logo-manobazar-2048x6021
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

15 صابون صورت که باید بشناسید

علیرضا بهرامیان
04 ژانویه 2022
7 دقیقه زمان برای مطالعه
انواع صابون صورت

مقدمه

آیا نمی دانید چگونه از این انواع صابون صورت استفاده کنید؟ این روش به همان اندازه صابون معمولی آسان است. فقط صابون خود را خیس کنید و آن را بین دستان خود کف کنید. سپس، کف را به تمام صورت خود بمالید و آبکشی کنید. آموزش خرید رسالت فروشگاه چند منظوره من و بازار است که تمام تلاشش را می کند تا آنچه لازم و ضروری است با شما به اشتراک گذاشته شود. زیرا مدیریت این مرکز خرید بزرگ بر این باور است که لذت خرید زمانی بوجود می آید که خریدار با آگاهی محصول مورد نیازش را انتخاب کند. برای انتخاب بهترین صابون صورت پیشنهاد می کنیم تا پایان همراه ما باشید.

صابون صورت چیست؟

صابون صورت چیست - من و بازار

بهترین صابون برای صورت، صابونهایی هستند که به طور خاص برای شستن صورت ساخته شده اند. صابون‌های پاک‌کننده صورت امروزه محبوب‌تر نیز شده‌اند، زیرا برندهایی مختلف در حال تولید صابون‌های صورت برای انواع پوست هستند. همچنین، صابون‌های صورت می‌توانند نسبت به سایر انواع شوینده‌های صورت روی صورت شما ملایم‌تر باشند، زیرا معمولا بدون مواد شیمیایی ساخته می شوند، و آنها را به گزینه‌ای عالی برای مراقبت روتین از پوست شما تبدیل می‌کند.

15 صابون صورت که باید بشناسید

انواع صابون های صورت - من و بازار

ما در اینجا انواع صابون صورت را برایتان معرفی کردیم و شما می توانید با توجه به جنس پوست خود یکی از این صابون ها را برای خود انتخاب کنید:

#1 انواع صابون صورت : صابون پاک کننده صورت آبرسان هلو  برای پوست های خشک و نرمال

صابون هلو - من و بازار

یک صابون پاک کننده صورت و مرطوب کننده بدون پلاستیک با اسید هیالورونیک فوق هیدراتاتور برای بازسازی و احیای پوست خشک.

#2 انواع صابون صورت : صابون زغال سنگ فعال مرمری

صابون زغال - من و بازار

با خاک رس زرد برزیلی قبل از تمیز کردن و مرطوب کردن پوست شما، آلودگی ها و سموم را از بین می برد. این صابون صورت که به عنوان تعادل روزانه پوست ایجاد شده است، همچنین بدون پارابن، بدون سولفات، به طور طبیعی با اسانس های پرتقال معطر است.

#3 انواع صابون صورت : صابون پاک کننده صورت متعادل کننده هلو برای پوست های چرب و ترکیبی

صابون صورت هلو - من و بازار

این صابون پاک کننده صورت متعادل کننده هلو با عطر و بوی گریپ فروت خوب که پوست های چرب و مختلط که قرمزی قابل مشاهده را بدون از بین بردن پوست شفاف و بهبود می بخشد.

فرموله شده برای کف غنی و مغذی، این صابون به صورت متعادل کننده با روغن نارگیل، گل رز فرموله شده است.

#4 انواع صابون صورت : صابون سم زدایی صورت

صابون سم زدایی صورت - من و بازار

با یک صابون همه کاره برای صورت و بدن، پوست را به آرامی تمیز و تغذیه کنید تا پوستی نرم تر و صاف تر داشته باشید. صابون سم زدایی صورت یک فرمول منحصر به فرد از عصاره جلبک دریایی مثانه غنی از مواد مغذی، پودر زغال چوب، خاکستر آتشفشانی و عصاره چای سبز است که به آبرسانی و تغذیه پوست کمک می کند.

#5 انواع صابون صورت : صابون زیبایی ترا بیوتی

صابون زیبایی-داو فروشگاه - من و بازار

این صابون زیبایی صورت شستن یک تخت از گل رز را می سازد. این صابون صورت دست ساز و از مواد 100% طبیعی و گیاهی مانند روغن نارگیل، روغن آووکادو، روغن کرچک، کره شی، گل رز و اسانس اسطوخودوس ساخته شده است. در حین استفاده از آن، ناخالصی ها و سموم را از بین می برد.

#6 انواع صابون صورت : صابون های مایع صورت

صابون مایع - من و بازار

 

فرمول پاک کننده کلینیک برای پوست های حساس بسیار ساده است. روغن زیتون آبرسان، خیار تسکین دهنده و آفتابگردان پاک کننده پوست شما را شاداب می کند، در حالی که کافئین و ویتامین E به پوست شما کمک می کند تا احساس «بیداری» پس از پاکسازی داشته باشید. همچنین عاری از پارابن است.

بهترین صابون برای هر نوع پوست

صابون برای هر نوع پوست - من و بازار

 

هر شخصی جنس پوست خاص خود را دارد و هر صابونی را نمی توان برای هر صورتی با جنس پوست مشخص استفاده کرد. ما در اینجا انواع مختلف صابون های صورت برای پوست های خشک، چرب، آکنه و غیره را معرفی کرده ایم:

#1 انواع صابون صورت : بهترین صابون برای صورت خشک

بهترین صابون برای صورت خشک - من و بازار

صابونی ملایم و آبرسان جهت شستشوی روزانه صورت و پوست. این ماده مملو از اسید هیالورونیک (یک مرطوب کننده که رطوبت را به پوست می کشد) و سرامیدها (لیپیدهایی که به حفظ رطوبت پوست کمک می کند) است.

#2 انواع صابون صورت : بهترین صابون برای پوست های حساس

بهترین صابون برای پوست های حساس - من و بازار

این صابون ملایم صورت و بدن برای افرادی که پوست حساسی دارند ایده آل است زیرا بدون مواد تحریک کننده مانند عطرها یا رنگ های مصنوعی، الکل های خشک کننده و سولفات ها ساخته شده است. درعوض، از بلغور جو دوسر تسکین دهنده، کره شی و ویتامین E برای بهبود و پاکسازی پوست شما استفاده می کند.

#3 انواع صابون صورت : بهترین صابون برای آکنه

بهترین صابون برای آکنه - من و بازار

اگر با آکنه سر و کار دارید، این صابون صورت و بدن برای شما مناسب است. این محصول با اسید سالیسیلیک که به حل کردن چربی اضافی و تجمع در منافذ کمک می‌کند برای درمان جوش‌های موجود و جلوگیری از ایجاد جوش‌های جدید ساخته شده است. از آن دو بار در روز به عنوان بخشی از رژیم ضد آکنه خود استفاده کنید.

#4 انواع صابون صورت : بهترین صابون برای پوست های چرب

بهترین صابون برای پوست های چرب - من و ازار

پوست های چرب از مزایای شفاف کننده این صابون لذت خواهند برد. از روغن مارولا، عسل و عصاره زغال اخته استفاده می کند تا چربی اضافی و کثیفی را از منافذ شما پاک کند بدون اینکه پوست را از بین ببرد. این برای پوست های چرب کلیدی است زیرا اگر خشک یا کم آب شود، در نهایت چربی بیشتری تولید می کند.

#5 انواع صابون صورت : صابون کاملاً طبیعی

صابون کاملاً طبیعی - من و بازار

این صابون صورت کاملاً طبیعی برای زمانی که پوست احساس احتقان یا جوش می‌کند. از خاک رس سیاه استرالیا و گل دریای مرده برای متعادل کردن تولید روغن، به علاوه روغن بادام ارگانیک و آووکادو برای افزودن رطوبت به پشت و تسکین سوزش ساخته شده است.

#6 انواع صابون صورت :  بهترین صابون برای لک صورت 

بهترین صابون برای لک صورت - من و بازار

هر نوع پوستی می تواند از پاکسازی صورت و بدن از خط مراقبت از پوست صورت بهره مند شود، اما اگر خشک، کم آب، پوسته پوسته یا مستعد ابتلا به اگزما هستید، بسیار عالی است. چرا؟ سرشار از ترکیبی از کره شی تسکین دهنده و مرطوب کننده، آب بابونه و گلیسیرین است.

#7 انواع صابون صورت : بهترین صابون لایه بردار

بهترین صابون لایه بردار - فروشگاه من و بازار

این صابون را به عنوان یک پاک کننده بدن و اسکراب بدن خود در نظر بگیرید. برای از بین بردن کثیفی، عرق و چربی کف می کند و دانه های کمی اسکراب دارد تا سلول های مرده پوست را از بین ببرد.

#8 انواع صابون صورت : صابون کلاسیک 

صابون کلاسیک - من و بازار

واقعا عالی ترین صابون برای بدن شما است ولی برای صورت زیاد توصیه نمی شود. کف می کند تا شما را زیبا و تمیز کند، اما هرگز پوست شما را سفت یا خشک نمی کند زیرا یک چهارم فرمول در واقع از کرم مرطوب کننده تشکیل شده است.

#9 انواع صابون صورت : صابون روغن نارگیل 

صابون شیر نارگیل داو Dove Coconut Milk - من و بازار

ترکیبات این صابون مغذی بدن؟ سه نوع مختلف نارگیل: روغن نارگیل، شیر نارگیل و پودر نارگیل. ممکن است بیش از حد نارگیل به نظر برسد، اما اعتماد کنید، بدن شما پس از پاکسازی با این صابون نرم و مرطوب خواهد شد.

جمع بندی برای انتخاب بهترین صابون

صابون-فروشگاه من و بازار

حواستان به این نکته باشد که بیشتر انواع صابون‌ برای استفاده روی صورت شما ساخته نمی‌شوند. بلکه آنها می توانند پوست شما را خشک و تحریک کنند. همه چیز از آلاینده های موجود در هوا گرفته تا عرق ناشی از تمرینات یا باقی مانده ذرات موجود در هوای شما پس از یک روز طولانی روی صورت شما ظاهر تاثیر دارد. از همین رو گفته می شود که بدون تمیز کردن خوب، همه کثیفی ها، روغن ها و سایر زباله ها می توانند در پوست جمع شوند. این موضوع می تواند منجر به قرمزی، تحریک، جوش و پیری پوست شود. بنابراین به شستشوی صورت خود اهمیت بیشتری بدهید.

کلام با من و بازار Manobazar

امروزه برای به دست آوردن زیبایی و سلامتی پوست افراد دست به هزینه های هنگفتی می زنند که در بیشتر موارد نیاز نیست. بلکه تنها با استفاده صحیح از محصولات مراقبت از پوست به بهترین از پوست خود محافظت کرد. بدیهی است که در این راستا تاثیر تبلیغات غول های تولید کننده محصولات بهداشت و سلامت نیز اثرگذار است. اما آنچه می تواند باعث کاهش تاثیرگذاری های این چنینی باشد، آگاهی است که این مجموعه تمام تلاش خود را در راستا به کار گرفته است. می توانید انواع صابون خارجی در بهترین کیفیت را در من و بازار بیایبد. قطعا صابون داو، پیرز را می توان از بهترین مارک صابون برای صورت دانست که به سادگی در دسترس شما است.

2 پاسخ به “15 صابون صورت که باید بشناسید”

  1. سمیه گفت:

    من با فوم خیلی راحت ترم

    • پشتیبانی من و بازار گفت:

      سپاس از دیدگاه شما
      قطعا سلیقه افراد نقش تعیین کننده ای در تولید محصولات در هر برندی داره
      سعی شده تا در من و بازار انواع محصولات از هر برندی تامین شه.
      خوشحال میشیم که به ما اعتماد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

راهنمای خرید خمیردندان سنسوداین - من و بازار

دلایلی برای انتخاب و خرید خمیردندان سنسوداین

خرید خمیردندان سنسوداین Sensodyne و سایر خمیردندان‌ها روشی است تا دندان‌های سالم‌تری داشته باشید و از مشکلات خرابی دندان‌ها جلوگیری کنید.

blog manobazar
05 آگوست 2022
شکلات صبحانه نوتلا

7 حقیقت شکلات صبحانه نوتلا

7 حقیقت شکلات صبحانه نوتلا که در ادامه می خوانید نظرتان را در مورد استفاده از این دسر لذیذ نظم می بخشد.

علیرضا بهرامیان
01 دسامبر 2021
انواع آدامس

7 نوع آدامس که باید بشناسید

مقدمه انواع آدامس ها از زمان های قدیم تاکنون در سراسر جهان برای تمیز کردن دهان و تازه کردن تنفس […]

علیرضا بهرامیان
09 ژانویه 2022