logo-manobazar-2048x6021
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

کرم بیسکوییت لوتوس

علیرضا بهرامیان
03 دسامبر 2021
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
کرم بیسکوییت لوتوس

مقدمه

اینکه طرفداران پر و پا قرص کرم لوتوس بیسکوییت فراوان هستند، بر هیچ‌کس پوشیده نیست. به همین دلیل ما مشتاقانه منتظر عرضه هر محصول جدیدی از کرم بیسکوییت لوتوس هستیم. اما آیا کرم بیسکوییت لوتوس واقعا خوشمزه است یا فقط به واسطه تبلیغات به این جایگاه رسیده؟ پاسخ این سوال ها و دیگر مواردی که این محصول را می تواند بصورت جامع معرفی کند، بهترین گزینه تصمیم گیری برای انتخاب این کرم بیسکوییت صبحانه است.

از همین رو فروشگاه بزرگ من و بازار در راستای رسالت خود (حقوق مشتریان) این بار به معرفی کرم بیسکوییت لوتوس پرداخته که پیشنهاد می کنم مطالعه آن را از دست ندهید.

تاریخچه پیدایش کرم بیسکوییت لوتوس

Bakeries یک شرکت تولید بیسکویت بلژیکی است که در سال 1932 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در Lembeke، Kaprijke، بلژیک است. لوتوس به خاطر بیسکویت های خاص و محصولات مبتنی بر بیسکویت خود که با نام تجاری Lotus Biscoff در ایالات متحده، بریتانیا، آلمان و هند شناخته شده است. این شرکت به یک گروه بین المللی تبدیل شده است. برندها نیز عبارتند از

در سال 2012، لوتوس برند دایناسور را تصاحب کرد و تولید را در اواسط سال 2013 آغاز کرد. در سال 2015، لوتوس شروع به تولید برندهای Trek، Nākd، BEAR و Kiddylicious کرد. همچنین به تازگی  Lotus Bakeries ( بیسکوییت سازی لوتوس) دو کارخانه جدید در دو قاره مختلف افتتاح کرده است.

  1. کارخانه BEAR در Wolseley، آفریقای جنوبی، کنترل تولید تنقلات میوه BEAR را در دست دارد.
  2. تاسیسات تولید لوتوس بیسکوف در ایالت کارولینای شمالی در ایالات متحده که اولین تولید لوتوس بیسکوف در خارج از بلژیک است.

کارل بون به عنوان حامی کرم بیسکوییت لوتوس ، یکی از بنیانگذاران Oak-Vlaamse Lembeke، است که همچنان با Mathieu کار می کند.

کرم بیسکویت لوتوس

وقتی صحبت از کرم بیسکوییت لوتوس میشود تقریبا همه ما اسم آن را شنیده ایم و می دانیم که کرم بیسکوییت لوتوس می تواند یک صبحانه جذاب برای فرزندان شما باشد. همچنین بیسکویت‌های ساندویچی کاراملی‌ شده ی خوشمزه‌ای هستند که با فیلینگ کرم بیسکوف کامل می‌شوند و با یک فنجان چای داغ کاملاً می تواند میان وعده مناسبی باشد. همین خصوصیت و تنوع محصولات باعث شده در ایران نیز به کرم بیسکوییت لوتوس و بیسکویت لوتوس علاقمندان زیادی داشته باشد.

ترکیبات کرم لوتوس

یکی جنبه های خوب این لوتوس این است که شما می توانید کرم بیسکوییت لوتوس را در خانه نیز تهیه کنید. بدیهی است مزه صدرصدی خود کرم بیسکوییت را نمی دهد. اما دانستن شیوه تهیه آن خالی از لطف نیست و در نبود کرم صبحانه می تواند گزینه مناسبی باشد.

ترکیبات کرم بیسکوییت لوتوس :

  • 600 میلی لیتر خامه غلیظ (خامه فرم گرفته)
  • 10 قاشق غذاخوری بیسکوییت ذوب شده
  • (اختیاری) بیسکویت لوتوس برای تزئین

طرز تهیه کرم بیسکوییت لوتوس :

  • خامه را خوب هم بزنید تا کاملا نرم شود.
  • بیسکوییت خرد شده را به مدت حدود 20 ثانیه در مایکروویو قرار دهید تا نرم شود.
  • 10 قاشق غذاخوری بیسکوف نرم شده را روی خامه بریزید و آن‌ها را هم بزنید تا رگه‌هایی باقی نماند.

همچنین می‌توانید بیسکویت‌های خرد شده را در انتهای فنجان‌های سرو بچینید و روی آن موس بیسکوف را لوله کنید، قبل از اینکه روی آن را با مواد نرم‌تر بپوشانید و در صورت تمایل با مقداری بیسکوئیت تزئین کنید.

مواد موجود در کرم بیسکوییت لوتوس

شیر بدون چربی (از شیر گاو)، خامه (از شیر گاو)، بیسکویت کاراملی شده 14 درصد (آرد گندم، شکر، روغن های گیاهی (نخل، کلزا)، شربت قند آب نبات، عامل افزایش دهنده (سدیم هیدروژن کربنات)، آرد سویا، نمک، دارچین)، شکر، روغن نباتی (کلزا)، شربت گلوکز، پودر شیر بدون چربی (از شیر گاو)، کره کاکائو، پودر آب پنیر (از شیر گاو)، امولسیفایرها (مونو و دی گلیسرید اسیدهای چرب، لسیتین سویا)، تثبیت کننده ها ( صمغ ملخ، صمغ گوار)، اسید (اسید سیتریک)، نمک.

کره کوکی چیست؟

اگر از قبل اطلاعی ندارید، کره کوکی تنها در سال 2011 به ایالات متحده راه یافت، اما اروپایی ها مدت طولانی تری از آن لذت می برند.  ساخته شده از کلوچه‌های Speculoos که طعمی شبیه شیرینی زنجبیلی دارند، جای تعجب نیست که این محصولات پخته شده معطر در سراسر جهان مورد علاقه هستند.

کرم بیسکوییت لوتوس را به چه چیزهایی می تواند خورد؟

ما آن را روی همه چیز می گذاریم – نان تست، بیسکوییت، فرنی – و لذت های صنایع دستی، از کیک های سه ماده ای گرفته تا لازانیای شیرین (عجیب به نظر می رسد، اما خوشمزه است، قول می دهم). و هر آیتم جدیدی که لوتوس روی بسته‌بندی آن وجود داشته باشد، به‌صورت تیز برداشته می‌شود.

انواع کرم بیسکوییت لوتوس

سس بیسکوییت لوتوس فشاری یکی دیگر از خوراکی های لوتوس بیسکوف است که در سوپرمارکت ها موجود نیست، اما می توانید آن را در Shopee پیدا کنید. این یک نسخه قابل فشار از کره کوکی است که به شما امکان می دهد بستنی، وافل و سایر دسرهای خود را با طعمی از طعم دهنده ها تزیین کنید.

کرم کرانچی اسپرید لوتوس بیسکوف: 8% بیسکویت کاراملی اضافی، بیسکویت کاراملی لوتوس اورجینال کرانچی را به یک تجربه ترد بسیار خاص تبدیل می کند. یک جایگزین خوشمزه برای کرم نوقا، مربا یا کره بادام زمینی. شروعی عالی برای روز برای کل خانواده.

کرم بیسکوییت لوتوس چیست

به گزارش Vegan Food And Living، تیم Biscoff گفت: «بیسکویت ساندویچی جدید، حس طعمی نهایی است که مطمئناً در تاریخ بیسکویت باقی خواهد ماند. کرم بیسکوییت لوتوس همان طعم بی‌نظیر بیسکویت لوتوس را دارد، اما دایره‌ای شکل است و با لایه‌ای خوشمزه از کرم بیسکوف لوتوس پر شده است.

بیسکوییت لوتوس همه کاره به زودی در قالب کیک بستنی در دسترس خواهد بود.

این یک معامله بزرگ برای طرفداران اسنک تاریخی بلژیک است، که به سال 1932 باز می گردد. در طول همه گیری کرونا، انگلستان برای پخت کیک لوتوس بیسکوف وحشی شده است، ما دستور العمل های خوشمزه میلیونر بیسکوف را دنبال کرده ایم، و حتی برخی از ما به آن اضافه کرده ایم. این لذت برای پنکیک و میلک شیک ما است. درست در زمان بهار و تابستان، می‌توانیم کیک بستنی را با طعم لوتوس بیسکوف امتحان کنیم.

کیک بستنی شبیه به Walls Viennetta خواهد بود، اما در عوض، به جای شکلات، ترد بیسکوییت لوتوس و کارامل دارد.

یکی از سخنگویان ایسلندی به ایندیپندنت گفت: این یک “احساس ویروسی در انتظار” است، “این یک عارضه سه گانه از چرخش بستنی بیسکوف لوتوس، پخش کاراملیزه لوتوس بیسکوف و لایه های شکلاتی ترد است. در نهایت روی آن با تکه های ترد بیسکویت لوتوس بیسکوف پوشانده می شود تا سطح بیسکوف را واقعاً افزایش دهد!

یکی از منتقدان مواد غذایی آن را «شاهکاری از بستنی لبنیات مخملی همراه با بیسکویت‌های ترد لوتوس بیسکوییت و بیسکویت کاراملی‌شده اصلی» نامید!

بستنی بیسکوف

بستنی بیسکوف یا همان بستنی بیسکوییت، با تکه های کوکی پر شده و با کره کوکی چرخانده شده است. سپس، نانوایی های لوتوس برای ارائه پیشنهادات خود فراتر از طعم اصلی، یکی از این طعم های منحصر به فرد را به پیت اضافه می کنند:

  •      شکلات براونی
  •      کارامل شور
  •      شکلات چیپس بلژیکی
  •      چیزکیک بلوبری

طعم های دیگری هم وجود دارد ولی ما بهترین ها را در این مقاله برای شما آورده ایم.

نتیجه گیری

آشنایی با محصولات غذایی روز دنیا می تواند ما را در انتخاب درست و دقیق آنها کمک کند. زیرا این محصولات معمولا کودکان و نوجوانان ترغیب می کند تا بهترین وعده غذایی (صبحانه) را میل کنند. بنابراین سعی کنید در خرید آنها نهایت دقت و ظرافت را به خرج دهید و اگر سوالی داشتید از کارشناسان من و بازار بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

به جنگ دشمن خود بروید - من و بازار

با شوره سر خداحافظی کنید : به جنگ دشمن خود بروید

به جنگ دشمن خود بروید : شوره سر را فراموش کنید. شوره سر و ریزش مو سالیان درازی است که […]

blog manobazar
22 مارس 2021
4 روش طبیعی برای سفید کردن دندان - من و بازار

4 روش طبیعی برای سفید کردن دندان : دندان خود را به رنگ برف کنید

دندان خود را به رنگ برف کنید سفید کردن دندان دغدغه‌ی بسیاری از مردم دنیا است . روش هایی بسیاری […]

blog manobazar
26 آوریل 2021
انواع چای سیاه

9 چای سیاه که از نوشیدن آن لذت می برید

مقدمه انواع چای سیاه خارجی را میشناسید؟ بهترین چای سیاه خارجی در ایران را چطور ؟ در خرید چای سیاه […]

علیرضا بهرامیان
25 ژانویه 2022
preloader