logo-manobazar-2048x6021
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

بهترین خمیر دندان سفید کننده چه ویژگی هایی دارد؟

blog manobazar
04 آگوست 2023
4 دقیقه زمان برای مطالعه
بهترین خمیر دندان سفید کننده چه ویژگی هایی دارد - من و بازار

مقدمه

لبخند زیباترین حالت چهره‌ی انسان است و منتقل کننده‌ی حس صمیمیت و دوستی به فرد مقابل ما است. اما لبخند دل‌فریب و جذاب بدون دندان‌های سفید و مرتب امکان پذیر نیست پس منطقی است اگر بگوییم دندان‌ها نقش بسیار مهمی در جذابیت و زیبایی ما دارند. خمیر دندان‌های سفید کننده یکی از راه‌های آسان و بدون دردسر برای داشتن دندان‌های سفید و تمیز هستند. در ادامه انواع و بهترین خمیر دندان سفید کننده موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم و به مشخصات یک خمیر دندان خوب می‌پردازیم.

بهترین خمیر دندان سفید کننده چیست؟

بهترین خمیر دندان سفید کننده چیست - من و بازار

 

در این نوع از خمیر دندان‌ها مواد ساینده‌ای وجود دارد که جرم‌ها و لکه‌های روی دندان را می‌سابند و به کمک مواد شیمیایی دندان‌های شما را سفید و براق می‌کنند، همچنین از بوجود آمدن پلاک روی دندان جلوگیری می‌کنند. خمیر دندان‌ها‌ی سفید کننده در صورت استفاده‌ی مداوم، با سایش ملایمی که دارند لکه‌ها و آلودگی‌های سطحی ناشی از سیگارکشیدن و نوشیدن چای و قهوه را از روی دندان پاک می‌کنند تا رنگ اصلی آن نمایان شود اما قادر به تغییر جنس و رنگ اصلی دندان‌ها نیستند.

مزایا استفاده از خمیر دندان سفید کننده

مزایا استفاده از خمیر دندان سفید کننده - من و بازار

  1. پیشگیری از تشکیل جرم و پلاک
  2. خوشبو کنندگی و طعم ماندگار
  3. از بین برنده لکه‌های سطحی
  4. پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های لثه
  5. دارای خواص ضد پوسیدگی

بهترین خمیر دندان سفید کننده حاوی چه موادی است؟

بهترین خمیر دندان سفید کننده حاوی چه موادی است - من و بازار

برای داشتن دندان‌های سالم، حداقل دو مرتبه در روز مسواک زدن با خمیر دندان مناسب امری ضروری است. در نظر متخصصان انجمن دندان پزشکان آمریکا، فلوراید تاثیر بسیار زیادی در مقاومت و سلامت دندان دارد. این ماده از پوسیدگی و خرابی دندان پیشگیری می‌کند و مانع از بوجود آمدن حفره و لک روی سطح دندان می‌شود.

با توجه به اهمیت این ماده می‌توان گفت که بهترین خمیر دندان سفید کننده، خمیر دندانی است که حاوی فلوراید است. امروزه استفاده از خمیر دندان‌های گیاهی و طبیعی که فاقد فلوراید هستند متداول شده است اما هیچ ماده‌ای قدرت و اثرگذاری فلوراید را ندارد. تعدادی از این خمیر دندان‌های حاوی فلوراید موجود در بازار خمیر دندان کلگیت، خمیر دندان آکوافرش، خمیر دندان سنسوداین و خمیر دندان سفید کننده سنسوداین هستند.

مطالب مرتبط:‌ دلایلی برای انتخاب و خرید خمیردندان سنسوداین

خمیر دندان سفید کننده مناسب برای استفاده روزانه

خمیر دندان سفید کننده مناسب برای استفاده روزانه - من و بازار

خمیر دندان‌های سفید کننده با سایشی که روی دندان ایجاد می‌کنند موجب خراش مینای دندان می‌شوند. پس خمیر دندانی انتخاب کنید که مناسب استفاده روزانه است و سایشی ملایم دارد. همچنین از خمیر دندان سفید کننده مخصوص دندان حساس استفاده کنید تا از درد گرفتن دندان‌ها پیشگیری کنید.

از خمیر دندان شیرین استفاده نکنید

از خمیر دندان شیرین استفاده نکنید - من و بازار

خمیر دندان‌های شیرین با مواد افزودنی جهت جذب بیشتر مشتری تولید می‌شوند اما شیرین کننده‌هایی که در ترکیبات آن‌ها بکار برده می‌شوند به شدت برای دندان مضر است و در صورت استفاده‌ مداوم موجب پوسیدگی و سیاه شدن دندان می‌شوند. پس هنگام خرید بهترین خمیر دندان سفید کننده به طعم دهنده‌ها و شیرین کننده‌های افزودنی توجه کنید.

برچسب روی محصول را مطالعه کنید

برچسب روی محصول را مطالعه کنید - جنوبی

با توجه به اهمیت رسیدگی به دندان‌ها و رعایت بهداشت دهان هنگام خرید بهترین خمیر دندان سفید کننده حتما برچسب روی محصول را با دقت مطالعه کنید. بعضی از خمیر دندان‌ها مخصوص بزرگسالان هستند و کودکان زیر شش سال نباید از آن‌ها استفاده کنند. همچنین دقت کنید که ترکیبات خمیر دندان حساسیت‌زا و یا آلرژی‌زا نباشند.

معرفی برند‌های بهترین خمیر دندان سفید کننده

معرفی برند‌های بهترین خمیر دندان سفید کننده - من و بازار

  1. خمیر دندان کلگیت: این خمیر دندان حاوی مواد معدنی فعال است که از پوسیدگی و جرم گرفتگی دندان تا حد زیادی جلوگیری می‌کند. همچنین مینای دندان را تقویت کرده و به آن جلا می‌بخشد.
  2. خمیر دندان آکوافرش: این خمیر دندان از ایجاد پلاک روی دندان پیشگیری می‌کند و همچنین موجب تسکین درد و کاهش حساسیت دندان می‌شود.
  3. خمیر دندان سفید کننده سنسوداین: این خمیر دندان قابلیت سفیدکنندگی بالایی دارد و مناسب برای دندان‌های حساس است. جرم و لکه‌های روی دندان را نیز به خوبی از بین می‌برد.

بیشتر بخوانید:‌ 10 خمیردندان برتر جهان و مورد تایید پزشکان

معایب استفاده از خمیر دندان سفید کننده

معایب استفاده از خمیر دندان سفید کننده - من و بازار

این خمیر دندان‌ها به دلیل سایشی که برای از بین بردن جرم و لک روی دندان ایجاد می‌کنند در صورت استفاده بیش از اندازه موجب خراشیدگی سطح دندان می‌شوند و به مینای دندان آسیب می‌رسانند.

سطح عاج دندان که زیر مینای دندان قرار دارد پر از روزنه‌هایی است که به عصب دندان می‌رسند به همین دلیل وقتی مینای دندان نازک می‌شود دندان حساس شده و با سرد و گرم شدن عصب آن واکنش نشان داده و درد می‌گیرد. همچنین با از بین رفتن مینای دندان درخشندگی دندان هم از بین می‌رود که قابل بازگشت نیست.

نحوه استفاده و پیشگیری از آسیب خمیر دندان سفید کننده

نحوه استفاده و پیشگیری از آسیب خمیر دندان سفید کننده - من و بازار

جهت پیشگیری از نازک شدن مینای دندان بهتر است از یک مسواک نرم و خمیر دندان سفید کننده با خاصیت سایش ملایم استفاده کنید و هنگام شست‌و‌شوی دندان هرگز مسواک را روی سطح دندان فشار ندهید بلکه به آرامی و با حرکات دورانی دندان را تمیز کنید.

خمیر دندان معمولی روزنه‌های سطح دندان را پر می‌کند ولی خمیر دندان سفید کننده دقیقا برعکس آن را انجام می‌دهد پس فقط یک یا دو بار در هفته از این خمیر دندان‌ها استفاده کنید. فلوراید مینای دندان را تقویت می‌کند پس از خمیر دندان حاوی این ماده استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:‌ بررسی خرید خمیر دندان کلگیت در 4 دقیقه

حرف آخر خرید بهترین خمیر دندان سفید کننده

حرف آخر خرید بهترین خمیر دندان سفید کننده - من و بازار

در این مقاله به مزایا و معایب خمیر دندان و همچنین ویژگی های یک خمیر دندان خوب اشاره کردیم پس هنگام خرید بهترین خمیر دندان سفید کننده به این نکات دقت کنید. خمیر دندان‌های حاوی فلوراید مینای دندان‌ها را تقویت می‌کنند و از پوسیدگی و خرابی دندان پیشگیری می‌کنند.

بسیاری از خمیر دندان‌های سفید کننده مناسب استفاده روزانه نیستند و ممکن است به دندان شما آسیب بزنند پس به کاربرد و قدرت سایش آن‌ها دقت کنید. از خرید خمیر دندان‌هایی که مواد افزودنی طعم دهنده و شیرین کننده دارند خودداری کنید این مواد موجب پوسیدگی دندان‌ها می‌شوند.

برچسب ترکیبات روی خمیر دندان همه اطلاعات لازم جهت استفاده از محصول را به شما می‌دهد پس حتما آن را مطالعه کنید. از خمیر دندان مناسب جنس دندان خود استفاده کنید. قدرت سایش خمیر دندان‌های سفید کننده متفاوت است پس با توجه به جنس دندان و میزان لک‌ها و جرم‌ها خمیر دندان مناسب را انتخاب کنید. خمیر دندان های تقلبی غیراستاندارد و مضر هستند برای خرید خمیر دندان اصل و انواع محصولات بهداشت دهان و دندان به سایت من و بازار بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

راهنمای خرید قهوه لاوازا lavazza - من و بازار

راهنمای خرید قهوه لاوازا و 10 محصول برتر؛ برندی از ایتالیا

خرید قهوه لاوازا و اسپرسو شاید برای برخی از افراد تجربه ساده‌ای نباشد، مگر اینکه از قبل اطلاعات لازم را در این زمینه داشته باشند.

blog manobazar
29 جولای 2022
طرز تهیه کوکی نوتلا - من و بازار

طرز تهیه کوکی نوتلا : ساده مثل آب خوردن

آنچه در این مطلب می خوانیم… کوکی نوتلا Nutella Cookies شگفت انگیز مثل سادگی  . کوکی نوتلا همین ویژگی رو […]

blog manobazar
08 جولای 2021
راهنمای خرید قهوه با 3 نکته کلیدی - من و بازار

راهنمای خرید قهوه : 3 نکته کلیدی

راهنمای خرید قهوه با 3 نکته کلیدی به سادگی از کنار خرید قهوه عبور نکنید. برای خرید یک قهوه با […]

blog manobazar
14 مارس 2021
preloader