logo-manobazar-2048x6021
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

راهنمای خرید اسکراب سنت ایوز ST.Ives

blog manobazar
26 سپتامبر 2022
6 دقیقه زمان برای مطالعه
راهنمای خرید اسکراب سنت ایوز - من و بازار

 اسکراب سنت ایوز ST.Ives

اسکراب سنت ایوز یکی از محصولات مراقبتی خوبی است که در بازار ایران موجود است. کسانی که این محصول را انتخاب کرده‌اند به دلیل رضایت زیاد با تعریف از این برند اسکراب، دیگران را تشویق به امتحان و خرید می‌کنند. در این مقاله می‌خواهیم ببینیم چرا این لایه بردار تا این حد محبوب است و چه خواص و آثاری دارد؟

اسکراب‌های لایه بردار سنت ایوز در مدل‌های مختلفی عرضه شده‌اند که هر کدام خصوصیات و ویژگی‌های مخصوصی دارند. پیش از ورود به بحث بهتر است با شركت سازنده اين اسكراب‌ها يعني سينت ايوز (ST.Ives) آشنا شويم، سپس باید با مفهوم اسکراب و اسکراب لايه‌بردار آشنا شويم.

در ادامه به نقد و بررسی دقيق مدل‌هاي اسکراب سنت ایوز ST.Ives و ويژگي‌هاي آن‌ها مي‌پردازيم و در انتها نظر كساني كه از اين محصول جادويي استفاده كرده‌اند را جويا مي‌شويم.

شركت سينت ايوز (ST.Ives)

شرکت سنت ایوز - من و بازار

شركت سينت ايوز ST.Ives به دليل سابقه بيست و پنج ساله يكي از بهترين توليدكننده‌هاي لوازم بهداشتي در جهان محسوب مي‌شود. محصولات مراقبت از پوست اين شركت مانند اسکراب سنت ایوز به صورت طبيعي يا ارگانيك تهيه مي‌شوند. به همين دليل است كه هنگام استفاده از اين محصولات، حس نچرال بودن را خواهيد داشت. اين محصولات همگي ضد آلرژي هستند و حتي اگر پوست حساسي داشته باشيد، مشكلي در استفاده از آن‌ها نخواهيد داشت.

شركت سنت ايوز نامش را از يك افسانه و كليساي قديمي گرفته است. شرکت مالک سنت ایوز كمپاني یونیلور ست كه بيش از 3.7 ميليارد دلار دارايي دارد و داراي دو برند سنت ایوز و آلبرتو کالور است. با اين كه خط توليد و كارخانه اصلي سينت ايوز در آلپاين ايالت كاليفرنيا در آمريكا قرار دارد ولي بايد گفت اين كمپاني چند مليتي است. به علاوه داراي يك آزمايشگاه مشهور است كه در شهر سیون سوئیس قرار دارد.

سوئيس كشوري است با مناظر طبيعي و كوهستاني كه مي‌توان انواع مواد اوليه نچرال را در آن پيدا كنيد. اين محصولات طبيعي الهام‌بخش توليدات سنت ايوز هستند و در فرمولاسيون آن‌ها به كار مي‌روند. در ادامه بهتر است با مفهوم اسكراب آشنا شويم و ببينيم اصلا چرا بايد از اسکراب استفاده كنيم؟

آشنايي با اسكراب اسکراب سنت ایوز ST.Ives

اسکراب سینت ایوز - من و بازار

ممكن است بپرسيد اسكراب چيست؟ چه فوايدي دارد كه افراد زيادي از آن استفاده مي‌كنند؟ فقط در اين حد بگوييم كه با گنجاندن اسكراب در برنامه و يا روتين هفتگي بسياري از مشكلات پوستي شما برطرف مي‌شود. به دليل خاصيت لايه‌برداري سلول‌هاي مرده و قديمي پوست از بين مي‌رود. ميزان چربي پوست كنترل مي‌شود. جوش‌هاي سرسياه پاكسازي مي‌شوند. علاوه بر اينها، پوستي شفاف و درخشان خواهيد داشت.

افرادي كه از اسكراب‌ها استفاده مي‌كنند پس از مدتي خواهند ديد كه جاي جوش‌هايشان به مرور زمان كم‌رنگ‌تر مي‌شود. نكته‌اي كه در اينجا خيلي بر روي آن تأكيد مي‌شود، پرهيز از استعمال اسكراب بر روي جوش‌هاي چركي و فعالي است كه سر باز كرده‌اند. زيرا اسكراب آلودگي را بر روي سطح پوست پخش كرده و ميزان آن‌ها بيشتر مي‌شود.

اگر تا به حال از اسكراب استفاده نكرده باشيد، احتمال دارد جوش‌هاي ريز و كوچكي بزنيد كه اصلا جاي نگراني ندارد زيرا اسكراب‌ها با انتقال جوش‌هاي زير پوستي به سطح پوست به درمان مشكلات پوستي شما كمك مي‌كنند. حالا كه با اهميت اين محصول آشنا شديد بهتر است به نقد و بررسی دقيق مدل‌هاي اسکراب سنت ایوز و خواص آن‌ها بپردازيم.

خاصيت اسکراب سنت ایوز ST.Ives

خاصیت اسکراب سنت ایوز - من و بازار

همان طور كه گفته شد، محصولاتاین برند خصوصا اسکراب سنت ايوز، مرطوب‌كننده‌ها، عصاره‌ها و غیره به شكل كامل نچرال و ارگانيك هستند. زيرا با هدف ساخت نچرال توليد شده‌اند تا نشاط و سلامتي را براي شما به ارمغان بياورند. بهتر است اين محصولات را امتحان كرده تا اثر معجزه‌آساي آن‌ها را تجربه كنيد. نتيجه استفاده از اين محصولات، شادابي، زيبايي، سلامتي و حس طبيعي است. زيرا در تهيه اين محصولات از عصاره‌هاي كاملا طبیعی و ارگانيك گیاهان مختلف استفاده شده است.

هدف از ساخت اسكراب لايه بردار، شفافيت و روشن‌كنندگي پوست است. در ادامه با خواص منخصر به فرد اين محصول فوق‌العاده آشنا مي‌شويد:

  •  طبيعي بودن و داشتن فرمولاسيون ارگانيك
  • لایه برداري ملایم
  • غنی ازعصاره طبیعی ميوه‌ها
  • كاربرد به عنوان پاک‌کننده پيش از آرایش
  • پيرايش و پاكسازي پوست
  • داراي خاصيت صاف‌سازي، روشن‌سازي، جوان‌سازي و يك دست‌كنندگي پوست
  • حذف انواع جوش‌هاي سرسياه، سرسفيد، قرمز و زيرپوستي
  • ضدحساسيت بودن و مناسب بودن براي انواع پوست‌ (مدل‌هاي متنوع)
  • قيمت مناسب

نقد و بررسی اسکراب سنت ایوز ST.Ives

نقد بررسی اسکراب سنت ایوز - من و بازار

اسکراب سنت ایوز داراي دانه‌هاي ريزي هستند و به همين دليل به هيچ وجه پوست را اذيت نمي‌كنند. همان طوري كه بارها گفته شد، اين مواد لايه‌بردار صد درصد طبيعي هستند. گفتيم اين اسكراب‌ها در مدل‌هاي مختلفي عرضه شده‌اند.

براي مثال اسكراب چاي سبز كه فاقد چربي است، براي پوست‌هاي جوشي و چرب مناسب است. به دليل داشتن اسيدساليسيك در فرمول شيميايي خود، داراي خاصيت پاكسازي‌كنندگي است و مي‌تواند تمامي جوش‌هاي سرسياه را از بين ببرد. در ضمن فاقد پارابن است و بوي لطيف و ملايمي دارد. تمام افراد با نوع پوست چرب و مختلط مي‌توانند از اين محصول استفاده كنند.

اسكراب ليمو و پرتقال كه دانه‌هاي به مراتب ريزتري دارد، براي پوست‌هاي حساس‌تر مناسب هستند. اين اسكراب نيز فاقد پاربان و چربي است و براي از ميان بردن سلول‌هاي مرده پوست و شفافيت مفيد است. خاصيت ديگر آن از بين بردن خشكي پوست است. اين اسكراب براي انواع پوست مناسب است.

مي‌توانيد از اين محصول بين 2 تا 4 مرتبه در هفته استفاده كنيد. اين محصول بويي شبيه به صابون‌هاي قديمي و نوستالژي دارد. براي استفاده كافي است تا آن را بر روي پوست مرطوب و خيس كمي ماساژ داده و سپس آبكشي كنيد.

نظرات مشتریان اسکراب سنت ایوز ST.Ives

نظرات مشتریان - من و بازار

مشترياني كه از اين محصول استفاده كرده‌اند، آن را مناسب لايه‌برداري مي‌دانند و معتقدند كه با دو بار استفاده در هفته نتايج درخشاني خواهيد گرفت. به مرور متوجه مي‌شويد كه پوستتان سفيد و روشن شده است. به خصوص محصولات ضد جوش و آكنه آن فوق‌العاده است. اين محصولات بوي خوب و حجم مناسبي دارند. به دليل خاصيت مرطوب‌كنندگي به جوان‌سازي و طراوت پوست كمك مي‌كنند. هر دو محصول معرفي‌ شده براي پوست‌هاي مختلط و چرب مفيد است.

پيشنهاد محصولات مشابه

به همراه اسکراب سنت ایوز مي‌توانيد از يك صابون روزانه معتدل مثل صابون لرويا استفاده كنيد. در ساختار اين محصول از شير استفاده شده است. اين صابون پوست صورت شما را مانند پوست يك نوزاد لطيف و شفاف مي‌سازد. داراي پروتئين، لاكتوز و ویتامین E است كه به رطوبت و طراوت پوست شما كمك شاياني مي‌كند.

پيشنهاد خريد اسکراب سنت ایوز ST.Ives

خرید اسکراب سنت ایوز - من و بازار

براي تهيه اين محصول مي‌توانيد به فروشگاه اینترنتی من و بازار مراجعه فرماييد. كارشناسان فروش به مشاوره و پشتيباني شما به پرسش‌هاي شما پاسخ مي‌دهند تا بتوانيد محصولات مورد نياز خود را انتخاب كرده و به سهولت آن‌ها را خريداري كنيد. اين فروشگاه به شما اطمينان خاطر مي‌دهد تا هیچ‌گونه نگرانی از بابت تأمين محصولات مورد نظر خود نداشته باشید. در اين فروشگاه مي‌توانيد انواع خرید صابون لرویا و اسكراب‌هاي سينت ايوز را به راحتي تهيه كنيد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

انواع قهوه - من و بازار

16 نوع قهوه سرد و گرم که باید بشناسید

نواع قهوه و خواص آن امروزه برای کسی پوشیده نیست، اما آیا شما قهوه با کیفیت را تهیه می کنید؟ برای انتخاب بهترین قهوه با ماباشید.

علیرضا بهرامیان
19 ژانویه 2022
اسکراب بدن

3 اصل اسکراب بدن و مزایای آن

مقدمه خرید اسکراب بدن مارک خوب مهم است، اما نحوه استفاده از آن مهمتر !؟ از تجمع سلول‌های مرده پوست، […]

علیرضا بهرامیان
27 نوامبر 2021
طرز تهیه کاپوچینو خانگی - من و بازار

طرز تهیه کاپوچینو خانگی : باریستا شو

طرز تهیه کاپوچینو خانگی اگر هوس یک نوشیدنی جذاب به سراغ شما آمده، کاپوچینو cappuccino درست کنید. برای تهیه این […]

blog manobazar
19 ژوئن 2021
preloader