logo-manobazar-2048x6021
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

برند روشن Roshen : اوکراین فقط چرنوبیل نیست

blog manobazar
25 مارس 2021
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
معرفی برند روشن Roshen - من و بازار

اوکراین فقط چرنوبیل نیست

با شنیدن نام اوکراین اولین چیزی که به ذهن ما می آید ، چرنوبیل است . اما اوکراین فقط چرنوبیل نیست . برند روشن Roshen تصویری دیگر از این کشور است .

روشن Roshen

شرکت شیرینی سازی Roshen یک گروه تولید شیرینی اوکراین است. این شرکت در شهرهای کیف ، ایوانکوف و کرمنچوک اوکراین و همچنین بوداپست مجارستان و کلایپدا لیتوانی فعالیت می کند. نام این شرکت از نام خانوادگی صاحب آن ، Poroshenko گرفته شده است.

برند روشن Roshen برندی جهانی

شرکت روشن Roshen در سال 2012 در فهرست 100 شرکت برتر شیرینی سازی قرار گرفت . Roshen توانست در این لیست رتبه 18 دنیا در حضور بزرگ ترین شرکت ها تصاحب کند .

حجم کل تولیدات سالانه آن 410 هزار تن می باشد . Roshen به کشور های قرقیزستان ، آذربایجان ، ازبکستان ، ارمنستان ، گرجستان ، مولداوی ،ایالات متحده ، آلمان ، اسرائیل ،رومانی و …. محصولات خود را صادر می کند . یکی دیگر از کشور هایی که پذیرای محصولات برند روشن بوده ، روسیه است . البته از سال 2013 روسیه واردات محصولات روشن را متوقف کرد . تا آن زمان 40 درصد از درآمد ناخالص شرکت از کشور روسیه بوده است .

در سال 2017 صنعت آبنبات سازی روشن Roshen در لیست صد شرکت برتر دنیا در رتبه 24 رنکینگ قرار گرفت .
درآمد سالانه آن در سال 2017 نزدیک به 800 میلیون دلار بوده است .

تولیدات و محصولات

برند روشن ROSHEN بیش از 350 نوع محصول تولید می کند. این مجموعه شامل شیرینی های شکلاتی و ژله ای ، کارامل ، تافی ، شکلات تخته ای ، بیسکویت ، ویفر ، رول اسفنجی ، شیرینی و کیک است. حجم کل تولید سالانه به حدود 300 هزار تن می رسد. آنها بیشتر بخاطر آبنبات شکلاتی “Kyiv Vechirniy” و Kyiv کیک که توسط پرچمدار کارخانه روشن در کیف تولید می شوند ، شناخته شده اند.

این شرکت طیف گسترده ای از محصولات مقرون را تولید می کند .در سال 2013 این شرکت حدود 200 نوع محصول شیرینی سازی تولید کرد و در مجموع 410،000 تن محصول در آن سال تولید کرد .

دسته بندی محصولات

برند روشن ROSHEN در تولید خود از بالاترین کیفیت مواد اولیه ای که از گوشه و کنار جهان وارد می کنیم استفاده می کند و دستورالعمل های منحصر به فرد ما که با جدیدترین فناوری همراه هستند به ما امکان تولید بهترین محصولات را می دهند.

بطور کلی محصولات روشن را می توان شیرینی های جعبه ای ، شکلات و شکلات بار ، شیرینی و کارامل ، بیسکویت و ویفر ، محصولات ویژه برند ، هدیه های کریسمس ، کیک و رول های اسفنجی ، و کیک ها نام برد .
هر یک از دسته بندی های یاد شده شامل خانواده ای بزرگ و خوشمزه هستند .

من و بازار و Roshen

فروشگاه آنلاین من و بازار با توجه به طرفداران زیاد محصولات روشن در کشور عزیزمان ، مجموعه ای از بهترین های این برند را تهیه و در اختیار شما روشن دوستان قرار داده است . در فروشگاه من و بازار شما می توانید انواع محصولات برند روشن را خریداری نمایید .
پاستیل ، مینی ویفر ، آبنبات و … همگی در دسترس شما هستند . فقط با چند کلیک ساده در سریع ترین زمان ممکن محصولات برند روشن برای شما از بند بوشهر اسال خواهد شد .

پاستیل های روشن با طعم های متفاوت باعث شده تا طرفداران بسیاری خواهان آنها باشند . این پاستیل از انواع میوه ها تهیه شده اند تا خوشمزگی خود را به به همه رقیبان ثابت کنند .

مینی ویفر های پذیرایی روشن در انواع مختلف برای هر مراسمی می توان از آنها استفاده کرد. آبنبات بیم بوم با مغز میوه طعمی لذیذ را به شما ارائه می دهند .

 

Roshen با توجه به تنوع محصولات خود توانسته خود را در دل ایرانیان جا کند . با یک بار چشیدن طعم محصولات روشن ، شما هم از مشتریان پروپاقرص آن خواهید شد.

 

خرید بی روشن Roshen نمیشه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

خمیردندان

10 خمیردندان برتر جهان و مورد تایید پزشکان

مقدمه چرا انتخاب خمیردندان مناسب مهم است؟ چون سلامت دهان و دندان شما مهم است. کدام برند بهترین خمیر دندان […]

علیرضا بهرامیان
22 آگوست 2021
انواع ویفر

انواع ویفر

مقدمه انواع ویفر ها ترد، اغلب شیرین، بسیار نازک، مسطح، سبک و خشک هستند، که اغلب برای به عنوان میان […]

علیرضا بهرامیان
13 ژانویه 2022
8 چای برتر جهان که نمی شناختید - من و بازار

8 چای برتر جهان که نمی شناختید

بعد از آب، چای پرمصرف ترین نوشیدنی در کل جهان است. انواع چای ها یکی از قدیمی ترین نوشیدنی های روی کره زمین است و از خیساندن برگ های خشک شده در آب تهیه می شود.

blog manobazar
16 ژانویه 2022
preloader