logo-manobazar-2048x6021
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

کره بادام زمینی Jif + فواید و راهنمای خرید

blog manobazar
16 آگوست 2022
4 دقیقه زمان برای مطالعه
کره بادام زمینی جیف - من و بازار

کره بادام زمینی Jif Peanut Butter

کره بادام زمینی یکی از پرطرفدارترین خوراکی‌ها در عرصه بین‌الملل محسوب می‌شود. این محصول فواید بی‌شماری دارد و با طعم بی‌نظیری که دارد توانسته است نظر اقشار مختلف جامعه را به خود جلب کند. کره بادام زمینی Jif یکی از بهترین برندهایی است که می‌توانید انتخاب کنید و با آسودگی خیال آن را در سبد مواد غذایی روزمره خود بگنجانید.

کره بادام زمینی Jif

کره بادام زمینی jif - من و بازار

کره بادام زمینی از بادام آسیاب شده بو داده که به صورت یک خمیر غلیظ در آمده است، به دست می‌آید. بهتر است این محصول فاقد شکر و مواد نگهدارنده باشد چرا که این محصول به تنهایی سالم است و فواید بسیار زیادی را در خود جای داده است. کره بادام زمینی Jif دارای تکه‌های بادام زمینی است که با مصرف آن طعمی متفاوت و فوق‌العاده را تجربه خواهید کرد.

جیف Jif در کشور آمریکا تولید می‌شود و از سال 1958 کار خود را آغاز کرده است. در حال حاضر بسیاری از کشورهای دنیا از کره بادام زمینی Jif استفاده می‌کنند و یکی از پرفروش‌ترین برندهای کره بادام زمینی به شمار می‌رود. در ادامه به چند نمونه از فواید کره بادام زمینی خواهیم پرداخت.

این برند تولیدات متنوعی دارد. کره بادام زمینی جیف قرمز، جیف رژیمی و اکستراکرانچی از محبوب ترین های این برند هستند.

فواید کره بادام زمینی Peanut Butter

فواید کره بادام زمینی - من و بازار

کره بادام زمینی طبیعی و خالص دارای خواص ارزشمندی است که نقش مهمی در سلامت بدن دارد. این خوراکی خوشمزه فواید آجیل را دارد و مصرف آن به صورت روزانه می‌تواند تا حد زیادی انرژی مورد نیاز بدن را تامین کرده و سیستم ایمنی بدن را تقویت کند. اما این تنها بخشی از فواید بی‌شمار کره بادام زمینی است. از فواید دیگر این محصول می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • کاهش ابتلا به دیابت

مصرف کره بادام زمینی احتمال ابتلا به دیابت را کاهش می‌دهد. بر اساس مطالعات انجام شده مصرف 31 گرم آجیل یا کره بادام زمینی در هفته می‌تواند خطر ابتلا به دیابت را تا 30 درصد کاهش دهد.

  • کاهش وزن

گنجاندن کره بادام زمینی در یک رژیم غذایی کم کالری نقش موثری در کاهش وزن شما دارد. در واقع کره بادام زمینی پروتئین بیشتری نسبت به آجیل‌های دیگر دارد. کره بادام زمینی Jif به دلیل داشتن چربی و فیبر بالا، به عنوان میان وعده می‌تواند تا مدت زمان زیادی شما را سیر نگه دارد. به همین علت میزان کالری دریافتی شما در طول روز کاهش می‌یابد. مصرف 200 کالری کره بادام زمینی در برابر مصرف 200 کالری نان پرتزل، احساس سیری بیشتری در افراد ایجاد می‌کند.

  • سلامت ماهیچه و اعصاب | کره بادام زمینی Jif

یکی از مواد معدنی که برای تقویت عضلات بدن ضروری محسوب می‌شود، منیزیم است. کره بادام زمینی یک خوراکی سرشار از منیزیم است و 12 درصد از منیزیم مورد نیاز بدن در هر وعده مصرفی این خوراکی گنجانده شده است. در واقع این محصول در سم زدایی بدن، حفظ سلامت دستگاه عصبی، استحکام دندان‌ها، تنظیم دمای بدن، تولید انرژی و استحکام استخوان‌ها نقش به سزایی دارد.

  • کمک به آرامش اعصاب

کره بادام زمینی Jif به حفظ آرامش و خونسردی کمک می‌کند و نقش مهمی در کاهش استرس و اضطراب دارد. کره بادام زمینی حاوی بتاسیتوسترول است که یک نوع استرول گیاهی است. وجود این ماده باعث شده است تا ورزشکاران از این ماده غذایی استفاده کنند. بتاسیتوسترول به طور طبیعی باعث بالا رفتن کلسترول می‌شود و تعادل میان هورمون‌ها را برقرار می‌کند. بتاسیتوسترول می‌تواند تا حد زیادی به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند.

  • جلوگیری از ورود مواد سمی

کره بادام زمینی به دلیل داشتن چربی‌های غیر اشباع و چند زنجیره‌‌ای، به جذب ویتامین‌های محلول در چربی از جمله ویتامین E و ویتامین K کمک می‌کند. در واقع نقش ویتامین E در بدن، محافظت از بدن در برابر مواد سمی است. همچنین ویتامین E به تسکین سندرم پیش از قاعدگی کمک می‌کند. همچنین سبب بهبود آّب مروارید، بیماری‌های عصبی مانند آلزایمر و دیابت خواهد شد. ویتامین K نیز جهت انعقاد خون بسیار ضروری است و باعث انتقال کلسیم در بدن می‌شود. این ویتامین برای حفظ سلامت استخوان نیز بسیار مفید است.

  • تقویت انرژی

وجود موادی مانند فیبر، پروتئین و اسیدهای چرب در کره بادام زمینی باعث حفظ انرژی از شروع روز تا پایان شب خواهد شد. این مواد قند خون را در حالت تعادل نگه داشته و از افت قند خون در طول روز جلوگیری می‌کند.

مواد تشکیل دهنده کره بادام زمینی Jif

کره بادام زمینی Jif از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت بالا تولید شده و تمام خواص موجود در مواد را در خود حفظ جای داده است. در تولید این محصول از مقادیر بسیار کم شکر و نمک استفاده شده است.

چربی کاهش یافته و همچنین وجود مقدار زیاد ویتامین K و E از دیگر ویژگی‌های این کره بادام زمینی است. لازم به ذکر است این محصول فاقد گلوتن است، از این روی موجب بروز حساسیت در افراد نمی‌شود. تولیدکنندگان کره بادام زمینی جیف جهت رفاه حال مصرف کنندگان، ماده گلوتن را از این محصول حذف کرده‌اند.

فواید دیگر کره بادام زمینی

کره بادام زمینی - من و بازار

علاوه بر خواص گفته شده، در این ماده غذایی ویژگی‌های بسیار زیاد دیگری نیز نهفته است که به اختصار توضیح خواهیم داد.

  1. یکی از ویژگی‌های باورنکردنی کره بادام زمینی، صاف کردن پوست است. به همین جهت مصرف آن به افراد کهنسال نیز توصیه می‌شود.
  2. کره بادام زمینی باعث افزایش سوخت و ساز بدن می‌شود و این امر در حفظ و تثبیت وزن نقش مهمی دارد. این محصول از ابتلا به بیماری‌هایی مانند تیروئید جلوگیری می‌کند.
  3. کره بادام زمینی Jif مقادیر بسیار زیادی از آنتی اکسیدان و پتاسیم را در خود جای داده است. وجود این‌گونه مواد مغذی در این محصول، سبب کاهش فشار خون می‌شود و احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی را کاهش می‌دهد.

سخن آخر

حال که با فواید بسیار این محصول آشنا شدید، لازم است جهت تهیه آن فروشگاهی را انتخاب کنید که معتبر بوده و تنوع محصولات بالایی داشته باشد.
فروشگاه اینترنتی من و بازار تمامی انتظارات شما را از یک فروشگاه آنلاین برآورده می‌کند. این فروشگاه با تامین انواع مواد غذایی، باعث ایجاد تجربه‌ای جذاب و شگفت انگیز از یک خرید اینترنتی در شما خواهد شد.

جهت کره بادام زمینی Jif اصلی به راحتی می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی من و بازار این محصول شگفت انگیز و خوشمزه را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قهوه روبوستا Robusta Coffee - من و بازار

قهوه روبوستا چیست و چرا باید آن را تجربه کنید؟

قهوه روبوستا Robusta دارای طعم تلخ و بوی قوی‌تری نسبت به قهوه عربیکا می‌باشد. قهوه روبوستا دارای مقدار بیشتری کافئین است. روبوستا طعم بی نظیر زندگیست.

blog manobazar
07 نوامبر 2023
اسکراب بدن

3 اصل اسکراب بدن و مزایای آن

مقدمه خرید اسکراب بدن مارک خوب مهم است، اما نحوه استفاده از آن مهمتر !؟ از تجمع سلول‌های مرده پوست، […]

علیرضا بهرامیان
27 نوامبر 2021
درمان پینه

5 اصل برای درمان پینه

مقدمه درمان پینه پا با جوش شیرین ، درمان پینه پا در طب سنتی ، لایه برداری پینه پا، همه […]

علیرضا بهرامیان
07 دسامبر 2021
preloader