logo-manobazar-2048x6021
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

طرز تهیه شیک کره بادام زمینی | مقوی‌ترین شیک دنیا

blog manobazar
29 آگوست 2023
5 دقیقه زمان برای مطالعه
شیک کره بادام زمینی - فروشگاه من و بازار

مقدمه طرز تهیه شیک کره بادام زمینی

میلک شیک یک نوشیدنی جذاب و خوشمزه است که با استفاده از بستنی، یخ و شیر تهیه می‌شود و به عنوان نوشیدنی سرد سرو می‌شود. این نوشیدنی مخصوص فصل تابستان و روزهای گرم و داغ سال است اما در دیگر فصل‌ها هم می‌توان آن را تهیه یا خریداری کرد.

ترکیب بستنی، یخ و شیر به تنهایی میلک شیک ساده را تشکیل می‌دهد اما این ترکیب را می‌توان با اضافه کردن انواع مواد، به شیکی جدید با مزه‌ای متفاوت تبدیل کرد. برای مثال اضافه کردن بادام زمینی و کره بادام زمینی میلک شیک یک نوشیدنی فوق‌العاده خوشمزه با مزه بادام ایجاد می‌کند. در ادامه با طرز تهیه شیک کره بادام زمینی خوشمزه و کافی شاپی آشنا می‌شوید.

مواد لازم برای تهیه میلک شیک بادام زمینی

مواد لازم برای تهیه میلک شیک بادام زمینی - فروشگاه من و بازار

  1. بستنی وانیلی: ۵۰۰-۷۰۰ گرم
  2. شیر: نصف لیوان
  3. کره بادام زمینی جیف: ۱ قاشق غذاخوری
  4. بادام زمینی: ۳ قاشق غذاخوری
  5. خامه فرم گرفته: به مقدار دلخواه
  6. شکلات چیپسی: کمی برای تزیین
  7. پودر قهوه: کمی برای تزیین

نکات مهم در تهیه مواد اولیه شیک بادام زمینی

نکات مهم در تهیه مواد اولیه شیک بادام زمینی - من و بازار

در تهیه مواد اولیه برای آماده سازی شیک بادام زمینی باید به این قضیه توجه کرد که کیفیت و تازگی مواد اولیه تاثیر مستقیم در طعم و مزه و بافت شیک دارد‌. به‌خصوص کره بادام زمینی که ماده اصلی در طرز تهیه شیک کره بادام زمینی است، تاثیر بیشتری در طعم و مزه این نوشیدنی دارد. به منظور تهیه خوشمزه‌ترین نوع شیک بادام زمینی، خرید کره بادام زمینی jif تازه اهمیت زیادی دارد. در خرید کره بادام زمینی جیف Jif باید به تاریخ تولید این محصول و انقضای آن توجه کرد. همچنین این محصول را صرفاً از فروشگاه‌های معتبر خریداری کرد.

مطالب مرتبط: کره جیف Jif بهترین طعم کره بادام زمینی در دنیا

طرز تهیه شیک بادام زمینی

طرز تهیه شیک بادام زمینی - فروشگاه من و بازار

بعد از آماده سازی مواد اولیه برای تهیه شیک بادام زمینی، نوبت به ترکیب و تهیه این نوشیدنی می‌رسد. اولین مرحله در طرز تهیه شیک کره بادام زمینی، پوست کندن بادام زمینی‌ها است. بادام زمینی در این نوشیدنی باید به صورت خام استفاده شود و استفاده از انواع طعم‌دار آن به خصوص بادام زمینی شور، مزه نوشیدنی را خراب می‌کند.

بعد از پوست کندن بادام زمینی‌ها باید آن‌ها را کمی خورد کرد تا راحت‌تر و سریع‌تر ترکیب شوند. پس از خرد کردن بادام زمینی و ریختن آن داخل مخلوط کن یا غذاساز، نوبت به اضافه کردن سایر مواد است. ابتدا باید شیر را به بادام زمینی‌ها اضافه کرد و کمی ترکیب کرد تا بافت بادام زمینی نرم تر شود، سپس بستنی وانیلی و بعد از آن کره بادام زمینی را به مخلوط اضافه کرد و حدود ۲۰ تا ۳۰ ثانیه ترکیب کرد تا مخلوطی یکدست تهیه شود.

سرو‌ کره بادام زمینی| طرز تهیه شیک کره بادام زمینی

سرو‌ کره بادام زمینی - فروشگاه من و بازار

در نهایت طرز تهیه شیک کره بادام زمینی با سرو کردن آن در لیوان‌های مخصوص میلک شیک به اتمام می رسد. لیوان‌های مناسب میلک شیک، لیوان بلند، با دهانه باریک هستند. برای تزیین داخل لیوان می‌توان از سس شکلات یا سس کارامل استفاده کرد. سپس باید نوشیدنی را به آرامی در لیوان ریخت تا سس شکلات و کارامل داخل آن حل نشود. در مرحله بعد می‌توان مقداری خامه فرم گرفته و شکلات چیپسی یا پودر قهوه را برای تزئین و سرو نهایی روی میلک شیک ریخت و نوش جان کرد.

نکات مهم در تهیه شیک کره بادام زمینی

نکات مهم در تهیه شیک کره بادام زمینی - فروشگاه من و بازار

چند نکته مهم در طرز تهیه شیک کره بادام زمینی وجود دارد که توجه به آن‌ها طعم این نوشیدنی را بهتر کرده و بافتی کاملا شبیه به میلک شیک‌های کافی شاپی برای آن ایجاد می‌کند و این نکات عبارتند از:

  • ترکیب مواد اولیه تنها به میزان مخلوط شدن و یکدست شدن همه مواد با همدیگر
  • استفاده از مواد اولیه تازه مانند شیر تولید شده روز
  • استفاده از شیر کم چرب برای طعم و مزه بهتر شیک
  • جایگزین کردن بستنی شکلاتی با وانیلی برای تهیه شیک کره بادام زمینی با طعم‌های مختلف
  • خرید کره بادام زمینی جیف تازه
  • سرو نوشیدنی بلافاصله بعد از آماده‌ سازی آن

مطالب مرتبط: طرز تهیه کوکی کره بادام زمینی

انواع شیک کره بادام زمینی

انواع شیک کره بادام زمینی - فروشگاه من و بازار

حالا که با طرز تهیه شیک کره بادام زمینی آشنا شدید، بد نیست بدانید که این نوشیدنی خوشمزه را می‌توان به شکل های مختلفی آماده کرد. روش تهیه گفته شده برای این نوشیدنی ساده‌ترین روش آماده سازی آن است اما با ترکیب چند ماده مختلف می‌توان طعم‌های جدید برای میلک شیک ایجاد کرد.

از انواع مختلف شیک کره بادام زمینی با طعم‌ها و ترکیبات متفاوت می‌توان به ترکیب موز در این شیک اشاره کرد. همچین این میلک شیک با ترکیب کارامل، پودر نارگیل و وانیل هم بسیار خوشمزه می‌شود.

خواص میلک شیک کره بادام زمینی

خواص میلک شیک کره بادام زمینی - فروشگاه من و بازار

در طرز تهیه شیک کره بادام زمینی گفته شد که این نوشیدنی را با بادام زمینی خام آماده می‌کنند، بنابراین تمام خواص این نوع از مغزیجات در این نوشیدنی هم وجود دارد. اگر به جای استفاده از بستنی وانیلی موز یخ زده را جایگزین میلک شیک کنید یا بستنی را به کمترین مقدار اضافه کرده و بیشتر از بادام زمینی، کره آن و موز یخ زده استفاده کنید، میلک شیک شما علاوه بر مزه خوب خواص زیر را هم خواهد داشت:

  • بادام زمینی غنی از فیبر و پروتئین است و شیک آن با مقدار بستنی کمتر گزینه‌ای خوب برای رژیم لاغری در تابستان است.
  • این نوشیدنی چبی ناسالم ندارد و مصرف آن برای کودکانی که طعم بادام را به تنهایی دوست ندارند، مناسب است.
  • کلسیم بادام زمینی و شیک آن بسیار زیاد است و مصرف آن به دلیل وجود شیر، بادام و کره بادام زمینی برای استخوان‌ها مفید است.

مطالب مرتبط: کره بادام زمینی Jif + فواید و راهنمای خرید

حرف آخر طرز تهیه شیک کره بادام زمینی

حرف آخر طرز تهیه شیک کره بادام زمینی - فروشگاه من و بازار

طرز تهیه شیک کره بادام زمانی بسیار ساده است و اگر بهترین مواد اولیه برای آماده‌سازی این شیک خوشمزه را خریداری کنید، میلک شیکی در حد، شیک‌های بازاری خواهید داشت. در تهیه این میلک شیک خوشمزه و مقوی، انتخاب کره بادام زمینی با کیفیت اهمیت زیادی دارد.

با توجه به اینکه برندهای مختلفی این محصول را تولید می‌کنند و امکان خرید آن از بیشتر فروشگاه‌ها وجود دارد، انتخابی فروشگاهی که کره بادام زمینی را به صورت تازه و از برند معتبر به فروش برساند اهمیت زیادی دارد. برای خرید کره بادام زمینی با کیفیت از برندهای مطرح مانند جیف، می‌توانید به سایت فروشگاه اینترنتی من و بازار مراجعه کنید. در سایت من و بازار انواع کره بادام زمینی با بهترین کیفیت و انقضا مناسب به فروش می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

کرم آبرسان Hydrating Cream - من و بازار

بهترین کرم آبرسان: انتخاب محصولی کارآمد برای مراقبت از پوست

انتخاب بهترین کرم آبرسان به ویژگی های پوستی شما مرتبط است. در این مقاله سعی می‌کنیم تا به شما در انتخاب آبرسانی خوب و با کیفیت کمک کنیم.

blog manobazar
18 نوامبر 2023
طرز تهیه هات چاکلت ایتالیایی Italian hot chocolate - من و بازار

طرز تهیه هات چاکلت ایتالیایی Italian hot chocolate

فهرست مطالب طرز تهیه هات چاکلت ایتالیایی Italian hot chocolate نوشیدنی های گرم در فصل پاییز و زمستان حسابی خواهان […]

blog manobazar
26 نوامبر 2021
طرز تهیه حلوا خرما - من و بازار

طرز تهیه حلوا خرما Halwa

طرز تهیه حلوا خرما به عنوان یکی از حلواهای خوشمزه، طرفداران زیادی دارد. انواع حلوا با کاربردهای متفاوت در نقطه نقطه کشور عزیزمان پخته و استفاده می‌شوند.

blog manobazar
23 سپتامبر 2022
preloader