logo-manobazar-2048x6021
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

جعبه گشایی چای بارمال سیاه ( نیزه ای )

blog manobazar
09 اکتبر 2021
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
جعبه گشایی چای بارمال سیاه ( نیزه ای ) - من و بازار

فهرست مطالب

جعبه گشایی چای بارمال سیاه ( نیزه ای )

چای نوشیدنی اول ما ایرانیان است . انتخاب یک چای برای ما از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . با یک با خرید چای بارمال ، از چای دیگری استفاده نخواهید کرد .

فیلم جعبه گشایی چای بارمال سیاه ( نیزه ای )

اگر مایل هستید تا چای بارمال اصل را بیشتر بشناسید پیشنهاد میکنیم تا فیلم جعبه گشایی چای بارمال سیاه را تماشا کنید .

به کانال ما در نماشا بپیوندید .

چای بارمال چیست؟

چای بارمال 100٪ طبیعی است . این چایی از گیاه Camellia sinensis تولید می شود و از برگهای خشک آن ، چای بینظیری دم می شود . چای بارمال یکی از نوشیدنی های پرطرفدار در دنیا است . به طوری که در اکثر فروشگاه های دنیا یافت می شود . حتی در فضای مجازی و فروشگاه های اینترنتی بزرگی نظیر آمازون Amazon نیز به راحتی در دسترس عموم قرار دارد .

بارمال bharmal بطور کلی سه نوع چایی تولید می کند . از این محصولات می توان به چای سیاه ، چای سبز و چای سفید اشاره کرد . تمامی این چای ها از مزارع کشور های صاحب نام در صنعت تولید چایی تامین می شود . به همین دلیل است که چای بارمال طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است . سریلانکا ، هند ، کنیا و چین تامین کننده های برگ های چای بارمال هستند .

انواع محصولات چای بارمال

بارمال انواع چای تولید می کنید . از معروف ترین تولیدات آن چای بارمال چکش سبز ، چای بارمال مشکی ( نیزه ای ) ، بارمال هندوانه ، بارمال نقره ای ( سوپر پیکو ) ، چای بارمال ارل گری یا ( عطری ) را توان نام برد .

چای سیاه

بارمال انواع چای سیاه را تولید و روانه بازارهای جهانی می کند. از جمله آن می توان به چای بارمال Spear Brand Tea که به چای بارمال مشکی دربین ایرانیان معروف است . چای بارمال Bharmal English Blend نیز که به چای عطری بارمال شهرت دارد در بین مردن دنیا و ایرانیان نیز شهرت یافته است . یکی دیگر از محصولات آن چای بارمال است Super Pekoe است . این محصول به چای بارمال نقره در بین مردم ایران معروف است .

چای بارمال Spear Brand Tea : چای بارمال مشکی

چای بارمال مشکی بسیار معروف است . نامی دیگر که به این چای اختصاص یافته چای بارمال نیزه است . دلیل این نام ظاهره بسته بندی آن است که یک فلش بزرگ اریب روی آن وجود دارد . چای بارمال نیزه بدون طعم است . به عبارتی چای ساده است . این چای فاقد هرگونه افزودنی است و محصولی از کشور سریلانکا است . اگر شما هم چای ساده می نوشید ، چای بارمال مشکی یا همان چای بارمال نیزه یکی از بهترین انتخاب ها است .

منابع : tearink ، wikipedia گردآوری ، تهیه و تنظیم : کاری از تیم بلاگ فروشگاه اینترنتی من و بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

جعبه گشایی قهوه لاوازا کرم گوستو فورته Forte - من و بازار

جعبه گشایی قهوه لاوازا کرم گوستو فورته Forte

جادوی لاوازا را در ترکیب عربیکا و روبوستا می توان یافت. دقت و ظرافت آن به گونه ای است که هیچ برندی توانایی رقابت با آن را ندارد.

blog manobazar
10 مارس 2022
آنباکس لاوازا روسا - من و بازار

جعبه گشایی قهوه لاوازا روسا در 45 ثانیه

جعبه گشایی قهوه لاوازا روسا همیشه اطلاعات ، جزئیات و محتویات هر محصول مورد توجه افرادی است که قصد خرید […]

blog manobazar
20 آوریل 2021
جعبه گشایی قهوه استارباکس اسپرسو روست Espresso Roast

جعبه گشایی قهوه استارباکس اسپرسو روست Espresso Roast

جعبه گشایی قهوه استارباکس اسپرسو روست Espresso Roast قهوه استارباکس اسپرسو روست ترکیب خوشمزه از قهوه آمریکای لاتین ، آسیا […]

blog manobazar
24 نوامبر 2021
preloader