logo-manobazar-2048x6021
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

تفاوت کره بادام زمینی جیف آبی و قرمز

blog manobazar
22 آوریل 2024
3 دقیقه زمان برای مطالعه
تفاوت کره بادام زمینی جیف آبی و قرمز - من و بازار

تفاوت جیف ابی و قرمز

تفاوت کره بادام زمینی جیف آبی و قرمز در داشتن تکه های بادام زمینی است. جیف آبی یا اکستراکرانچی حاوی تکه های کوچک بادام زمینی است که می تواند در زمان خوردن این محصول آن را زیر دندان خود به راحتی حس کنید و از آن لذت ببرید.

کره بادام زمینی جیف قرمز حالت ساده و کرمی دارد. به عباری محتویات هر بسته کوچک این محصول کاملا صاف و یکدست است. در تصویر زیر کاملا جزیی و دقیق تفاوت این دوم محصول بررسی شده است.

بررسی تفاوت کره بادام زمینی جیف آبی و قرمز بصورت تخصصی - من و بازار

تفاوت کره بادام زمینی جیف آبی و قرمز باعث شده تا رسپی های متفاوتی را با آنها ایجاد کنند. پیشنهاد ما خرید و مصرف هر دومحصول است. در ادامه بصورت تخصصی ودقیق هر دومحصول بررسی شده است.

کره بادام زمینی جیف آبی Jif Extra Crunchy

کره بادام زمینی جیف - من و بازار

کره بادام زمینی جیف اکسترا کرانچی Jif Extra Crunchy به دلیل داشتن پروتئین فراوان در بین ورزشکاران بسیار محبوب است. اگر شما به ورزش بدنسازی علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم از کره بادام زمینی جیف اکسترا کرانچی استفاده کنید. این محصول فاقد گلوتن است خوشمزه فاقد مواد نگهدارنده مصنوعی و غیر GMO است تا سلامت شما را حفظ کند.

لازم به یاد آوری است که اگر مقداری کره بادام زمینی جیف آبی قبل از وعده های غذایی میل کنید، گرسنگی شما کنترل می شود. این محصول در هر سرو ( 33 گرم ) 7 گرم پروتئین دارد. این موضوع باعث میشود تا شما وزن شما کنترل شود و یا حتی به کاهش وزن نیز منجر شود. همچنین باید گفت که چربی هایی که در کره بادام زمینی جیف اکسترا کرانچی وجود دارد از نوع مفید این گروه می باشد.

کره بادام زمینی جیف آبی - من و بازار

در هر سرو دارای 17 میلی گرم کلسیم، 1 میلی گرم آهن، 185 میلی گرم پتاسیم، 2 میلی گرم ویتامین E، نیاسین 5میلی گرم، فیبر های رژیمی و کربوهیدرات است.

کره بادام زمینی جیف اکسترا کرانچی Jif Extra Crunchy کالری قابل توجهی دارد . این محصول در هر 33 گرم 190 کالری دارد.

کره بادام زمینی جیف قرمز Jif Creamy

کره بادام زمینی جیف قرمز Jif Creamy - من و بازار

کره بادام زمینی جیف قرمز به دلیل داشتن پروتئین فراوان در بین ورزشکاران بسیار محبوب است. اگر شما به ورزش بدنسازی علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم ازکره بادام زمینی جیف قرمز Jif Creamy استفاده کنید. این محصول فاقد گلوتن است خوشمزه فاقد مواد نگهدارنده مصنوعی و غیر GMO است تا سلامت شما را حفظ کند.

لازم به یاد آوری است که اگر مقداری کره بادام زمینی جیف قرمز قبل از وعده های غذایی میل کنید، گرسنگی شما کنترل می شود. این محصول در هر سرو ( 33 گرم ) 7 گرم پروتئین دارد. این موضوع باعث میشود تا شما وزن شما کنترل شود و یا حتی به کاهش وزن نیز منجر شود. همچنین باید گفت که چربی هایی که در کره بادام زمینی جیف قرمز وجود دارد از نوع مفید این گروه می باشد.

در هر سرو دارای 17 میلی گرم کلسیم، 1 میلی گرم آهن، 185 میلی گرم پتاسیم، 2 میلی گرم ویتامین E، نیاسین 5میلی گرم، فیبر های رژیمی و کربوهیدرات است.

کره بادام زمینی جیف قرمز Jif Creamy - من و بازار

کره بادام زمینی جیف قرمز Jif Creamy peanut butter کالری قابل توجهی دارد . این محصول در هر 33 گرم 190 کالری دارد .

بیشتر بخوانید: بهبود سلامتی با کره بادام زمینی | 5 خاصیت اصلی

در این مقاله سعی شد تا بصورت دقیق و تخصصی تفاوت کره بادام زمینی جیف آبی و قرمز بررسی شود. امیدوارم پاسخ مناسبی برای این سوال دریافت کرده باشید.

برای خرید انواع کره بادام زمینی جیف می‌توانید لینک را کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

راهنمای خرید مام رکسونا Rexona - من و بازار

راهنمای خرید مام رکسونا Rexona

عرق‌سوز شدن و انتشار بوی بد ناشی از تعریق زیاد از جمله مشکلاتی فصل گرما است. برای خلاصی از این وضعیت خرید مام رکسونا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

blog manobazar
12 آگوست 2022
طرز تهیه شیک نوتلا - من و بازار

طرز تهیه شیک نوتلا | نوشیدنی خوشمزه و خاص

طرز تهیه شیک نوتلا یکی از نوشیدنی‌های بسیار خوشمزه است که در سطح جهان محبوبیت دارد و انتخابی مناسب برای شب‌های گرم تابستان است.

blog manobazar
05 ژوئن 2023
خرما روغنی - من و بازار

طرز تهیه خرما روغنی + ساده و پر انرژی

خرما روغنی معمولاً به عنوان یک منبع انرژی غذایی برای مصرف در هنگام صبحانه است. طرز تهیه خرما روغنی بسیار ساده است و از ترکیب خرما و روغن بدست می آید.

blog manobazar
16 آوریل 2023