logo-manobazar-2048x6021
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

طرز تهیه چیز کیک لوتوس | طعمی خاص و لذت‌بخش

blog manobazar
03 دسامبر 2023
6 دقیقه زمان برای مطالعه
چیز کیک لوتوس Lotus Biscoff Cheesecake - من و بازار

چیز کیک لوتوس Lotus Biscoff Cheesecake

طرز تهیه چیز کیک لوتوس Lotus Biscoff Cheesecake یکی از دسر های مورد علاقه است و ما بسیار هیجان زده هستیم که آن را به اشتراک بگذاریم! ما آن را تا حد امکان ساده و تنها با 7 ماده تهیه کرده‌ایم و شما می توانید آن را به دلخواه تزیین کنید. هر کاری که انجام دهید، نتیجه یک چیز کیک لوتوس شگفت انگیز است که می توانید از آن لذت ببرید.

چرا چیز کیک لوتوس بیسکوف درست کنیم؟

چرا چیز کیک لوتوس بیسکوف درست کنیم؟ - من و بازار

در بریتانیا، مدت‌هاست که بیسکویت لوتوس در کنار قهوه سرو می‌شود، اما اخیراً، از بیسکوف برای استفاده در براونی، کاپ‌کیک و … استفاده می‌شود. اینجاست که طرز تهیه چیز کیک لوتوس ما وارد می‌شود. ما عاشق درست کردن بیسکوف براونی ، بلوندی هستیم اما چیز دیگری در مورد چیزکیک وجود دارد.

به راحتی به جای کیک تولد، به عنوان دسر برای یک موقعیت خاص یا برای یک مهمانی شام درست می شود. ما از آن برای همه این موارد استفاده کرده‌ایم و مردم همیشه تحت تأثیر قرار می‌گیرند. اما بهترین بخش این است که چقدر آسان و ساده تهیه می شود.

*این طرز تهیه مناسب برای 12 وعده است.*

مطالب مرتبط: کرم لوتوس چیه؟ خلاصه، مفید و خودمونی

وسایل مورد نیاز برای طرز تهیه چیز کیک لوتوس

وسایل مورد نیاز برای طرز تهیه چیز کیک لوتوس - من و بازار

  1. قالب کیک 20 سانتی متری (8 اینچی)
  2. مخلوط کن برای خرد کردن بیسکویت ها (یا استفاده از وردنه)
  3. همزن برقی
  4. کاردک افست برای صاف کردن

مواد لازم برای طرز تهیه چیز کیک لوتوس

مواد لازم برای طرز تهیه چیز کیک لوتوس - من و بازار

مواد اصلی پایه

  1. بیسکویت لوتوس : 300 گرم
  2. کره بدون نمک: 100 گرم (ذوب شده یا 7 قاشق غذاخوری)

مواد لازم فیلینگ چیز کیک لوتوس

  1. پنیر خامه ای پر چرب: 450 گرم
  2. پودر قند: 75 گرم (9 قاشق غذاخوری)
  3.  کرم بیسکویت لوتوس: 250 گرم
  4. عصاره وانیل: ½ قاشق چایخوری
  5. خامه غلیظ: 270 میلی لیتر

مواد لازم برای تزیین چیز کیک

  1. کرم بیسکویت لوتوس: 150 گرم( آب شده)
  2. بیسکویت لوتوس ریز شده: 8 عدد

بهترین طرز تهیه چیز کیک لوتوس – روش گام به گام

 بهترین طرز تهیه چیز کیک لوتوس – روش گام به گام - من و بازار

بیسکویت‌های لوتوس را در خردکن بریزید تا به خردهای ریز تبدیل شوند. بیسکوف های ریز شده را به یک کاسه منتقل کنید و کره آب شده را داخل آن بریزید. هم بزنید تا شبیه ماسه خیس شود.
مخلوط بیسکویت/کره را در قالب کیک به ضخامت 20 سانتی متر بریزید. آن را به صورت یک لایه صاف صاف کنید و با پشت قاشق آن را فشرده کنید. در حالی که فیلینگ چیزکیک را آماده می کنید، قالب را به مدت حداقل 30 دقیقه در یخچال قرار دهید.

بیشتر بخوانید: کره بیسکویت لوتوس ، یک طعم جهانی

فیلینگ چیز کیک لوتوس را درست کنید.

فیلینگ چیز کیک لوتوس را درست کنید - من و بازار

پنیر خامه‌ای، پودر شکر، کرم بیسکویت و عصاره وانیل را در یک کاسه بزرگ اضافه کنید و با همزن برقی هم بزنید تا خوب مخلوط شوند. در ظرفی جداگانه، خامه را با همزن بزنید تا به شکل قله های سفت در بیاید. خامه فرم گرفته را داخل سایر مواد فیلینگ بریزید تا مخلوط شوند.

مخلوط را روی مخلوط بیسکویت و کره خود قرار دهید. انجام این کار در دو لایه آسان تر است. به جای اینکه همه آن را یکجابریزید تا طی دو مرحله انجام دهید تا بتوانید از حباب‌های هوا جلوگیری کنید.

مرحله نهایی فیلینگ چیز کیک لوتوس - من و بازار

قسمت بالایی را با یک کاردک صاف کنید و سپس یک یا دو بار آن را روی میز بکوبید تا از شر هرگونه حباب هوا خلاص شوید. حداقل 4-6 ساعت یا ترجیحاً یک شب در یخچال بگذارید تا خودش را بگیرد.

تزیین چیز کیک لوتوس

تزیین چیز کیک لوتوس - من و بازار

چیزکیک را با کشیدن یک چاقوی تیز در اطراف لبه قالب از قالب خارج کنید، سپس به آرامی کناره آن را باز کنید و آن را بردارید. با استفاده از یک یا دو کفگیر، چیزکیک را از پایه قالب بردارید و آن را به یک بشقاب یا پایه کیک منتقل کنید.

کره بیسکویت لوتوس را به مدت 10 ثانیه در مایکروویو یا روی حرارت ملایم روی اجاق گاز ذوب کنید. کرم بیسکویت ذوب شده را روی همه جای چیزکیک بریزید. می توانید با فشار دادن ملایم مقدار کمی از رویه روی لبه با یک قاشق کوچک جلوه قطره ای ایجاد کنید.

ما دوست داریم همه چیز را ساده نگه داریم و مقداری کره بیسکویت ذوب شده روی آن را بپوشاند و فقط از کناره ها چکه کند. سپس مقداری خرده بیسکویت دور لبه بالایی پاشیدیم و چند بیسکویت کامل اضافه کردیم. در صورت تمایل مقداری خرده بیسکویت و بیسکویت کامل برای تزیین اضافه کنید.

مطالب مرتبط: طرز تهیه تیرامیسو لوتوس با بیسکوف لوتوس

سخن پایانی

سخن پایانی در مورد چیس کیک لوتوس - من و بازار

اکنون در بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌ها با چیز کیک لوتوس برخورد کرده‌ایم. طرز تهیه چیز کیک لوتوس بسیار ساده تر از چیزی است که فکر می کنید! فقط با 7 ماده، ما یک چیز کیک صاف ابریشمی با طعم بیسکویت لوتوس درست کرده ایم که روی پایه بیسکویت بیسکوف قرار گرفته و روی آن را با کرم بیسکویت لوتوس پوشانده ایم.

سوالات متداول در مورد طرز تهیه چیز کیک لوتوس

سوالات متداول در مورد طرز تهیه چیز کیک لوتوس - من و بازار

1- ماندگاری کیک پنیر بیسکوف چقدر است؟
این چیزکیک اگر تا آن زمان همه چیز خورده نشده باشد به مدت سه روز در یخچال می ماند! آن را در یک ظرف دربسته یا در لایه چسب نگهداری کنید تا خشک نشود یا طعم دیگری از یخچال به خود نگیرد. سعی کنید آن را در سردترین قسمت یخچال که معمولاً در پشت است نگهداری کنید.

بیشتر بخوانید: طرز تهیه کرم بیسکویت لوتوس خانگی

2- چگونه کیک پنیر بیسکوف را برش دهیم؟
ابتدا مطمئن شوید که چیزکیک کاملا سفت شده است. ما واقعاً توصیه می کنیم برای اطمینان آن را یک شبه رها کنید. برش با چاقوی داغ توصیه می شود. یک قاضی بلند را با آب داغ پر کنید و چاقو را برای 10 ثانیه یا بیشتر در زیر آب قرار دهید. شما نمی خواهید اسپری بیسکوف در برابر چاقو ذوب شود، فقط آن را به اندازه ای گرم کنید که به راحتی از آن جدا شود.

آن را خشک کنید و سپس به جای استفاده از حرکت برش، با چاقو فشار دهید. اگر برش نامرتب است، می‌توانید با کشیدن چاقو در امتداد برش و صاف کردن آن، از همان تکنیک چاقوی داغ برای مرتب کردن آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

فواید خرما برای کودکان - من و بازار

فواید خرما برای کودکان و 6 مورد از خواص اصلی

فواید خرما برای کودکان کمک به ساخت گلبول‌های قرمز و جلوگیری از کم خونی است البته تنها به این مورد محدود نمی‌شود.

blog manobazar
20 اکتبر 2022
طرز تهیه کره بادام زمینی خانگی با مخلوط کن - من و بازار

طرز تهیه کره بادام زمینی خانگی با مخلوط کن در 90 ثانیه

من و بازار برای شما یک رسپی جذاب دیگر آماده کرده است . با ما باشید تا طرز تهیه کره بادام زمینی خانگی با مخلوط کن را در زمانی کوتاه یاد بگیرید .

blog manobazar
26 مه 2021
شامپو بدون سولفات - من و بازار

5 راز مخفی زیبایی با شامپو بدون سولفات

شامپوهای فاقد سولفات معمولاً برای افرادی که پوست یا موهای حساس دارند یا ممکن است به سولفات‌ها حساسیت نشان دهند، توصیه می‌شوند.

blog manobazar
28 نوامبر 2023