logo-manobazar-2048x6021
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

طرز تهیه کاپ کیک در 4 حرکت : لوتوس بیسکوف

blog manobazar
14 آوریل 2021
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
طرز کاپ کیک لوتوس لوتوس بیسکوف - من و بازار

طرز تهیه کاپ کیک 

برای همه ما زمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . رسپی هرچه ساده تر طرفداران آن بیشتر است .با ما باشید تا در 4 حرکت طرز تهیه کاپ کیک را به شما آموزش دهیم .

کیک لیوانی

کاپ کیک ، ماگ کیک، کیک لیوانی یا کیک فنجانی همگی از خانواده بزرگ کیک‌های لیوانی هستند. یا به عبارتی نام های دیگری است که به کیک فنجانی نسبت داده می شود .

کاپ کیک ها کیک های کوچکی هستند که برای سرو تک نفره تهیه شده‌اند . ممکن است در یک کاغذ نازک یا فنجان آلومینیومی یا لیوان (ماگ) نیز پخته شوند. می‌توان مانند کیک‌های بزرگ برای تزیین آن از میوه ، آب نبات و … استفاده کرد.
مواد اولیه مورد استفاده در تهیه کیک‌های لیوانی، مانند دیگر کیک‌ها است.

کره، شکر، تخم مرغ و آرد. تقریباً از هر روشی که برای کیک لایه‌ای مناسب باشد می‌توان برای پخت کیک لیوانی استفاده کرد. خمیر کیک مورد استفاده برای این کیک‌ها ممکن است دارای طعم و مزه های متفاوت باشد. می‌توان از مواد دیگری هم مانند کشمش، توت، آجیل یا چیپس شکلات هم در تهیه آن استفاده کرد.

اگر شما هم از طرفداران کیک‌های لیوانی هستید پیشنهاد می‌کنیم همراه من و بازار و طرز تهیه کاپ کیک باشید. با این دستور پخت، در زمانی کوتاه یک میان وعده لذیذ در دسترس شما خواهد بود.

طرز تهیه کاپ کیک در 4 حرکت

آن چیزی که کاپ کیک ها را متفاوت کرده ، زمان تهیه آنها است . شما میتوانید در زمانی کوتاه یک کیک خوشمزه را در خانه درست کنید و طرزتهیه کاپ کیک توس بیسکوف بسیار ساده است و توجه شما را جلب خواهد کرد .

من و بازار نیز با توجه به این موضوع در کنار شما است تا آموزش یک کاپ کیک خوشمزه را در اختیار شما بگذارد . شما میتوانید در با من و بازار ،  طرز تهیه کاپ کیک در 4 حرکت را فرا بگیرید .
این کاپ کیک در اصل یک کیک لیوانی لوتوس بیسکوف است . یا به عبارتی ماده اولیه اصلی در ساخت این کاپ کیک کرم بیسکویت لوتوس است .

اما در طرز تهیه کاپ کیک لوتوس بیسکوف به مواد اولیه ساده ای نیاز داریم که در لیست زیر برای شما قرار داده شده است .

مواد لازم برای طرز تهیه کاپ کیک لوتوس بیسکوف

1 – آرد : 4 قاشق غذاخوری
2 – بکینگ پودر : ¼ قاشق چایخوری
3 – شیر : 5 قاشق غذاخوری
4 – کرم بیسکویت : 3 قاشق غذاخوری

در طرز تهیه کاپ کیک لوتوس بیسکوف به صورت زیر عمل کنید .

در ابتدا به یک فنجان نیاز دارید . انتخاب یک فنجان شیک ، شما را سر ذوق می آورد و تهیه کاپ کیک لوتوس بیسکوف را لذت بخش می کند .

4 قاشق غذا خوری آرد را درون فنجان بریزید . پس این کار بکینگ پودر را به آن اضافه کنید . مقدار بکینگ پودری که به آن اضافه می کنید ¼ قاشق چایخوری باشد . پس از این کار آرد و بکینگ پودر را با یک چنگال و یا یک قاشق کوچک مخلوط کنید تا به خوبی با هم ترکیب شوند .

پس از اینکه به خوبی میکس و ترکیب شدند . شیر را به آن اضافه کنید . مقدار شیری که اضافه می کنید 5 قاشق غذاخوری باشد .

حالا کرم بیسکویت را به آن اضافه کنید . پس از افزودن کرم بیسکویت به خوبی ترکیبات را با هم مخلوط کنید . این کار را تا جایی انجام دهید که ترکیب شما حالتی خامه ای و صاف به خود بگید .

پس از این کار لیوانی که حاوی ترکیبات است را به مدت 1 دقیقه درون مایکروویو قرار دهید .پس از زمان یاد شده کاپ کیک شما آماده شده است .

کاپ کیک شما آماده شده است . یک چای خوشمزه ، یا قهوه ای اصیل می تواند لذت خوردن آن را دوچندان کند.

نوش جان

به کانال ما در نماشا بپیوندید .

تهیه و تنظیم : کاری از تیم بلاگ فروشگاه اینترنتی من و بازار
منبع : youtube 

تبلیغات

اگر کرم بیسکویت در دسترس شما قرار ندارد ، جای هیچ گونه نگرانی نیست . شما به راحتی می توانید در فروشگاه اینترنتی من و بازار اقدام به خرید کرم بیسکویت لوتوس کنید . ما این محصول را در زمانی کوتاه و یک بسته بندی باکیفیت برای شما از بوشهر ارسال خواهیم کرد . من و بازار در کنار شما است تا دغدغه نسبت به تامین کالا های اورجینال خارجی نداشته باشید .

می توانید با مقداری پودر کاکائو ، نوتلا ، کرم بیسکویت و یا هرچیزی که به علایق شما نزدیکتر است آن را تزیین کنید . تزیین هر خوردنی باعث می شود تا هنگام میل کردن آن حس بهتری به شما منتقل کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

سالاد خرما و پنیر فتا - من و بازار

طرز تهیه سالاد خرما و پنیر فتا

سالاد خرما و پنیر فتا یکی از سالادهای خوشمزه و مغذی است که با ترکیب خرماهای نرم و شیرین با پنیر فتا عالی درست می‌شود.

blog manobazar
28 مارس 2023
موس اوریو Oreo Mousse - من و بازار

طرز تهیه موس اوریو Oreo Mousse

از موس اوریو می توانید برای مهمانی و دورهمی ها استفاده کنید. چند لیوان که از Oreo Mousse پر شده، می تواند هر کسی را جذب خود کند.

blog manobazar
02 مارس 2021
کرم لوتوس چیه - من و بازار

کرم لوتوس چیه؟ خلاصه، مفید و خودمونی

کرم لوتوس یکی از محبوبترین خوارکی‌های دنیاست. عطر و طعمش فوق العاده هست و کیفیت مواد اولیه‌ش بسیار بالاست.

blog manobazar
18 اکتبر 2023
preloader