logo-manobazar-2048x6021
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

کره بیسکویت لوتوس ، یک طعم جهانی

blog manobazar
30 آگوست 2022
5 دقیقه زمان برای مطالعه
کره بیسکویت لوتوس - من و بازار

کره بیسکویت لوتوس Lotus

کره بیسکویت لوتوس از خوراکی‌هایی است که توانسته در بین همه ملت‌ها طرفدارانی را برای خود کسب کند. برای وعده صبحانه و یا میان وعده‌هایی مانند نیم چاشت یا عصرانه محصولاتی همیشه در بازار محصولات مواد غذایی وجود دارد که نمی‌توان به راحتی از کنار آنها گذشت. بیشتر افراد در صبحانه‌ها و یا در میان وعده عصرانه همیشه به دنبال یک طعم جدید و متفاوت هستند.

همچنین در صبحانه برای شما مهم است که بتوانید محصولی که از قبل آماده شده باشد را استفاده کنید تا زمان کمتری برای آن قرار بدهید. در کنار این موارد، انرژی بخش بودن خوراکی‌های صبحانه به همراه سبکی آنها مهم است و به همین دلیل خوراکی‌هایی همچون کرم بادام زمینی و یا کره بیسکویت لوتوس طرفداران زیادی برای وعده صبحانه و یا عصرانه دارند. در این مطلب نگاهی به کره بیسکویت لوتوس خارجی خواهیم کرد. و سوالاتی نظیر ( کره بیسکویت لوتوس ساخت کجاست ؟ ) پاسخ دقیقی خواهیم داد.

کره بیسکویت لوتوس از کجا آمد؟

تاریخچه لوتوس بیسکوف - من و بازار

سه برادر بلژیکی در سال 1932 میلادی شرکت لوتوس Lotus را در شهر لمبکه بلژیک تاسیس کردند. هانری، امیل و جان یون اولین محصولات خود، که کلوچه بود را برای صبحانه جشن‌های مسیحی آماده کردند. پس از مدتی آنها در این کار توانمندی بیشتری پیدا کرده و کار خود را گسترش دادند. امروزه این شرکت در کشورهای دیگری نیز کارخانه تولید محصولات خود را راه اندازی کرده است و هنوز نیز این کارخانه به صورت خانوادگی اداره می‌شود. مدیریت این مجموعه بزرگ امروزه توسط یان بون انجام می‌شود.

البته برندهای این شرکت محدود به لوتوس ( Lotus ) باقی نمانده است و محصولاتی را تحت برندهای Trek ، Nākd ، BEAR و در نهایت Kiddylicious تولید و به بازار عرضه می‌کند که باید گفت در ایران کمتر شناخته شده است و در جهان نیز به اندازه محصولات برند لوتوس پرطرفدار نیستند.

کارخانه‌ای که این شرکت مواد غذایی در شهر ولزلی کشور آفریقای جنوبی راه اندازی کرده است بر روی برند Bear و محصولات میان وعده‌ای میوه‌ای تمرکز کرده است. در کارخانه‌ای که این شرکت بلژیکی در ایالت کارولینای شمالی ایالات متحده آمریکا بر پا کرده است، محصول معروف لوتوس بیسکوف (Lotus Biscoff) تولید می‌شود. البته تولید این محصول همچنان در کارخانه اصلی نیز ادامه دارد.

کره بیسکویت لوتوس چیست؟

کره بیسکویت لوتوس چیست - من و بازار

همانطور که متوجه شدید محصولات شرکت لوتوس براساس بیسکوییت‌ها و کلوچه‌ها هستند. کره بیسکویت لوتوس نیز ابداع جالب این شرکت به عنوان جایگزینی برای کره بادام زمینی در ایالات متحده و اروپا بود. مخصوصا در ایالات متحده بازار کره بادام زمینی به عنوان یک صبحانه کامل جایگاه ویژه‌ای دارد. اما بسیاری از افراد به بادام زمینی حساسیت دارند و یا طعم آن را دوست ندارند و تقریبا جایگزینی برای این محصول نداشتند.

لوتوس برای رقابت با این محصول و برای جذب افرادی که کمتر به طعم بادام زمینی علاقه دارند، با استفاده از بیسکویت‌های خود که طعم آنها بین مشتریان بازار تنقلات جایگاه خوبی داشت، یک کرم ابداع کرده و آن را به عنوان یک صبحانه کامل به بازار عرضه کرد. امروزه هرچند کرم‌های انواع مغزها در بازار بزرگ محصولات غذایی صبحانه وجود دارند، اما همچنان این کرم بیسکویت مشتریان خود را دارند و این موضوع به دلیل طعم جذاب بیسکویت در یک کرم خوش مزه است.

مطالب مرتبط: کرم لوتوس چیه؟

کره بیسکویت لوتوس Lotus از چه موادی تشکیل شده است؟

ترکیبات کره بیسکویت لوتوس - من و بازار

به صورت خلاصه این کرم بیسکویتی از ترکیب بیسکویت لوتوس با روغن‌های گیاهی ساخته شده است. اما اگر دقیق‌تر بخواهید مواد غذایی سازنده این خوراکی خوشمزه را بدانید می‌توان موارد زیر را برای آن نام برد:

  1. آرد گندم
  2.  شکر
  3. دارچین
  4. شکر قهوه‌ای
  5. روغن‌های آفتابگردان و کانولا
  6. آرد سویا
  7. نمک

استفاده نکردن از تخم مرغ و همچنین وجود نداشتن محصولات مرتبط با لبنیات همچون شیر خشک در کره بیسکویتی لوتوس ، آن را برای انواع رژیم‌های غذایی مناسب کرده است. تا بتوان آن را به عنوان یک صبحانه پرانرژی و قابل مصرف برای همه افراد و همچنین افرادی که به هر دلیلی تمایل به مصرف محصولات حیوانی ندارند، معرفی و استفاده نمود. در این محصول غذایی پر انرژی، می‌توانید فیبر و پروتئین گیاهی فراوانی را پیدا کنید که انرژی روزانه شما را تامین خواهد کرد.

مطالب مرتبط: طرز تهیه تیرامیسو لوتوس

خوشبختانه در کره بیسکویت لوتوس از مواد مصنوعی همچون طعم دهنده‌های مصنوعی و یا رنگ‌های مصنوعی استفاده نشده است و خبری از چربی‌های هیدروژنه در آن نیست. به همین دلیل یک صبحانه و یا میان وعده سالم را می‌توانید با این کرم لذیذ در کنار یک لیوان چای و یا یک فنجان قهوه بسازید. به شما پیشنهاد می‌کنیم استفاده کردن این کرم خوشمزه را با نان تست نیز فراموش نکنید که می‌تواند طعم خاصی را برای شما به همراه داشته باشد. فراموش نکنید که در هر صد گرم از این کرم؛ تقریبا 584 کالری وجود دارد و حتی ماده نگهدارنده نیز در این محصول استفاده نشده است.

طرز تهیه کرم بیسکویت لوتوس خانگی

طرز تهیه کرم بیسکویت لوتوس خانگی

ممکن است بخواهید این ماده غذایی خوش طعم را در منزل خودتان درست کنید، رسپی آن را ارائه خواهیم کرد. البته از همین ابتدا بهتر است بدانید که این کرم بیسکویتی تفاوت‌هایی با کره بیسکویت لوتوس خواهد داشت و مهمترین موضوع، استفاده از شیر در آن است.

مواد اولیه که لازم دارید شامل موارد زیر است:

  •  نصف لیوان شیر
  • چند عدد بیسکویت لوتوس و یا بیسکویت‌های شبیه به آن همچون ساقه طلایی
  •  یک قاشق چای خوری پودر دارچین
  • دو قاشق غذا خوری شکر
  • 15 گرم کره
  • یک قاشق چای خوری آبلیمو
  • کمی وانیل و یا پودر کاکائو

ابتدا شیر را بجوشانید و اجازه بدهید که دمای خود را از دست بدهد اما سرد نشود. بیسکویت‌ها را با مخلوط کن یا وسیله مشابهی تا حد امکان خرد کنید و با شیر گرم مخلوط کرده و با مخلوط کن بزنید. مابقی موادی که آماده کرده‌اید را به ظرف خود اضافه کنید و هم زدن را ادامه بدهید تا به یک کرم یک دست برسید. اجازه بدهید مدتی کرم در یخچال استراحت کند تا آماده مصرف شود. به همین راحتی کرم بیسکویت شما آماده شده است.

مطالب مرتبط: طرز تهیه ترافل لوتوس

جمع بندی

کره بیسکویت لوتوس که به کرم بیسکوف لوتوس نیز معروف است در ظرف‌هایی شفاف و با وزن مفید 400 گرم به بازار عرضه می‌شوند و با همین مشخصات نیز می‌توانید در داخل کشور و از فروشگاه‌های معتبر آن را خریداری کنید. شما می‌توانید کره بیسکویت لوتوس اصل بلژیکی را با خیال راحت از کیفیت محصول از طریق فروشگاه اینترنتی من و بازار خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

پوست زیبا

10 مورد از بهترین مواد غذایی برای داشتن پوستی زیبا

مقدمه برای داشتن پوست زیبا چقدر تلاش کردید؟ برای داشتن پوست زیبا چقدر هزینه کردید؟ به گفته اغلب متخصصان؛ علم […]

علیرضا بهرامیان
24 سپتامبر 2021
انواع سرم پوست

همه آنچه باید در مورد انواع سرم ها بدانید

مقدمه سرم ها تا چندی پیش برای اغلب افراد ناشناخته بود و هرگاه نام آنها برد می شد، برای عموم […]

علیرضا بهرامیان
29 آگوست 2021
کیک لیوانی شکلاتی- من و بازار

طرز تهیه کیک لیوانی در 1 دقیقه

طرز تهیه کیک لیوانی در 1 دقیقه Chocolate Mug Cake ۱ دقیقه زمانی کافی است تا شما یک کیک لیوانی […]

blog manobazar
08 مارس 2021
preloader