logo-manobazar-2048x6021
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

کاهش وزن با ورزش در خانه : 2 روش 5 دقیقه ای

blog manobazar
05 مه 2021
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
کاهش وزن با ورزش کردن - من و بازار

کاهش وزن با ورزش در خانه

انتخاب یک روش برای لاغر شدن کار سختی است . اما انتخاب به عهده شماست که با رژیم غذایی و محصولات رژیمی وزن خود را کاهش دهید یا مسیر کاهش وزن با ورزش را انتخاب کنید . ما برای شما 2 روش 5 دقیقه ای را معرفی می کنیم تا با ورزش در خانه به وزن دلخواه خود برسید . 

لاغری و کاهش وزن با ورزش کردن در خانه 

کاهش وزن و لاغری به دغدغه بسیاری از انسان ها تبدیل شده است . در همه جای دنیا مردم از انواع روش ها برای لاغری و کاهش وزن استفاده می کنند. برخی با استفاده از  روش های علمی و با مراجعه به متخصص مسیر لاغری و کاهش وزن را طی می کنند. البته برخی نیز روش های غیر استاندارد را انتخاب می کنند که البته عوارض جانبی نیز دارد. 

اما همیشه روش هایی وجود دارد که برای کاهش وزن سلامت شما را تضمین می کنند . یکی از این روش ها که می توان بدون نگرانی از آن استفاده کرد ، کاهش وزن با ورزش در خانه است . ما قصد داریم با معرفی  2 روش 5 دقیقه ای به شما در کاهش وزن  کمک کنیم. شما می توانید به سادگی و با ورزش در خانه به وزن دلخواه خود برسید .

تمرین 5 دقیقه ای خود را تنظیم کنید

برای کاهش وزن در زمان تمرین 5 دقیقه ای باید چند کار مهم را انجام دهید . ابتدا اطمینان حاصل کنید که از سلامتی کافی برای فعالیت شدید ورزشی برخوردار هستید. اگر مدتی طولانی است که فعالیت ورزش انجام نداده اید ، در صورت صدمه دیدن یا نگرانی در مورد سلامتی ، با پزشک خود مشورت کنید. 

یک مینی تمرین مبتدی برای چربی سوزی به تجهیزات خاصی نیاز ندارد. بیشتر فعالیت ها را می توان با استفاده از وزن بدن خود به عنوان وزنه و مقاوم انجام داد . این 2 روش لاغری راه های کم هزینه ای هستند که برای تمرین در خانه بسیار مناسب هستند . 

مدت زمان هر 2 روش کاهش وزن  5 دقیقه است . یک زمان کوتاه برای کاهش وزن با ورزش در خانه که سلامتی شما را نیز تضمین میکند .

تمرین شماره 1 

قبل از انجام این روش ها ممکن است بخواهید با هر یک از این تمرینات آشنا شوید . اکثر فعالیت های این تمرینات کوتاه هستند . این حرکات ورزشی واضح و ساده است اما در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر ، تصاویر موجود را بررسی کنید. 

با توجه به تصاویری که در زیر آمده هر تمرین را به مدت 1 دقیقه انجام دهید. بین هر فعالیت 15 ثانیه استراحت کنید.

 

تمرین شماره 2

دومین تمرین 5 دقیقه ای پیشنهاد شده برای کاهش وزن با ورزش در خانه ، بر اساس تکرارهاست . این نکته را به یاد داشته باشید که با بهبود سطح آمادگی جسمانی ، مقاومت (دمبل ، نوار مقاومت یا توپ دارویی) را به آن اضافه کنید.

تمرین های زیر را با دقت مشاهده کنید . هر تمرین را 12 بار تکرار کنید . باید زمان بندی هر حرکت طوری تناسب داشته باشید که در 5 دقیقه تمامی حرکت ها انجام شود .

نکات  اصلی در تمرین 5 دقیقه ای

حتی اگر بتوانید هر روز نوعی فعالیت بدنی انجام دهید ، مواردی پیش می آید که به راحتی نمی توانید تمرین 5 دقیقه ای را کامل کنید . بنابراین ، آیا شما باید برنامه تمرین کاهش وزن را به طور کامل کنار بگذارید؟ “قطعا نه!” 

این نکته را فراموش نکنید : ” هرگز تسلیم نشو “. 

کلید موفقیت ، ثبات است . با این حال ، ممکن است برخی روز ها را از دست بدهید . پیشنهاد می شود که دوباره تمرکز کنید و مسیر خود را ادامه دهید . 

یک نکته کلیدی در روش کاهش وزن با ورزش در خانه اهمیت به تغذیه سالم پس از تمرین است . خوردن غذاهای مناسب بعد از ورزش، شما راضی نگه می دارد ، به طوری که برنامه کاهش وزن شما در مسیر درست خود قرار می گیرد.

حرف آخر

برای ایجاد یک مینی تمرین 5 دقیقه ای نیازی به صرف هزینه نیست . نگران نباشید ، چند فعالیت بدنی مورد علاقه خود را کنار هم قرار دهید و زمانی که آنها را تکمیل کردید ، برای آن زمان بندی مناسب را انجام دهید  . هنگامی که با تلفن صحبت می کنید می توانید از پله ها آهسته بالا و پایین بروید ، از اتاق نشیمن خود دور شوید یا یک حرکت اسکات دیواری انجام دهید . حتی می توانید برنامه تمیز کردن خانه خود را به یک جلسه کالری سوزی تبدیل کنید .

همان طور که گفته شد ، کلید موفقیت در  ثبات است. سعی کنید هر روز نوعی فعالیت را انجام دهید تا کالری کافی سوزانده شود . با برنامه ریزی منظم هدف خود را  دنبال کنید .

کلید موفقیت در ثبات است .

منابع : newscientist ، verywellfit

ترجمه و گردآوری :کاری از تیم بلاگ فروشگاه اینترنتی من و بازار

2 پاسخ به “کاهش وزن با ورزش در خانه : 2 روش 5 دقیقه ای”

  1. یسنا گفت:

    چه حرکات راحتی برای ما تنبلا خیلی خوبه😂😂😂😂واقعا لایک برای پستهای شما کمه . پیج شما بینظیره😘😘😘

  2. rahgozar گفت:

    کرانچ دوچرخه عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

طرز تهیه حلوا خرما - من و بازار

طرز تهیه حلوا خرما Halwa

طرز تهیه حلوا خرما به عنوان یکی از حلواهای خوشمزه، طرفداران زیادی دارد. انواع حلوا با کاربردهای متفاوت در نقطه نقطه کشور عزیزمان پخته و استفاده می‌شوند.

blog manobazar
23 سپتامبر 2022
خواص خرما برای زنان - من و بازار

خواص خرما برای زنان؛ خواص شگفت انگیزی باید بدانید

خواص خرما برای زنان و مصرف آن در دوران خاص مانند شیردهی، بارداری یا دوران قاعدگی توصیه می‌شود تا با حفظ سلامت بدن، این ایام را راحت‌تر سپری کنند.

blog manobazar
19 آوریل 2023
شکلات صبحانه نوتلا

7 حقیقت شکلات صبحانه نوتلا

7 حقیقت شکلات صبحانه نوتلا که در ادامه می خوانید نظرتان را در مورد استفاده از این دسر لذیذ نظم می بخشد.

علیرضا بهرامیان
01 دسامبر 2021
preloader