logo-manobazar-2048x6021
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

با شوره سر خداحافظی کنید : به جنگ دشمن خود بروید

blog manobazar
22 مارس 2021
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
به جنگ دشمن خود بروید - من و بازار

به جنگ دشمن خود بروید : شوره سر را فراموش کنید.

شوره سر و ریزش مو سالیان درازی است که به دغدغه مردم کره زمین تبدیل شده است. با من و بازار  به جنگ دشمن خود بروید .

ما باید به این نکته توجه کنیم که شوره سر یک بیماری است .
سلول های بدن بطور مرتب میمیرند و و به دلیل وجود کراتین بازسازی می‌شوند . زمانی که این فعالیت افزایش یابد و مرگ سلولی نیز زیاد شود، بصورت ذرات قابل دید مشاهده خواهد شد . این موضوع برای بسیاری از مردم دنیا ناخوشایند است .

علائم شوره‌سر

علائم و نشانه های شوره سر ، خارش پوست سر و پوسته پوسته شدن آن است. لکه های قرمز و چربی پوست سر نیز از نشانه های آن است .

دلایل ایجاد شوره ‌سر

دلیل مشخصی را نمی توان برای شوره سر ذکر کرد ، اما محققان بر این باورند که عوامل ژنتیکی بیشترین تاثیر را در ایجاد شوره سر دارد . یکی دیگر از این دلایل را فصل زمستان می دانند . البته رعایت نکردن نکات بهداشتی را نیز فراموش نکنیم .

بد نیست بدانیم که لایه های پوستی بطور مداوم بازسازی می شوند . سلول ها هم زمانی که میمیرند از بدن دفع و به بیرون رانده می شود . برای اکثر افراد ، این حالت پوست مردگی بسیار جزئی بوده و قابل مشاهده نیست . با این حال ، شرایط خاص باعث می شود بازسازی سلول به ویژه در پوست سر به طور غیر معمولی سریع باشد.

این فرضیه وجود دارد که برای افراد مبتلا به شوره سر ، سلول های پوستی ممکن است در طی 2 تا 7 روز بالغ شده و ریخته شوند . این در حالی است که در افراد بدون شوره ، حدود یک ماه زمان نیاز است. نتیجه این است که سلولهای مرده پوست بصورت توده های بزرگ ریخته می شوند ، که به صورت پوسته های سفید یا مایل به خاکستری روی پوست سر ، پوست و لباس ظاهر می شوند.

چگونه خودتان شوره سر را درمان کنید ؟

برای درمان شوره سر کار سخت و پیچیده ای در پیش نخواهید داشت . امروزه در دنیا بیماری شوره سر ک امر طبیعی و قابل درمان است .

شوره ملایم را میتوان با یک شامپوی روزانه درمان کرد . اما در صورتی که شوره سر شما قوی باشد ، نیاز است تا از یک دارو یا شامپوی ضد شوره قوی استفاده کرد . استفاده از شامپوی ضد شوره می تواند به شما برای مقابله با این دشمن قدیمی کمک کند .

فراموش نکنیم که پوست سر مردان و زنان تفاوت بسیاری با یکدیگر دارند . هم زنان و هم مردان باید شامپوی مناسب سر خود استفاده کنند. 

شامپو های ضد شوره انواع مختلفی دارند . اما باید توجه کرد که هر شامپوی ضد شوره ای را استفاده نکنیم . من و بازار برای شما همراهان خود اقدام به تامین شامپوی ضد شوره کلیر کرده است .

شما می تواند شامپو ضد شوره کلیر اورجینال با بهترین کیفیت را از فروشگاه آنلاین اجناس خارجی من و بازار تهیه کنید. باتوجه به ویژگی های ذاتی زنان و مردان و تفاوت هایی که در پوست سر هرکدام وجو دارد ، من و بازار  شامپو ضد شوره کلیر مردانه و همچنین شامپو ضد شوره کلیر بانوان را تهیه کرده است . ما این کالا را مستقیما از دبی برای شما تامین و آماده ایم تا آن را به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن ارسال کنیم .

با من و بازار به جنگ دشمنان خود بروید . شوره سر را با ما فراموش کنید .

منابع : wikipedia ، mayoclinic ، nhs

یک پاسخ به “با شوره سر خداحافظی کنید : به جنگ دشمن خود بروید”

  1. آوینا گفت:

    جالب بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

چیز کیک لوتوس Lotus Biscoff Cheesecake - من و بازار

طرز تهیه چیز کیک لوتوس | طعمی خاص و لذت‌بخش

طرز تهیه چیز کیک لوتوس Lotus Biscoff Cheesecake یکی از دسر های مورد علاقه است و ما بسیار هیجان زده هستیم که آن را به اشتراک بگذاریم

blog manobazar
03 دسامبر 2023
کلسیم یک نیاز ضروری Calcium- من و بازار

کلسیم یک نیاز ضروری

کلسیم یک نیاز ضروری Calcium از وجود کلسیم در وعده های غذایی خود مطمئن هستید؟ کلسیم یک نیاز ضروری است […]

blog manobazar
03 مارس 2021
همه چیز درباره لوسیون بدن body Lotion - من و بازار

همه چیز درباره لوسیون بدن body Lotion

لوسیون بدن به شما کمک می‌کند سطح هیدراتاسیون پوست خود را حفظ کنید. در این راهنما، درباره لوسیون بدن و فواید آن و نحوه استفاده از آن صحبت شده است.

blog manobazar
15 ژانویه 2024
preloader