logo-manobazar-2048x6021
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

قوانین و سیاست حریم خصوصی

شرایط و قوانین استفاده سایت من و بازار (ManoBazar.com):

کاربر گرامی خواهشمند است موارد زیر را جهت استفاده بهتر از فروشگاه اینترنتی من و بازار به دقت ملاحظه فرمایید.

توجه داشته باشید که ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی من و بازار می باشد.

قوانین عمومی

اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی من و بازار مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز ملزم به رعایت قوانین مرتبط با شرایط کاربری است.

تیم ترجمه و وبلاگ نویسی فروشگاه اینترنتی من و بازار تمام تلاش خود را به کار بسته است تا محتوایی اصیل و باکیفیت در اختیار مصرف کنندگان ارائه دهد. لازم به ذکر است من و بازار تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد.

تمامی تصاویر محصولات موجود در وب سایت من و بازار کاری از تیم عکس برداری این فروشگاه اینترنتی است. لازم به یاد آوری است، با استفاده کنندگان غیر قانونی و بدون مجوز رسمی از مدیریت فروشگاه اینترنتی من و بازار، مطابق با قوانین برخورد خواهد شد .

کپی برداری و استفاده از مطالب درج شده در سایت با ذکر منبع بلامانع است. در غیر اینصورت خلاف مقررات حق کپی رایت بوده و مطابق با قوانین برخورد خواهد شد.

کلیه محتویات سایت من و بازار شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت من و بازار تعلق دارد.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات درخواست شده در فرم ثبت نام تکمیل کرده و به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی من و بازار اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه اینترنتی من و بازار استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به فروشگاه اینترنتی من و بازار ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی و پیامکی انجام می‏‌شود .

جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و پروموشن‌ها، امکان دارد فروشگاه اینترنتی من و بازار برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه من و بازار را در پروفایل خود لغو کنند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

فروشگاه اینترنتی من و بازار به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. فروشگاه اینترنتی من و بازار متعهد می‏‌شود از حریم شخصی شما حفاظت کند

کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت فروشگاه اینترنتی من و بازار و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای فروشگاه اینترنتی من و بازار محفوظ است

در صورت استفاده از هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی من و بازار، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.  تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، سایت www.manobazar.com می باشد.

ثبت، پردازش و ارسال یا برگشت سفارش

ثبت سفارش از طریق وب سایت انجام می شود. پس از ثبت سفارش یک کد 4 رقمی برای شما پیامک خواهد شد که می توانید از طریق آن پیگیری سفارش خود را نیز انجام دهید. پس از این مرحله سفارش شما به واحد پردازش تحویل و بعد از بسته بندی پیامک بسته بندی نیز برای شما ارسال خواهد شد. با تحویل و ارسال کالا از طریق پست نیز لینک کد رهگیری پیامک شده تا به سادگی نسبت به پیگیری سفارش خود اقدام نمایید. پس از دریافت مرسوله توسط شما، از طرف تیم پشتیبانی به شماره تماس ( 07735222556) با شما تماس خواهند گرفت. لازم به ذکر است سفارشاتی که تا قبل از ساعت 20 هر روز ثبت گردد، روز کاری بعد ارسال خواهد و زمان تحویل مرسوله از طرف پست معمولا بین 3 تا 7 روز کاری است. 

نکات مهم

  •  روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است.
  • کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند.
  • امکان پرداخت وجه کالا هنگام تحویل درب منزل وجود ندارد.
  • درصورت دریافت مرسوله و هرگونه مغایرت بین سفارشات با مرسوله دریافتی، فورا از طریق کانال های ارتباطی به پشتیبانی فروشگاه من و بازار اطلاع داده شود تا پیگیری های لازم صورت پذیرد.
  • درصورتی که قصد برگشت مرسوله را دارید می بایست به پشتیبانی فروشگاه چه از طرق واتس اپ، اینستگرام و یا تماس تلفنی اطلاع داده شود تا با راهنمایی های لازم برای بازگشت کالا انجام گردد و طبق روال پس از برگشت کالا، نسبت به برگشت وجه اقدام شود.

ضمانت اصالت کالا فروشگاه اینترنتی من و بازار 

فروشگاه اینترنتی من و بازار متعهد می گردد که تمام اجناس و محصولات ارایه شده اصل ( اورجینال ) می باش

*محصولات خوراکی و نوشیدنی درصورت باز شدن بسته بندی شامل ضمانت نخواهند شد.*

لغو سفارش

جهت ثبت لغو سفارش می توانید هم از طریق شماره های پشتیانیو هم کانال های ارتباطی نسبت به ثبت درخواست لغو و بازگشت وجه اقدام نمایید.

خسارت در هنگام حمل و نقل

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی من و بازار اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی من و بازار ارسال شود.

چه مقدار زمان می برد تا سفارش به دست مشتری برسد؟

سفارش شما بین 2 تا 7 روز کاری بعد از واریز وجه کالا محصول مورد نظر برایتان ارسال می شود هزینه ارسال کالا طبق تعرفه پست یا تیپاکس از مشتری دریافت میگردد.

نحوه سفارش کالا

نحوه سفارش کامل کالا در وبسایت قرار داده شده است و با مراجعه به بخش ( نحوه سفارش و ارسال ) آن را مطالعه فرمایید.

preloader