logo-manobazar-2048x6021
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت
اشتراک‌گذاری

صابون لرویا مدل Milk Soap : وزن 90 گرم

Lervia Milk Soap

  • برند لرویا Lervia
  • شفاف کننده
  • شاداب کننده
  • جوان سازی پوست
  • حاوی پروتئین
  • مرطوب کننده
  • حاوی ویتامین E
  • مناسب دست، صورت و بدن
  • طراوت بخشی و آبرسانی
  • بارکد: 8993379256081

29,000تومان

ناموجود

7

تضمین برگشت پول

دارای هدیه

ارسال با پست و تیپاکس

تضمین اصل بودن

پرداخت امن

صابون لرویا مدل Milk Soap

انتخاب یک صابون سفید کننده برای روشن ساختن پوست کار دشواری است. برای بسیاری صابون شیر اولین و آخرین گزینه است و خب گزینه بسیار مناسبی هم است. فروشگاه اینترنتی من و بازار برایش ما یکی از معروف‌ترین صابون‌های شیر را تهیه و در دسترس شما قرار داده است. صابون لرویا همان گزینه نهایی است. همراه ما باشید.

صابون لرویا مدل Milk Soap

زنان طرفداران اصلی محصولات آرایش بهداشتی هستند. در این بین محصولات مراقبت از پوست از درجه اهمیت بالاتری برخوردار است. یکی از مهم‌ترین اعضای خانواده محصولات آرایشی بهداشتی، صابون‌ها هستند که در انواع و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند. اما در بین صابون‌ها نیز صابون شیر از طرفداران بی‌شماری برخوردار است. اگر بخواهیم معروف‌ترین صابون شیر را نام ببریم قطعاً صابون لرویا آشناترین نام در صنعت لوازم بهداشتی است . با جستجویی کوتاه می توانید این صابون را در فروشگاه های معتبر دنیا نظیر آمازون Amazon نیز آن را بیابید . 

فواید صابون شیر لرویا 

لرویا یک صابون روزانه است . از این صابون شیر برای شستشوی دست و صورت و بدن استفاده می شود . صابون شیر لرویا پوست شما را شفاف و تازه میکند چیزی شبیه پوست نوزاد . پروتئین موجود در شیر ، در ترکیبات صابون لرویا بکار رفته است . لاکتوز و مرطوب کننده موجود در آن به پوست شما کیفیت می بخشد . لرویا حاوی ویتامین E است که به لطافت و شادابی پوست شما بسیار کمک می کند . استفاده مداوم از این صابون شیر باعث می شود پوستی مرطوب و شبیه به پوست کودکان داشته باشید . 

 ممکن است فکر کنید مراقبت از پوست  پس از استحمام شروع می شود ، اما اگر صابون شیر را انتخاب کنید می توانید هنگام استحمام نیز از پوست خود مراقبت کنید. 

از جمله دیگر فواید صابون شیر لرویا از بین رفتن خشکی پوست ، رنگ دانه ها ، حساسیت های پوستی ، لکه بری و همچنین به داشتن پوستی لطیف به شما کمک می کند . PH صابون شیر لرویا بسیار نزدیک به PH طبیعی پوست انسان است . این ویژگی باعث می شود که بدون مواد شیمیایی پوست شما را تمیز کند . صابون شیر لرویا حتی برای افرادی که اگزما نیز دارند مناسب است . صابون شیر لرویا بطور طبیعی حاوی مرطوب کننده است . چربی شیر ، تری گلیسیرید ، ویتامین ها و مواد معدنی به مرطوب سازی پوست کمک می کند . البته هر فردی از روش های متفاوتی برای مراقبت و نگهداری از پوست خود استفاده می کند. 

شما می توانید با مطالعه مطلب ” 7 روش برای داشتن پوست سالم و شفاف ” با دیگر روش های مراقبت از پوست آشنا شوید. 

من و بازار

فروشگاه اینترنتی من و بازار  صابون شیر لرویا اورجینال را برای شما تامین کرده است .شما با خرید صابون لرویا اصل این اطمینان را داشته باشید که ما این محصول را در سریعترین زمان ممکن و در بهترین کیفیت بسته بندی برای شما ارسال خواهیم کرد . اعتقاد ما بر این است که شما شایسته استفاده از بهترین و باکیفیت ترین برند ها هستید .

پوست شاداب با صابون شیر لرویا

ادامه توضیحات
کمتر

توضیحات تکمیلی

وزن 95 گرم
برند

مناسب برای

آقایان و خانم ها

قابل استفاده برای

دست ، صورت و بدن

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

قوانین دیدگاه

  • از ارسال دیدگاه های توهین آمیز پرهیز کنید
  • لطفا نظر واقعی خود را بنویسید
  • دیدگاه شما میتواند به خرید دیگران کمک کند
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “صابون لرویا مدل Milk Soap : وزن 90 گرم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

preloader