logo-manobazar-2048x6021
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

نحوه ارسال سفارش

آماده سازی

بعد از پرداخت و ثبت نهایی سفارش، واحد پشتیبانی سفارش شما را در اسرع وقت بسته بندی کرده و به واحد ارسال تحویل می دهد . توجه داشته باشید بسته ای که تحویل شما می گردد، می بایست بدون زدگی یا پاره گی باشد، در غیر اینصورت از گرفتن بسته اجتناب کنید.

اطلاع رسانی از مراحل ثبت و دریافت سفارش

پس از ثبت سفارش یک کد 4 رقمی برای شما پیامک خواهد شد که می توانید از طریق آن پیگیری سفارش خود را نیز انجام دهید. پس از این مرحله سفارش شما به واحد پردازش تحویل و بعد از بسته بندی پیامک بسته بندی نیز برای شما ارسال خواهد شد. با تحویل و ارسال کالا از طریق پست نیز لینک کد رهگیری پیامک شده تا به سادگی نسبت به پیگیری سفارش خود اقدام نمایید. پس از دریافت مرسوله توسط شما ،  از طرف تیم پشتیبانی به شماره تماس ( 07735222556) با شما تماس خواهند گرفت .

شیوه ارسال سفارشات

 – پست پیشتاز 

سفارشات ثبت شده ، تا قبل از ساعت 20 هر روز، صبح هر روز کاری بعد توسط واحد ارسال به شرکت ملی پست ایران تحویل، و ظرف 3 تا 6 روز کاری با توجه به مسافت تحویل شما می گردد. هزینه پست پیشتاز با توجه به وزن کالا و فاصله جغرافیایی بر اساس تعرفه های شرکت ملی پست ایران محاسبه و منظور می گردد.

نکته ی مهم

در مناسبت‌ های خاص و روزهای پایانی سال، سفارش‌‏های ارسالی از طریق پست، ممکن است به دلیل وجود ترافیک در سرویس‌‏های پستی با تاخیر به دست مشتریان برسد. 

خوشحالیم که من و بازار انتخاب شما است. به پاس اعتماد شما، می توانید برای خرید اول از کد تخفیف MobMob استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی من و بازار همراه همیشگی شما

preloader