logo-manobazar-2048x6021
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

نکات ضروری در خصوص بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال

blog manobazar
15 نوامبر 2023
6 دقیقه زمان برای مطالعه
بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال - من و بازار

بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال

امروزه تمامی متخصصین فعال در حوزه پوست، از اهمیت و تاثیر استفاده از کرم دور چشم در تمامی سنین می‌گویند. یکی از باورهای غلط در مورد مصرف کرم دور چشم که متاسفانه در بین افراد نیز مرسوم شده است، این است که افراد زیر 30 سال نیازی به استفاده از کرم‌های دور چشم ندارند. بهتر است به این نکته توجه کنید که استفاده از کر‌های دور چشم هیچ گونه محدودیت سنی ندارد. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال بپردازیم، لطفاً تا انتهای مقاله معرفی بهترین کرم دور چشم با ما همراه باشید.

معرفی کرم دور چشم

معرفی کرم دور چشم - من و بازار

پوست زیر چشم یکی از حساس‌ترین و نازک‌ترین بخش‌های پوست‌ صورت است که دارای غدد چربی بسیار محدودی است. به همین دلیل در این ناحیه از صورتمان عموماً با مشکلاتی مانند، خشک شدن پوست اطراف چشم، پف و تیرگی اطراف چشم، چین و چروک و در نهایت افتادن پلک‌ها مواجه می‌شویم. از این رو به خاطر حساسیت ناحیه‌ی دور چشم، استفاده از کرم دور چشم و محصولات مراقبتی امری ضرورری است.

نکته حائز اهمیت در این مورد این است که افراد نمی‌توانند کرم‌هایی که برای صورت خود استفاده می‌کنند را برای دور چشم‌ها نیز به کار ببرند. کرم‌های دور چشم تولید شده توسط کمپانی‌های تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی به گونه‌ای فرموله و تولید شده‌اند که برای پوست‌های حساس دور چشم مناسب باشند و بتوانند مشکلات رایج افراد در اطراف چشمان‌ خود را بهبود ببخشند. در نهایت کرم‌های دور چشم مناسب باید بتوانند روند پیری را در این بخش از پوست کندتر کنند.

ویژگی‌های بهترین کرم‌های دور چشم برای افراد زیر ۳۰ سال

ویژگی‌های بهترین کرم‌های دور چشم برای افراد زیر ۳۰ سال - من و بازار

جالب است بدانید که پوست انسان از بیست سالگی نه تنها توانایی تولید کلاژن را از دست می‌دهند، بلکه شروع به از دست دادن کلاژن نیز می‌کنند. به توصیه‌ی پزشکان متخصص پوست هر چه در این سن بیشتر از پوست‌تان محافظت کنید، راحت‌تر و با سرعت بیشتری می‌توانید جلوی روند پیری و چروک شدن پوست را بگیرید.

بنابراین اگر زیر 30 سال سن دارید، لازم نیست که از بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال استفاده کنید، بلکه باید از کرم‌های دور چشم سبک که دارای خاصیت مرطوب کننده‌گی و حاوی ویتامین E، ویتامین C، و آنتی‌اکسیدان‌ها نیز هستند، استفاده کنید. استفاده از کرم دور چشم در افراد زیر 30 سال روند پیری، تخریب و تضعیف بافت دور چشم در سنین بالاتر را بسیار کندتر می‌کند.

ویژگی‌ها و خصوصیات بهترین کرم‌های دور چشم برای افراد بین ۳۰ تا ۴۰ سال

ویژگی‌ها و خصوصیات بهترین کرم‌های دور چشم برای افراد بین ۳۰ تا ۴۰ سال - من و بازار

به طور معمول کرم‌های دور چشم مناسب افراد بالای سی سال فرمولاسیون قوی‌تری نسبت به کرم دور چشم مناسب افراد زیر سی سال دارند. کرم‌های دور چشم مناسب برای افراد بین 30 تا 40 سال باید حاوی ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها لازم برای کند کردن روند پیری پوست، باشند. البته اگر پوست اطراف چشم افراد دارای چروک باشد، لازم است فرد بالای ۳۰ سال نیز از کرم‌های دور چشم حاوی ترکیبات کلاژن‌ ساز استفاده کند.

بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال چه ویژگی‌هایی دارند؟

بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال چه ویژگی‌هایی دارند؟ - من و بازار

بسیاری از افراد و متخصصان پوست زمان مناسب برای شروع استفاده از کرم‌های دور چشم را قبل از ۳۰ سالگی معرفی می‌کنند، اما وقتی به ۴۰ سالگی می‌رسید، خرید و استفاده منظم از کرم دور چشم جزء الزامات و ضروریات است. کاهش کلاژن پوست از دهه ۳۰ زندگی افراد آغاز می‌شود، اما علائم از دست دادن کلاژن در بعد از ۴۰ سالگی به وضوح در چهره افراد مشاهده می‌شود.

متخصصان پوست به افراد بالای ۴۰ سال توصیه می‌کنند که در کرم‌های دور چشم به دنبال ترکیبات کلاژن ‌ساز که تیرگی زیر چشم را از بین می‌برند، ضد پف عمل می‌کنند و رطوبت‌ رسانی مناسبی برای پوست دارند، باشند. در ادامه این بخش به معرفی ترکیبات ضروری که لازم است در کرم‌های دور چشم وجود داشته باشند، می‌پردازیم.

1- پپتیدها Peptide

پپتیدها Peptide - من و بازار

اگر در بافت و پوست دور چشمتان دارای افتادگی هستید، ترکیبات پپتیدی یک گزینه ضروری برای شما خواهند بود. این ترکیبات که در بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال نیز وجود دارند، سبب افزایش کلاژن و الاستین در بافت پوست می‌شوند و به این ترتیب افتادگی بافت‌های پوستی را از بین خواهند برد.

2- آنتی اکسیدان‌ها مانند ویتامین E

آنتی اکسیدان‌ها مانند ویتامین E - من و بازار

اگر پف زیر چشم و یا سیاهی زیر چشم دارید، باید به دنبال کرم‌های دور چشم حاوی ترکیبات آنتی‌اکسیدانی باشید. آنتی‌اکسیدان‌هایی مانند ویتامین C، E و اسید فرولیک از سلول‌های بافت پوست چشم در برابر آسیب‌های محیطی حفاظت کرده و سبب کاهش پف و تورم زیر چشم می‌شوند.

3- نیاسینامید Nicotinamide

نیاسینامید Nicotinamide - من و بازار

نیاسینامید Nicotinamide و کوجیک اسید از جمله ایده‌آل‌ترین ترکیبات موجود در بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال هستند که از وجود تیرگی در پوست زیر یا دور چشم خود رنج می‌برند. نیاسینامید و کوجیک اسید با کاهش فعالیت در سلول‌های تولید‌ کننده رنگدانه، سبب روشن‌تر شدن پوست دور چشم می‌شوند.

4- اسید هیالورونیک Hyaluronic Acid

اسید هیالورونیک Hyaluronic Acid - من و بازار

از آنجایی که پوست اطراف چشم شما نازک‌ترین قسمت از پوست بدن شما است، بنابراین به راحتی خشک و تحریک می‌شود. بهترین ترکیبات برای پوست خشک، اسید هیالورونیک و سرامیدها هستند که به عنوان تسکین دهنده نیز عمل می‌کنند.

5- رتینول Retinol

رتینول Retinol - من و بازار

رتینول یکی از محبوب‌ترین ترکیبات متخصصان پوست و زیبایی به شمار می‌آید، زیرا رتینول عملکرد و نتیجه بسیار خوبی بر روی پوست دارد. رتینول، نوعی ویتامین A است که با تحریک سنتز کلاژن، نه تنها سبب کاهش چین و چروک می‌شود بلکه از بروز چین و چروک نیز جلوگیری می‌کند. جالب است بدانید که رتینول در ترکیبات بهترین کرم‌های دور چشم ضدپیری یک ماده‌ی بسیار موثر است.

6- سایر ترکیبات ضروری که در کرم‌های دور چشم وجود دارند

سایر ترکیبات ضروری که در کرم‌های دور چشم وجود دارند- من و بازار

ترکیباتی در بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال وجود دارند که به بهترین شدن این کرم‌ها کمک می‌کنند. از جمله این ترکیبات می‌توان به ویتامین C، سرامیدها و اسکوالان‌ها اشاره کرد.

کلام آخر

کلام آخر و بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال - من و بازار

ما در این مقاله سعی کردیم به معرفی ویژگی‌های کرم‌‍‌های دور چشم باکیفیت بپردازیم. در صورتی که سلامتی و زیبایی پوست اطراف چشم برای شما به یک دغدغه تبدیل شده است و قصد استفاده از بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال و شروع یک روتینی مراقبتی را دارید، بهتر است به وب سایت فروشگاه اینترنتی من و بازار مراجعه کنید.

علاوه بر این اگر قصد خرید کرم دور چشم یا سایر محصولات مراقبتی پوست را دارید، می‌توانید با مراجعه به سایت من و بازار، یک خرید امن و مطمئن را تجربه کنید.

سوالات متداول

سوالات متداول کرم دور چشم - من و بازار

1. استفاده از کرم دور چشم در افراد بالای 40 سال چگونه است؟
بهتر است این کرم را روزها، به ویژه زمان خارج شدن از خانه و شب‌ها بعد از شستشوی صورت بر روی پلک و پوست زیر چشم خود استفاده کنید. توجه داشته باشید که بهتر است، کرم را با فشار بسیار کم انگشتان، بر روی این نواحی ماساژ دهید.

2. بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال در بین برندهای ایرانی کدام است؟
از جمله بهترین کرم‌های دور چشم مناسب افراد بالای 40 سال در بین برندهای ایرانی می‌توان به برند‌های سینره، الارو، آردن، پریم اشاره کرد.

3. بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال در بین برندهای خارجی چیست؟
بهترین کمپانی‌ها و برندهای تولید کننده کرم دور چشم خارجی موجود در بازار ایران، برندهای نوتورژینا، لورال، ژاک آندرل، اسکین سوتیکالز و لومیر هستند.

4. آیا زدن کرم به دور چشم ممکن است اثر منفی نیز داشته باشد؟
نکته‌ای که در زمان استفاده از کرم دور چشم باید به آن توجه داشته باشید، این است که اصلاً پوست را نکشید و نمالید. کشیدن سبب شل شدن پوست اطراف چشم شده و بسیار آسیب زننده است.

5. آیا استفاده از کرم دور چشم در دو نوبت صبح و شب ضروری است؟
از آنجایی که افراد در طول روز بارها پلک می‌زنند و در معرض آفتاب نیز قرار می‌گیرند، در نتیجه بهتر است هم صبح و هم شب از کرم‌های دور چشم استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

لیموناد صورتی - من و بازار

لیموناد صورتی : دلتون خنک

لیموناد صورتی گرمی هوا در این روز های سال را می توان با یک نوشیدنی خنک و دلچسب به فراموشی […]

من و بازار
16 جولای 2021
دهانشویه

8 اصل که باید قبل از خرید دهانشویه بدانید

مقدمه بهترین دهان شویه چیست ؟ دهانشویه فلوراید چیست ؟ در هفته از دهان شویه چندبار استفاده کنیم ؟ مضرات […]

علیرضا بهرامیان
21 نوامبر 2021
کوکی خرمایی - فروشگاه اینترنتی جنوبی

طرز تهیه کوکی خرمایی | ساده، خوشمزه، پر انرژی

کوکی‌ها به دلیل خوشمزه بودن همیشه موردعلاقه بسیاری بوده‌اند. برای جذاب‌تر کردن طعم آنها به دنبال روشی جدید باشید. کوکی خرمایی بسیار فوق العاده است.

blog manobazar
14 ژوئن 2023
preloader