساس است.

در این وضعیت شما حتی ممکن است در برخی قسمت‌های پوست خود حالت‌های همزمان چرب بودن و خشکی را احساس کنید. قسمت‌هایی که به نظر می‌رسد هیچ گاه مرطوب نمی‌شوند.

کرم مرطوب‌کننده هیالورون

مهم نیست که چقدر از محصولات «کرم آبرسان پوست» استفاده می‌کنید. دلیل این اتفاق این است که وقتی پوست کم آب می‌شود، تمایل به تولید چربی بیشتری دارد تا آب از دست رفته را جبران کند، که می‌تواند منجر به جوش شود. محققین می‌گویند: برای پوست‌های کم‌آب، بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که حاوی موادی با «مولکول‌های آبرسانی هستند که به جذب آب کمک می‌کنند، مانند اسید هیالورونیک».

کرم مرطوب‌کننده  دارای هیالورون انتخاب خوبی است، زیرا با مقدار زیادی اسید هیالورونیک فرموله شده‌اند تا از پوست شما در برابر از دست دادن بیشتر آب محافظت کند و در عین حال میزان آب و چربی پوست شما را متعادل نگه دارند.  کرم متعادل‌کننده Acwell Real Aqua همچنین برای آبرسانی در حین حرکت ایده‌آل است و با اسید هیالورونیک و عصاره سدیم ریشه شیرین بیان برای صاف کردن پوست، روشن کردن و آبرسانی – همه در یک مرحله فرموله شده است.

گزینه‌های عالی برای آبرسانی به پوست

یکی دیگر از گزینه‌های عالی برای آبرسانی به پوست، امولسیون آبی SUR. MEDIC+ Super Hyaluronic 100TM است که حاوی سرامید‌ها علاوه بر اسید هیالورونیک است تا از هیدراته شدن و سلامت پوست شما حتی در خشک‌ترین اقلیم‌ها اطمینان حاصل کند.

پانتنول برای آبرسانی به پوست و جلوگیری از از دست دادن رطوبت عمل می‌کند، و اگرچه امولسیون سبک‌تر از کرم است، اما برای نفوذ به پوست‌های دهیدراته و افزودن آن درخشش تسکین‌دهنده و هیدراته ساخته شده است. در این بخش ما لیستی از کرم آبرسان پوست برای شما تهیه کرده‌ایم که شامل ویژگی‌های مختلف ذکر شده در بالا می‌شود. بهترین گزینه‌ها در سایت ما موجود هستند و شما می‌توانید با بهترین قیمت آن‌ها را تهیه کنید.

3- چه نوع موادی مرطوب‌کننده هستند؟

پوست خشک به محصولاتی نیاز دارد که اصطلاحاً آن‌ها را «مرطوب‌کننده» می‌نامند. پوست خشک زمانی رخ می‌دهد که پوست شما توانایی تولید مقدار کارآمد چربی را نداشته باشد و در عین حال مستعد از دست دادن آب از طریق اپیدرمی باشد که در اصل تبخیر آب از پوست است. این کمبود چربی و آب باعث می‌شود پوست بدون تغذیه کافی برای مرطوب نگه داشتن آن، پوسته پوسته شدن، خارش، سفت و حتی کدر به نظر برسد. به گفته محققین، بهترین راه برای مبارزه با این امر استفاده از محصولاتی است که شامل «مواد تشکیل‌دهنده‌ای هستند که به عنوان عوامل مرطوب‌کننده عمل می‌کنند، مانند مرطوب‌کننده‌ها مانند گلیسیرین یا سرامید. »

کرم آبرسان پوست‌های خشک

برای پوست‌های خشک، کرم تسکین‌دهنده مرطوب‌کننده غنی Klairs مقدار مناسبی از رطوبت را فراهم می‌کند و در عین حال برای پوست‌های حساس به اندازه کافی ملایم است. این کرم با بتا گلوکان، روغن جوجوبا و سرامید‌ها فرموله شده است که با هم برای تقویت سد محافظ پوست شما و همچنین تسکین پوست خشک و تحریک شده کار می‌کنند. یکی دیگر از گزینه‌های عالی، کرم ژل آرام بخش «Then I Met You» است که مملو از سرامید‌ها، پپتید‌ها و هیبیسکوس است. این کرم سبک مانند تقویت سد پوستی عمل می‌کند و همچنین آبرسانی طولانی مدت را به آن اضافه می‌کند.

شما می‌توانید این کرم‌ها را از سایت ما با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت دریافت کنید.

کلام من و بازار

علیرغم استفاده قابل تعویض از آبرسان و مرطوب‌کننده، وقتی صحبت از آن می‌شود، در واقع به شرایط پوستی بسیار متفاوتی اشاره می‌کنند. بنابراین، قبل از اینکه تصور کنید پوست خشک یا کم آب دارید، بهتر است پوست خود را تجزیه و تحلیل کنید تا مطمئن شوید که از محصولات مناسب پوست خود استفاده می‌کند. در زمان خرید به مواد تشکیل‌دهنده محصولات مختلف توجه کنید، زیرا برخی از این مواد می‌تواند برای پوست شما مناسب نباشد. در رابطه با استفاده از محصولات ارایشی هرگونه سؤالی داشتید، می‌توانید با متخصصین ما در این زمینه مطرح کرده و از آن‌ها مشورت بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

راهنمای خرید مام رکسونا Rexona - من و بازار

راهنمای خرید مام رکسونا Rexona

عرق‌سوز شدن و انتشار بوی بد ناشی از تعریق زیاد از جمله مشکلاتی فصل گرما است. برای خلاصی از این وضعیت خرید مام رکسونا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

blog manobazar
12 آگوست 2022
4 روش طبیعی برای سفید کردن دندان - من و بازار

4 روش طبیعی برای سفید کردن دندان : دندان خود را به رنگ برف کنید

دندان خود را به رنگ برف کنید سفید کردن دندان دغدغه‌ی بسیاری از مردم دنیا است . روش هایی بسیاری […]

blog manobazar
26 آوریل 2021
همه چیز درباره لوسیون بدن body Lotion - من و بازار

همه چیز درباره لوسیون بدن body Lotion

لوسیون بدن به شما کمک می‌کند سطح هیدراتاسیون پوست خود را حفظ کنید. در این راهنما، درباره لوسیون بدن و فواید آن و نحوه استفاده از آن صحبت شده است.

blog manobazar
15 ژانویه 2024
preloader